دولت برای ایجاد انرژی اتمی راکتور تحقیقاتی; راه اندازی امکانات در حالت PPP

دولت تصمیم گرفته است به تجاری اجازه می دهد استخراج از معادن زغال سنگ. Pixabay منn عمده اصلاحات امور مالی اخبار

توسط ABDOOSNEWS در 27 اردیبهشت 1399
open-pit coal mining
دولت تصمیم گرفته است به تجاری اجازه می دهد استخراج از معادن زغال سنگ. Pixabay

منn عمده اصلاحات امور مالی اخبار نشان می دهد که اتحادیه دولت تصمیم گرفته است تا مجوز تجاری معدن زغال سنگ.

صحبت با رسانه ها در اینجا در شنبه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman گفت: برای معرفی رقابت و شفافیت و بخش خصوصی مشارکت در بخش زغال سنگ دولت را به درآمد های ساز و به جای ثابت روپیه یا تن ساز.

قبلا تنها اسیر مصرف کنندگان با end-to-end مالکیت می تواند پیشنهاد برای معادن زغال سنگ. در حال حاضر هر کس می تواند پیشنهاد و فروش تولید و در بازار آزاد در شرایط تجاری.

بیان کرد که نزدیک به 50 بلوک ارائه خواهد شد بلافاصله Sitharaman گفت: وجود خواهد داشت هیچ واجد شرایط به غیر از پرداخت در صف مقابل با یک سقف.

Finance Minister Nirmala Sitharaman
وزیر دارایی Nirmala Sitharaman گفت که وجود خواهد داشت هیچ واجد شرایط به غیر از پرداخت در صف مقابل با یک سقف. Wikimedia Commons

همچنین در برابر زودتر ارائه حراج به طور کامل کشف زغال سنگ بلوک در حال حاضر حتی بخشی از کاوش بلوک می تواند به حراج گذاشته می شود. تولید زودتر از برنامه خواهد بود incentivised از طریق تخفیف در اشتراک درآمد.

بیشتر بخوانید: بین المللی, فدراسیون ژیمناستیک مجموعه صندوق همبستگی برای ورزشکاران

دولت نیز incentivise تبدیل به گاز زغال سنگ و یا مایع از طریق تخفیف در اشتراک درآمد. آن را به طور قابل توجهی پایین تر محیط تاثیر و همچنین کمک به هند تبدیل به یک گاز بر اساس اقتصاد او اضافه شده است.

تومان 50,000 کرور توسعه زیرساخت انجام خواهد شد برای آن است. این کمک خواهد کرد که زغال سنگ هند (CIL) افزایش تولید از 600 میلیون تن به 1 میلیارد تن توسط 2023-24.

اطلاعیه بخشی از تومان 20 lakh کرور بسته اقتصادی اعلام شده توسط نخست وزیر نارندرا مودی در روز سه شنبه. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن