مهمان نظر: این یک مبارزه با مواد غذایی, آن, آب, مبارزه

Ellin Goetz ویژه به ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 AM EDT مارس 17 سال 2020من زندگی در ناپل برای بیش از 35 سال

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399

من زندگی در ناپل برای بیش از 35 سال که من مطرح شده و سه فرزند و موفق من معماری منظر کسب و کار. شوهر من یک ناپل بومی و خانواده اش را اجرا ناپل ساحل هتل و باشگاه گلف از سال 1946. من درگیر مسائل حفاظت در جنوب غربی فلوریدا برای چندین دهه و من افتخار خدمت در هیئت مدیره از باتلاقی پایه و اساس است.

من همچنین می خواهم به غذا خوردن. رفت و آمد مکرر ما در واقع دارای 4 رستوران. مانند هر کس در ذغال سنگ شهرستان قدردانی از کمک های که نسل از کشاورزان و دامداران را ساخته اند برای ما اقتصاد محلی. من حتی می خواهم به طبخ.

به همین دلیل من خیلی تعجب به من به عنوان خوانده شده سازمان به عنوان ضد farming ضد آمریکایی افراط گرایان را برای از بین بردن ما عرضه مواد غذایی ("نظر: باتلاقی تلاش بنیاد تهدید به برون سپاری امریکا عرضه مواد غذایی" توسط جولیا du Plooy, ناپل اخبار روزانه, مارس 12).

بیایید بطری اسید و اجازه من به مجموعه ای از رکورد مستقیم.

برای بیش از 25 سال های باتلاقی بنیاد اختصاص داده شده به یک ماموریت: برای بازگرداندن ترین اکوسیستم منحصر به فرد با حرکت تازه, تمیز, آب جنوب به تغذیه زمین های باتلاقی فلوریدا خلیج و کلید های که در آن آب رفت و از لحاظ تاریخی و در کجا آن را بیشتر مورد نیاز است.

بیشتر: مهمان نظر: ایالات متحده شکر می خواهد خود را آب

بیشتر: مهمان نظر: متوقف کردن بازی بازی با آب

بیشتر: نظر: Rep. برایان ماست آب طرح نادیده طول تاریخ موفق متعادل روند

بیست سال پیش ما پیشگام تصویب جامع باتلاقی طرح مرمت بزرگترین آب پروژه مرمت انجام شده تا کنون در ایالات متحده است. این قانون دو حزبی نوشته شده است پس از سالها همکاری با دانشمندان و مهندسین سیاستگذاران و ذینفعان در فدرال و ایالتی و محلی در سطح یک چند نسل تلاش برای حفظ و حراست از 18 ، 000 مایل مربع از زمین های وسیع بیش از ذغال سنگ و 15 سایر شهرستانهای استان است.

شناخت نیاز به حفاظت از بسیاری از کاربران از دریاچه اوکیچوبی آب از جمله کشاورزی یک "بند پس انداز" تعبیه شده بود در CERP برای اطمینان از تامین آب به عنوان پروژه های مرمت در حال برنامه ریزی و اجرا شده است.

جولیا du Plooy حملات در باتلاقی بنیاد شد واقعا فقط یک انحراف از آخرین هدف از شرکت کشاورزی را از لابی: لغزش زبان به فدرال منابع آب و توسعه عمل می کنند که گسترش این CERP "بند پس انداز" به عملیات دریاچه اوکیچوبی توسط U. s. Army Corps of Engineers.

اگر به تصویب رسید خود طرح را شکر کارتل اولویت اول در آب در دریاچه اوکیچوبی ، این امر دستبند سیل کنترل مدیران آنها را وادار به بالا بردن سطح دریاچه به نفع کشاورزی به عنوان یک خطر جدی برای جوامع جنوب دریاچه و ساخت جلبک باعث ترشحات بیشتر احتمال دارد. زمین های باتلاقی فلوریدا خلیج خواهد بود گرسنگی به شدت مورد نیاز آب شیرین و مرمت نمی تواند تحقق یابد.

با توجه به اینکه این contrivance نیز به خطر اندازد نوشیدن آب بیش از 8 میلیون نفر در جنوب فلوریدا آن است که جای تعجب نیست که صنایع قند و شکر به شدت سرمایه گذاری در یک کمپین روابط عمومی برای حمله به حفاظت از طریق یک سری از نظر سرمقاله مانند است که به نظر می رسد در مقاله خود را.

مبارزات انتخاباتی خود را است یک حواس پرتی چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر. نگه داشتن چشم خود را بر روی خود لابی های خود سخنگویان.

در ذغال سنگ شهرستان ما همه به خوبی می دانیم نابسامانی های قرمز جزر و مد و سمی جلبک های سبز-آبی و ما می دانیم که علت: عظیم ترشحات از مواد مغذی مملو از دریاچه اوکیچوبی آب است که باید به جای ذخیره خالص شده و فرستاده جنوبی برای بازگرداندن آمریکا در باتلاقی و فلوریدا بای.

مهمتر از همه ما می دانیم که نام و حملات هیستریک هنگامی که ما آنها را ببینید. ما نمی خواهد اجازه جلوگیری از تفرقه ما را از هدف های باتلاقی مرمت است که همه ما مجموعه ای را برای خودمان بیش از 20 سال پیش

(Ellin Goetz است دیرین ساکن ذغال سنگ شهرستان و معاون رئیس هیئت مدیره از باتلاقی پایه و اساس است.)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن