ترجمه گوگل کمک می کند تا انتشار Covid-19 اطلاعات

Gthe game creators ltd toolbar AI و ML خدمات ترجمه در حال کمک به مقامات بهداشت و ارتباط با مردم زبان آنها را د

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

Gthe game creators ltd toolbar AI و ML خدمات ترجمه در حال کمک به مقامات بهداشت و ارتباط با مردم زبان آنها را درک کنند به انتشار Covid-19 اطلاعات و آن به معنی رسیدن به 51 میلیون مهاجر در حداقل 350 زبان در ایالات متحده به تنهایی.

اطلاعات دامنه از چگونه به نگه داشتن مردم و خانواده خود را امن مالی, استخدام, و یا منابع غذایی.

Follow us on Facebook برای دریافت آخرین اخبار به روز رسانی از ما!!

اما سازمان — از ادارات بهداشت به سازمان های دولتی —در حال تلاش برای نگه دارید تا با حجم بالا به سرعت در حال تغییر محتوا و فاقد منابع برای ترجمه Covid-19 مطالب مربوط به نیاز زبان.

ماشین ترجمه خودکار است راه برای ترجمه متن یا گفتار از یک زبان به زبان دیگر.

"اگر چه نه در نظر گرفته شده به طور کامل جایگزین انسان مترجمان آن می تواند با ارائه ارزش زمانی که ترجمه فوری مورد نیاز برای طیف گسترده ای از زبان" گفت: Google.

بسیاری از مرورگر های محبوب, پیشنهاد, ترجمه, قابلیت, که هر دو ساخته شده است در (Chrome) و یا نیاز به نصب یک add-on یا فرمت (Microsoft Edge یا فایرفاکس).

Google machine translation helping disseminate Covid-19 info
تقریبا تمام اطلاعات جدید در حال آمدن است در به عنوان فایلهای Pdf چند بار در روز و بسیاری از مقامات گزارش قادر به ارائه ترجمه حرفه ای برای همه مورد نیاز زبان. این است که در آن ماشین ترجمه می تواند در خدمت به عنوان یک ابزار مفید است. Pixabay

به ترجمه محتوای وب سایت در کروم همه شما باید انجام دهید این است رفتن به یک صفحه وب در یک زبان دیگر کلیک کنید و سپس "ترجمه" در بالای صفحه.

"اگر شما یک وب مستر از یک دولت غیر انتفاعی و یا غیر تجاری وب سایت شما ممکن است واجد شرایط برای ثبت نام در گوگل, ترجمه, سایت, مترجم, ویجت" فن آوری های غول پیکر در بیانیه ای گفت.

این ابزار ترجمه محتوای صفحه وب به بیش از 100 زبان مختلف

همچنین بخوانید: کودکان به ندرت انتقال Covid-19 مدارس می توانند با بازگشایی در پاییز: محققان

تقریبا تمام اطلاعات جدید در حال آمدن است در به عنوان فایلهای Pdf چند بار در روز و بسیاری از مقامات گزارش قادر به ارائه ترجمه حرفه ای برای همه مورد نیاز زبان.

این است که در آن ماشین ترجمه می تواند در خدمت به عنوان یک ابزار مفید است.

"ترجمه گوگل پشتیبانی از ترجمه های مختلف بسیاری از فرمت های سند. به سادگی آپلود سند شما می توانید یک نسخه ترجمه شده به زبانی که شما انتخاب می کنید" گفت: این شرکت است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن