مهمان نظر: شهرستان عدم پاسخگویی و شفافیت اثرات اعتماد

نظرشارلوت نیوتن ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 6:00 PM EDT مارس 16 سال 2020وجود دارد, باور نکردنی, خلیج فارس ب

توسط ABDOOSNEWS در 28 اردیبهشت 1399

نظر

وجود دارد, باور نکردنی, خلیج فارس بین ما county دولت و شهروندان.

اخبار-مطبوعات/ایالات متحده آمریکا امروز داستان در مارس 10 ("ویروس گونه های زنجیره تامین در امتداد ساحل خلیج فارس فلوریدا") مورد بررسی 13 سواحل خلیج فارس استان ها در مورد وضعیت PPE منابع در دست در منطقه ما است. مقاله گزارش در شرایطی در شهرستان اعم از ذغال سنگ به گاو دریایی و فراتر از آن — اما نمی تواند گزارش Lee وضعیت به دلیل "Lee County تنها ارائه اطلاعات برای PPE در سفارش. [این] شهرستان سخنگوی گفت: آنها نمی با استفاده از عبارت "روز از PPE'. این شهرستان توزیع بیش از یک میلیون قطعه از PPE و تمیز کردن آیتم ها از زمان شروع این بیماری همه گیر, او گفت:."

بیشتر: Lee شهرستان در مواجهه با سوال: چگونه به صرف $135M در فدرال محرک پول

بیشتر: Lee County اهداف کسب و کار مهد کودک, اجاره و رهن در فاز اول COVID-19 بازیابی هزینه های

چه این به ما بگویید ؟ آنها استفاده می شود تا منابع خود را? آیا آنها می دانند که چقدر PPE آنها در دسترس است ؟ اگر نه چگونه می توانید آنها را با اهمیت تصمیم به بازگشایی اقتصاد ما بدون دانش پایه از آنچه که در دست رسیدگی به هر گونه افزایش در مواردی که ممکن است نتیجه ؟

ما county government اساسی تعهد به شهروندان خود را به مسئول آینده و پاسخگو باشد. اگر آنها می دانند که وضعیت PPE لوازم چرا به ما بگویید ؟ و یک سوال اساسی: چرا ما در Lee County گرفتن اطلاعات کمتری نسبت به در دسترس ساخته شده است توسط حوزه های قضایی دیگر?

ما می تواند تقصیر ما غیرمنتخب بوروکرات که اداره شهرستان ما و کسی که بارها و بارها موفق به ارائه راه حل های نوآورانه برای مشکلات. پس از همه, که تصمیم به پیگیری "روز از PPE"? هر کس در آن بود و ما انتظار رهبری از انتخاب های ما در کمیسیون به آنها این county, کارکنان, گزارش و پاسخگویی برای تصمیم گیری های آنها را. ما انتظار داریم که رهبران ما به سوالات درست بپرسید و به دانش در مورد آمادگی ما برای مقابله با این وضعیت است. در لی کانتی که رهبری این است که متاسفانه وجود ندارد. اجازه می دهد شهرستان بوروکرات به stonewall مطبوعات و عموم مردم اجازه می دهد آنها را به نگه داشتن سر خود را پایین شهرستان ما در کمیسیون در حال انجام کار خود را. و به همین دلیل است که ما باید آنها را جایگزین.

متاسفانه این شهرستان را عدم forthrightness با مطبوعات و شهروندان آن تأکید رشد الگوی چرخش stonewalling و پنهان کاری. بودجه گردد در تاریکی و به عموم ارائه شده در یک فرایند است که اجازه می دهد تا شهروندان تنها 3 دقیقه از نظر زمان و تنها در طول نهایی کمیسیون مذاکرات و نه در کارگاه های آموزشی که در آن اولیه بحث میان کمیسیون را در محل. تصمیم گیری مطلوب توسعه دهنده اهدا کنندگان مرموزی به توافق معمول 4-1 رای دادن. چقدر دیگری می رود که ما در مورد نمی دانم و نمی نشان داد ؟ هر چه اتفاق افتاده به شفافیت ؟

نمی دانستند — و یا آشکار نیست — وقتی پرسیده شد که چقدر تجهیزات PPE در دست باعث می شود من تعجب می کنم اگر آنها به صورت هدفمند تلاش برای پنهان کردن چیزی است که یک وضعیت شرم آور. عدم شفافیت در مورد و خیلی غم انگیز است.

اگر خبری-مطبوعاتی/ایالات متحده آمریکا امروز تا به حال مطرح شده این سوال به شهرستان ؟ ما آماده برای آنچه که به عنوان یک نتیجه از بازگشایی جامعه ما? ما آماده برای هفته آینده بسیار کمتر از فردا ؟ کسی چه می داند ؟ نه اینکه بی محابا پرسید که رسانه ها در این شهرستان ارائه نشده است ما با هر گونه تضمین است که این بحران به هیچ وجه تحت کنترل است. آیا ما حق می دانید ؟ روزنامه نگاران که سوال ابتدا در زیر سطح و گزارش آنچه که آنها پیدا کردن بسیار حیاتی برای جامعه ما است.

(شارلوت نیوتن از طرف کمیته زنان برای بهتر لی.)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب