گوگل به منع جاسوسی Stalkerware استفاده صمیمی همکاران

Gthe game creators ltd toolbar در حال حاضر خواهد شد و پس از stalkerware که از راه دور, جاسوسی بر همسر یا دوست

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

Gthe game creators ltd toolbar در حال حاضر خواهد شد و پس از stalkerware که از راه دور, جاسوسی بر همسر یا دوست دختر از طریق ردیابی محل خود و خواندن پیام هایی که ارسال و دریافت در گوشی های هوشمند خود را بدون دانش خود را و اجازه.

از تاریخ 11 اوت گوگل تحت آن به روز شده آگهی سیاست را منع نرم افزارهای جاسوسی و فن آوری مورد استفاده برای "شریک صمیمی نظارت".

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

"این شامل اما نه محدود به, نرم افزارهای جاسوسی/تروجان است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نظارت بر متون تماس های تلفنی و یا مرور تاریخچه; انتقالها GPS به طور خاص به بازار عرضه شده به جاسوسی و یا پیگیری کسی بدون رضایت خود را; ارتقاء تجهیزات مدار بسته (دوربین های, صوتی, ضبط, داش کم کم پرستار بچه) به بازار عرضه شد با بیان هدف جاسوسی" این شرکت در بیانیه ای گفت: در روز جمعه.

Google to prohibit stalkerware used for spying on intimate partners
سوء استفاده شوهران نیز استفاده از چنین نرم افزارهای جاسوسی برای ردیابی همسران خود را که قربانیان خشونت خانگی است. Pixabay

"در آن نرم افزارهای جاسوسی محبوب سرخی, حسود, ex-همکاران و کسانی که هیچ تردیدی در مورد تجاوز به حریم خصوصی کسی به امید پیگیری آنچه در آنها و با آنها گفت:" امنیت نویسنده, Graham Cluley در یک پست وبلاگ.

سوء استفاده شوهران نیز استفاده از چنین نرم افزارهای جاسوسی برای ردیابی همسران خود را که قربانیان خشونت خانگی است.

همچنین بخوانید: گوگل راه اندازی امکانات جدید به پیش بینی اقدامات در تجزیه و تحلیل پلت فرم

یک گروه از طرفداران شرکت های آنتی ویروس و کارشناسان حقوقی در حال حاضر تشکیل "ائتلاف علیه Stalkerware" برای مقابله با چنین نوع از مردم است.

این موتور جستجوی غول گفت که از ماه اوت "تبلیغات گوگل را قادر می سازد نادرست سیاست رفتار خواهد شد برای روشن شدن محدودیت در تبلیغات برای نرم افزارهای جاسوسی و نظارت فناوری".

"به روز شده در سیاست را منع ترویج محصولات و یا خدمات است که به بازار عرضه شده و یا هدفمند با بیان هدف از ردیابی و یا نظارت بر شخص دیگری و یا فعالیت های خود را بدون مجوز گفت: این شرکت است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب