رژیم صهیونیستی. ابوت باز می شود تا تگزاس و حتی بیشتر با اشاره به پارک آب و مواد غذایی و دادگاه و درایور اد

بی توسط, عکس ها و گزارش از ازدحام مردم هم بیش از آخر هفته روز یادبود در سراسر کشور و در یک حزب استخر در هوستون

توسط ABDOOSNEWS در 7 خرداد 1399

بی توسط, عکس ها و گزارش از ازدحام مردم هم بیش از آخر هفته روز یادبود در سراسر کشور و در یک حزب استخر در هوستون با nary یک ماسک در چشم رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت سه شنبه اعلام کرد خدمات اضافی و برنامه های است که می تواند از سرگیری عملیات در دولت است.

"آب پارک تفریحی برنامههای ورزشی برای بزرگسالان درایور برنامه های آموزش و پرورش و مواد غذایی-دادگاه مناطق ناهار خوری در مراکز خرید می توانید شروع عملیات با محدود اشغال و یا قوانین و مقررات برای حفاظت از سلامت و ایمنی تگزاسی" با توجه به آزادی مطبوعات از فرماندار ،

راننده ed برنامه می توانید بلافاصله شروع.

شروع این جمعه, مارس 29, پارک آب می تواند باز کردن در تا 25 درصد از نرمال خود را اشغال. اما تصویری بازی های آرکید در داخل آن آب پارک ها خارج از محدوده.

فیلم های تفریحی برنامه های ورزشی می توانند رزومه در سهشنبه, مارس 31 وجود دارد اما قرار نیست به هر بازی و یا مسابقات تا 15 ژوئن.

دادگاه های مواد غذایی می تواند باز کردن با اجتماعی فاصله گرفتن قوانین با شش پا, بین جداول و پیشنهاد شده است که مراکز تعیین فرد یا افراد برای اطمینان از این اتفاق می افتد و که جدول تمیز و ضد عفونی بین استفاده می کند و هیچ چاشنی و یا موارد دیگر در سمت چپ جدول در بین مشتریان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب