مهمان نظر: جشن روانشناسان برای کمک به مردم, جوامع, جامعه,

Paul G. Simeone, Ph. D. ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 27 سال 2020امروز روانشناسی روز در سازمان

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399

امروز روانشناسی روز در سازمان ملل یک فرصت برای جشن رسمیت شناختن و قدردانی از همه روانشناسان که شیوه های بهبود و غنی سازی در جهان است.

روز تاسیس شد به افتخار فعالیت های مختلف از روانشناسان در سازمان ملل و نقش محوری نقش روانشناسی در پرداختن به نگرانی های جهانی اهمیت است. و در این سال, روانشناسی روز, تم Multilateralism ما می خواهیم: روانی کمک به ساخت پل ها در میان و در سازمان ملل نمی تواند timelier به عنوان چهره جهان یک جهانی همه گیر.

ناخواسته و unbidden, COVID-19 تبدیل شده دنیای ما وارونه پیشرو بسیاری از ما برای مبارزه با انزوا و ترس و عدم اطمینان. تا مطمئن شوید که این بار تلاش برای همه.

بیشتر: مهمان نظر: بیمارستان ملی هفته کامل زمان به رسمیت شناختن ما لی بهداشت قهرمانان

بیشتر: مهمان نظر: 2020 سال است از پرستار — به دلایل بسیاری

بیشتر: خسته مبارزان مبارزه برای نجات زندگی

قبل از همه گیر 70 درصد از بزرگسالان آمریکایی در حال حاضر احساس استرس, روزانه, یک, پیدا کردن به تازگی گزارش اضطراب و افسردگی ارتباط آمریکا است. حدود یک سوم از این افراد نیز گزارش دادند که حملات وحشت یا اضطراب. جای تعجب نیست که ما در شرایط فعلی تنها باعث بدتر شدن اوضاع شده.

به عنوان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی روانشناسان دانشمند-پزشکان که با استفاده از مهارت های خود را به درک و رفتار و کاهش درد و رنج و ملاحظه بهبود وضعیت بشر است. در حال حاضر بیش از همیشه روانشناسان باید و انجام خدمت در جامعه ما با کمک به افراد جوامع و ملل دستیابی به رفاه. در این راه روانشناسان ضروری اعضای جامعه که هر روز و در تعداد بی شماری از راه های مهم کمک به مردم خوب است.

من می تواند بی مبالات اگر من نمی جویند چند غول در این زمینه ما که نقطه عطفی آثار منجر به عمده پیشرفت در روانشناسی است. این سالن از شهرت شامل ژان پیاژه, Erik Erikson و B. F. Skinner هر یک از آنها ساخته شده سهم فوق العاده ای است که هنوز هم مربوط به امروز است. روانشناسان جهان بیش از ایستادگی در سایه این و بسیاری دیگر از بزرگان و همه حمل بر کار مهم با الهام از چشم انداز خود را.

ممکن است همچنین سلامت روان آگاهی ، بیماری های روانی تبعیض قائل نیست و آن چیزی است که ما می توانیم با غلبه بر اراده. متاسفانه اغلب وجود دارد شرم در ارتباط با مشکلات روانی و هنوز 1 در 5 نفر را تجربه نوعی از بیماری های روانی در طول عمر خود. شایع ترین شرایط در حال افسردگی و اضطراب تروما و استفاده از مواد مخدر مشکلات. واضح است که همه ما می دانیم کسی که مبتلا به یک بیماری روانی و بدتر هنوز انجام این کار در سکوت.

پیام ما به عنوان روانشناسان مایل به ارسال است که سلامت روحی و روانی در شرایط واقعی شایع و قابل درمان است. روانشناسان و دیگر کارشناسان سلامت روان استرس است که بهبود در سلامت روان شروع با هر یک از ما-باز کردن تحقق آن را OK به درخواست برای کمک و دیگر اهریمنی کسانی که مبارزه با زندگی بسیاری از چالش است. یک صدا برای تغییر همانطور که همه ما نیاز به صحبت کردن با هم در برابر سلامت روانی تبعیض است.

روانشناسان مانند دیگر ما بهداشت و درمان همکاران گرفته اند و در مرکز صحنه همانطور که همه ما با هم کار کنند برای مقابله با این سابقه بیماری همه گیر. با کمک ما می توانید به راحتی در دانستن که وجود دارد اختصاص داده شده آگاه و دلسوز حرفه ای در اینجا برای کمک به ما یادآوری میکند که ما به تنهایی نیست.

دلچسب "با تشکر از شما" به تمام روانشناسان که ایجاد تفاوت در زندگی کسی را هر روز!

بیایید نه تنها جشن روانشناسان امروز اما هر روز برای کار برجسته می کنند و سهم خود گذشته و حال و آینده.

(Paul G. Simeone, Ph. D. معاون رئیس جمهور/مدیر پزشکی سلامت رفتاری برای لی سلامت. برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل Media@LeeHealth.org.)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب