مهمان نظر: پیشنهاد شما نمی توانید رد و یا می تواند به شما ؟

نظرران خالص و جای دیو ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 7, 2020سلام به 500 شغل جدی

توسط ABDOOSNEWS در 18 خرداد 1399

نظر

سلام به 500 شغل جدید و خداحافظی به 500 "بازنشسته" Lee County School کارکنان که از طریق پناه میبرند رها کردن (معوق بازنشستگی گزینه برنامه) اجازه می دهد تا به بازنشستگان همچنان در شغل فعلی خود را. اما با خود سخاوتمندانه بازنشستگی اضافه شده به خود را در زمان پرداخت به انجام همان کار است.

این معامله از بوروکرات آسمان محبوب به نام دو فرو بردن. این همان بازنشستگان تنها کارمندان دولتی که خود را پرداخت نمی کند 3% حقوق و دستمزد سهم به فلوریدا بازنشستگی سیستم (FRS) ایالات متحده آمریکا. رها کنندگان همچنان به دریافت سالانه پرداخت را افزایش می دهد.

بیشتر: لی شهرستان کلانتر دفاع 'آموزش' سفر به حضور بازنشستگی جشن خواهد دوباره آن را انجام دهد

بیشتر: زنان صورت منحصر به فرد چالش های برنامه ریزی بازنشستگی

علاوه بر این, آنها تضمین شده سالانه 3 درصد کولا به علاوه یک زمان 1.3% بهره مرکب در حساب های بازنشستگی فردی خود را. Exhaustively ما می رسند در پایان این معامله پس از شما می دانید که آنها می توانند با اطمینان تاخیر تامین اجتماعی خود را تا 4 سال به صورت سالانه افزایش 8 ٪ در منافع است که اضافه شده است به همه امنیت اجتماعی را افزایش می دهد از زمانی که آنها شروع کرده اند می تواند.

شما ممکن است بخواهید به دوباره تعریف این همه به عنوان سه گانه فرو بردن!

پایه دفاع از افت این است که بازنشستگان بازنشستگی خود را دریافت کنید و سیستم را به استخدام replacements. اما آنها خواهد بود تازه آموزش دیده و به تازگی تحصیل ورود به سطح مردم که ذخیره مالیات دهندگان حدود 22.6 میلیون دلار در هر سال است.

افت اشتباه است در آن اصل است. در جهان امروز از آینده نامشخص رها کاملا نامناسب و خودخواه تقاضا در ما کاهش منابع است. تنها 27 درصد از قطره سنتی معلمان از این 21 هستند که حقوق و مزایای خود در بیش از $100,000. از تعادل غیر هسته ای ماموریت کارکنان: 7 از رانندگان اتوبوس, 14 سرایداران 5 آشپز 7 تایپیست, 5 كتابداران, 6, اتوبوس, مسئولین, و فوق العاده, یک مسنجر/پیک!

لغو رها نمی خواهد کاهش هر قراردادی مزایای بازنشستگی. این امر تمرکز بر روی از بین بردن اصلاحات و مبدل مزایای که obscenely نفخ بازنشستگی بسته به طور خاص با رها کردن. به بیان چگونه گسترده دولت رها کردن است که ما را به بازگشت به 500 Lee County School بازنشسته و کارکنان.

آنها در حال دریافت $58.7 میلیون در حقوق بازنشستگی و جمع آوری دلار که 27.8 میلیون دلار حقوق از مشاغل آنها ظاهرا چپ. ما در اورژانس ملی با 40 میلیون بیکار و چند تریلیون دلار بدهی ملی در عین حال بانک فدرال و ایالتی و محلی خود را به عنوان سیستم ایمنی بدن به عفونت اقتصادی فعلی ویروس بحران است. ما می توانیم یک جهش بزرگ رو به جلو با عبور در امتداد 500 شغل جدید مشتاق آماده معلمان به فرض حفظ شغل توسط افرادی که بازنشسته شده اند از آنها.

حتی بدون افت فلوریدا طرح بازنشستگی فوق العاده است. علاوه بر این ما باید مشتاق جوان با استعداد معلمان در لی.

شما می توانید در میان عبارات دیگر جا دادن آنچه متحده 30,000 رها کردن کارکنان در حال اضافه کردن به فلوریدا کل بدهی هر روز است که در حال حاضر در حدود 136 میلیارد دلار. هنگامی که ما که با بدهی ملی ما نزدیک به 30 تریلیون; و ما آمریکا کل بدهی $77 تریلیون دلار که برابر است با یک نقطه که در آن ما باید بسیار عاقلانه در هر گونه هزینه های گسترده ای به خصوص در بالا دلار برنامه. برش هزینه های کمتر و برنامه های در حال حاضر باید روی اتوماتیک.

امیدوارم این همه ممکن است ایجاد انگیزه ای برای کشورهای دیگر. ساده لوحانه فکر نیست واقعا.

اما ما می توانیم کاملا حق با شماست اشتباه در فلوریدا.

قطره قطره!

ببینید TripleDippers.org به نام حقوق و پاداش برای لی سیستم مدرسه رها کردن. شرکت کنندگان است.

(Ron خالص است رئیس برای مالیات دهندگان اقدام گروه (برچسب). دیو جای یک عضو از تگ.)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب