نظافت محصول رونق فروش با 5 بار در میان مستند

مهمان نوازی و حمل و نقل هوایی بخش هستند مسلما در میان بسیاری نهفته بخش با توجه به COVID-19. Pixabay توسط SIDDH

توسط ABDOOSNEWS در 11 خرداد 1399
Travel India
مهمان نوازی و حمل و نقل هوایی بخش هستند مسلما در میان بسیاری نهفته بخش با توجه به COVID-19. Pixabay

توسط SIDDHI JAIN

با سفر جهانی به شدت در انتظار نگه داشته و بیشتر آرزو-لیست مقصد وضعیتی وخیم تحت شدید Coronavirus تاثیر گردشگری یکی از مهمترین و بیشترین تاثیر صنایع. به عنوان بین المللی مسافرت هوایی همچنان معلق ورودی گردشگری خارجی سفر به هند) خواهد بود در یک وقفه در چند ماه آینده.

با توجه به جهانی لوکس, کسب و کار, پنل میزبانی شده توسط S. P. جین جهانی مهمان نوازی و حمل و نقل هوایی بخش هستند مسلما در میان بسیاری نهفته بخش با توجه به COVID-19 با هند صنعت مهمان نوازی درد و رنج و زیان به میزان 4.5 میلیارد دلار. این صنعت پیش بینی گشت توسط Q4 با برخی از sub-بخش حاکم بیش از دیگران است. در عین حال آنچه که اتفاق می افتد به سفر تجارت ؟ همه چشم به نظر می رسد تبدیل به کسب و کار داخلی و اوقات فراغت در بازار به ضرر و زیان است.

در حالی که ورودی و خروجی گردشگری است و انتظار می رود آهسته با توجه به محدودیت های قرار داده شده توسط کشورهای بین المللی مسافران داخلی شرکت سفر نیز ممکن است به یک ضربه با توجه به وضعیت کسب و کار در کشور است. اما داخلی اوقات فراغت سفر است گفت: برای بهبود سرعت و خواهد بود یک عامل اصلی در کمک به صنعت بازیابی پست این بیماری همه گیر.

"در ابتدا مردم گیر در نقاط مختلف جهان خواهد شد سفر به هند است. به طور کلی گردشگری ورودی ممکن است شاهد یک رشد آهسته. هر چند هند همواره مورد علاقه و مقرون به صرفه ای برای گردشگران بین المللی نیز برای مردم ما می توانید انتظار یک نرمال تا سال 2021," Debashish Maitra مدیر IJ تعطیلات رویایی گفت IANSlife. "در شرایط ساده اولین موانع به یک تور بین المللی خواهد بود با در نظر گرفتن یک پرواز که بسیاری می خواهم برای جلوگیری از, مگر اینکه لازم می گوید:" Krupa Gupta Saraogi از bookittours.

با توجه به رامش Ramanathan رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل استرلینگ استراحتگاه برای تعطیلات با مسافرت های بین المللی انتظار می رود برای کاهش حداقل برای این سال آن را تنها در اضافه تقاضا در حمایت از مسافرت داخلی حداقل برای آینده قابل پیش بینی. "ما به احتمال زیاد شاهد انتقام صرف یک بار مستند برداشته شده است وجود دارد خواهد بود یک مجموعه جدید از ملاحظات که در بازی در حالی که shortlisting مقصد مانند ایمنی و بهداشت اجتماعی فاصله و نزدیکی. همچنین هند مجموعهای از مکان های پر زرق و برق مانند ایستگاه تپه و سواحل و جنگل های, سایت های فرهنگی و دیگر یاد جاذبه و مسافران هستند به احتمال زیاد به برنامه ریزی استرس جیبی دوستانه داخلی تعطیلات با نزدیکان خود" او سهام بیش از ایمیل.

Travel
هندی مسافران هستند به احتمال زیاد به برنامه ریزی استرس جیبی دوستانه داخلی تعطیلات خود هستند ، Pixabay

Ramanathan اضافه شده که بسیاری از آنها رزرو از ماه جولای به بعد به عنوان یک راه برای تعطیل کردن COVID-19 استرس اما بهبود خواهد احتمال زیاد سه تا شش ماه. سفر سرپرست ریکی Nakhat نمی کند پیش بینی بهبود ماه های زمستان. نوشته است که او می گوید که بیشتر خارجی ها ممکن است به احتمال زیاد تور هندوستان به عنوان گسترش جاهای دیگر بسیار بالا است.

چگونه می تواند ما را در ترویج هند به عنوان یک سفر ایمن ،

با توجه به ذینفعان خود رانندگی به مقصد می بینیم قابل توجهی سنبله با توجه به مسائل ایمنی. هتل ها و استراحتگاه کابین اپراتور فرودگاه و محلی شهرستان مناظر باید اطمینان حاصل شود sanitisation و اطمینان بازدید کنندگان از آن, اگر آنها می خواهند برای جذب گردشگران است. آزمایشات پزشکی از مهمان نوازی کارکنان باید به طور منظم انجام شود به غیر از زیر پایه هنجارهای اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و شستن دستها. بیمه سفر نیز خواهد بود که به شدت ترویج.

همچنین بخوانید: تصورات غلط در اطراف درمان جایگزینی با نیکوتین

بازدید کنندگان به خصوص افراد مسن و کسانی که با شرکت morbidities می تواند تشویق به نگاه باقی می ماند در مناطق اعلام شده Coronavirus-رایگان و یا جایی که تعداد کمتر از عفونت گزارش شده است. همچنین مردم به احتمال زیاد ترجیح می دهند سفر در گروه های کوچک. ترویج touchless تکنولوژی نیز ممکن است کمک کند. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب