مهمان نظر: نمی توان الحسین. با تشکر از معلم به صورت ملی معلم قدردانی هفته

جوآن Venetis ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 12:31 PM EDT مه 5 سال 2020معلمان اختصاص خود به غنی سازی ذهن و زندگ

توسط ABDOOSNEWS در 17 اردیبهشت 1399

معلمان اختصاص خود به غنی سازی ذهن و زندگی دانش آموزان خود را. این است که چرا در این سال در لئونی ما می آیند با جامعه به جشن معلمان و فوق العاده کار آنها با ما درمان آموزش مبارزات انتخاباتی.

این جشن ملی شروع می شود و ممکن است 4 اجرا می شود و تمام هفته. در طول این زمان فوق العاده ای دارند مشغول به کار خستگی ناپذیر در پشت صحنه به کار انجام می شود — برگزاری مدرسه در خط با دانش آموزان ما. آن را یک کار آسان نیست.

معلم قدردانی هفته سرچشمه در سال 1953 با تشکر النور روزولت برای آغاز به کار خود. روزولت متقاعد کنگره که وجود دارد نیاز به یک روز خاص که در آن معلمان به رسمیت شناخته شد.

بیشتر: ناهار مدرسه قهرمانان در جشن Lee County

بیشتر: پیژامه لباس برای فارغ التحصیلی جونس: دبیرستان ارشد قلبی در نامه ای به کلاس 2020

قبل از روزولت رفتن به کنگره برخی از ایالت ها ممکن است تا به حال به رسمیت شناختن بعد اما مشخص نیست و بی اساس. داستان این است که یک معلم از ویسکانسین یا آرکانزاس (هیچ کس نمی داند برای مطمئن) نامه نوشت و به النور درخواست کمک به این علت است. حتی با النور روزولت پشتوانه گرفتن کنگره کمک و حمایت از آن را در زمان دیگری از 27 سال آن را به تبدیل شدن به یک مقام رسمی روز ملی. سرانجام در سال 1980 ملی انجمن آموزش پیوست و با ایالت کانزاس و ایندیانا تخته دولت از آموزش و پرورش به لابی در کنگره به روز در سراسر کشور به رسمیت شناخته شده.

تا سال 1984 ملی روز معلم جشن گرفته شد در مارس 7, زمانی که آن را نقل مکان کرد به ممکن است. ملی پدر و مادر و معلم ارتباط رهبری این جنبش بر این و به جای فقط یک روز کل هفته اول ماه مه بود به نام معلم قدردانی هفته. NEA به دنبال کت و شلوار سال آینده برگزار شد و ملی, معلم, تقدیر روز سهشنبه این هفته.

لئونی معتقد است ملی روز معلم یک روز به نه تنها افتخار معلمان اما به سهم خود را در ساخت پایدار برداشت در دانش آموزان خود را' زندگی. ما از شما دعوت به پیوستن به ما در شناخت همه چیز این معلمان را برای فرزندان ما و جامعه ما به خصوص در این سال که خیلی بیشتر بود به نام برای حل نیاز به آموزش از طریق این بحران است. آیا شما می خواهید برای ارسال یک هدیه کوچک یا یک کلمه نوع اجازه معلمان در زندگی خود می دانم که از آنها قدردانی!

معلمان در انتقال دانش و هم بزنید کنجکاوی ما در کلاس و فراتر از آن را نگه دارید به ما پاسخگو برای تلاش های ما و رفتار و اغلب به عنوان مدل نقش و مربیان. اما تاثیر خود را گسترش بسیار بیشتر است. "یک معلم تاثیر می گذارد ابدیت" آمریکایی مورخ هنری بروکس آدامز گفت. "او هرگز نمی توانید بگویید که در آن او نفوذ متوقف می شود." دیگران به رسمیت شناخته اند این را به عنوان به خوبی. رونالد ریگان ما 40 جمهور قرار داده و آن را بهترین در سال 1985: "در دست امریکا معلمان استوار توانمند مسئولیت قالب و الهام بخش فردا قهرمانان — پزشکی دانشمندان که ابداع درمان برای بیماری بازرگانان خواهد یافت کل صنایع جدید نویسندگان و هنرمندان و پزشکان — چه کسی می داند شاید حتی یک سیاستمدار یا دو."

با تشکر از همه کسانی که قربانی برای تبدیل شدن به واجد شرایط برای تدریس! با تشکر من معلمان وفادار بودند حتی زمانی که من احترام نمی گذارند و یا از شما قدردانی! من با فروتنی برای درخواست بخشش خود را.

خدا اشتباه می شود و در همه شما باید انجام دهید!

(جوآن Venetis است که صاحب شیر' پیتزا leonispizza.com)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن