گوگل ارسال کاربران به سایت های خبری 24 میلیارد بار در هر ماه

Gthe game creators ltd toolbar ارسال کاربران به سایت های خبری 24 میلیارد بار در هر ماه ارائه یک فرصت برای ناشر

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

Gthe game creators ltd toolbar ارسال کاربران به سایت های خبری 24 میلیارد بار در هر ماه ارائه یک فرصت برای ناشران به رشد مخاطبان خود را و نشان می دهد کاربران گوگل تبلیغات و یا ارائه می دهد برای اشتراک غول فن آوری نشان داد و گفت آن است که سرمایه گذاری در کمک به روزنامه نگاری نه تنها زنده ماندن رشد. Deloitte قرار می دهد ارزش هر کلیک برای ناشران بزرگ در حدود بین 4-7 ما سنت است.

با توجه به ریچارد Gingras VP, اخبار, ارزش, از اخبار به گوگل در مورد اطلاع رسانی و آموزش نه اقتصاد.

"تقریبا تمام درآمد ما می آید و نه از اخبار نمایش داده شد اما از پرس و جو تجاری قصد مانند کسی که جستجو برای یک توستر' و کلیک کردن بر روی آگهی. گوگل پرداخت می شود برای جستجو تبلیغات تنها زمانی که کسی کلیک بر روی یکی," او گفت: در بیانیه ای در روز جمعه.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

گوگل روز پنج شنبه اعلام صدور مجوز جدید برنامه به پرداخت ناشران برای محتوای با کیفیت بالا برای کمک به آنها آب و Covid-19 بحران است.

برای شروع با گوگل امضا کرده است مشارکت محلی و ملی انتشارات در آلمان و استرالیا و برزیل است و در بحث به گسترش بیشتر همکاری ها و کشورها.

Gingras گفت که این شرکت سرمایه گذاری در آگهی های فن آوری است که هزاران نفر از, اخبار ناشران در سراسر جهان را انتخاب کنید برای استفاده به رشد خود را دیجیتال, تبلیغات, کسب و کار است.

Google sends users to news sites 24 billion times every month
پنج سال پیش آن را در زمان به طور متوسط از 19 ثانیه برای بارگذاری یک صفحه در مرورگر تلفن همراه. Pixabay

"ما تجزیه و تحلیل درآمد داده ها از 100 اخبار ناشران در سطح جهانی با بالاترین برنامهای درآمد تولید شده در Google Ad Manager. به طور متوسط ما در بر داشت اخبار ناشران نگه داشتن بیش از 95 درصد از تبلیغات دیجیتال درآمد آنها تولید زمانی که آنها با استفاده از Ad Manager برای نشان دادن تبلیغات خود را در وب سایت" تاکید کرد.

پنج سال پیش آن را در زمان به طور متوسط از 19 ثانیه برای بارگذاری یک صفحه در مرورگر تلفن همراه.

"به جای ساخت یک فرمت به کار فقط در گوگل ما همراه نیروهای با ناشران و دیگر شرکت های فن آوری برای بهبود وب سایت تلفن همراه برای همه. این بود که چگونه سرعت تلفن همراه صفحات پروژه یا آمپر متولد شد" مطلع Gingras.

همچنین بخوانید: گوگل برای کمک به مربیان در افزایش تعامل با دانش آموزان

پس بازخورد از ناشران که می خواست برای شرکت در این داستان بالا از ویژگی های چرخ فلک در گوگل جستجو بدون استفاده از آمپر, شرکت به تازگی اعلام کرد صفحه عملکرد سیگنال.

"این تغییر اجازه خواهد داد که تمام مقدماتی محتوای وب به واجد شرایط برای این ویژگی را در حالی که نگه داشتن یک با کیفیت بالا و تجربه کاربری به عنوان یک اولویت بالا" گفت: Google.

به, تاریخ, گوگل, اخبار, ابتکار (GNI) ارائه بودجه به بیش از 5,300 نشریات محلی در سطح جهانی از طریق یک روزنامه نگاری امداد اورژانس صندوق آگهی-در خدمت چشم پوشی از هزینه های در گوگل, آگهی, مدیر و 15 میلیون دلار پشتیبانی محلی اخبار کمپین برای کمک به کاهش برخی فوری اقتصادی محدودیت. (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن