گوگل راه اندازی امکانات جدید به پیش بینی اقدامات در تجزیه و تحلیل پلت فرم

منازت یک پیشنهاد برای کمک به مردم بهتر خود را تجزیه و تحلیل داده ها و پیش بینی آینده اقدامات گوگل را معرفی کرد

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

منازت یک پیشنهاد برای کمک به مردم بهتر خود را تجزیه و تحلیل داده ها و پیش بینی آینده اقدامات گوگل را معرفی کرده است دو پیش بینی معیارهای آن برنامه + Web خواص در آن تجزیه و تحلیل پلت فرم.

اولین خرید احتمالی که پیش بینی احتمال است که کاربرانی که بازدید کرده اند برنامه یا سایت شما خرید در هفت روز آینده.

"دوم بوسیله اسباب گردنده احتمال پیش بینی چگونه به احتمال زیاد آن است که به تازگی به کاربران فعال نمی خواهد سفر خود را برنامه یا سایت در آینده هفت daysm" فن آوری های غول پیکر در بیانیه ای گفت: در روز جمعه.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

کاربران می توانید با استفاده از این معیارها برای کمک به رشد کسب و کار خود را با رسیدن به مردم بیشتر احتمال دارد به خرید و حفظ افرادی که ممکن است بازگشت به خود نرم افزار و یا سایت از طریق تبلیغات گوگل. تجزیه و تحلیل ترافیک را در حال حاضر نشان می دهد جدید پیش بینی مخاطبان است که شما می توانید در مخاطبان سازنده.

Google introduces 2 new predictive tools in Analytics platform
گوگل آنالیز را در حال حاضر نشان می دهد جدید پیش بینی مخاطبان است که شما می توانید در مخاطبان سازنده. Wikimedia Commons

"پیش بینی مخاطبان به صورت خودکار تعیین می کند که مشتری اقدامات خود را در برنامه و یا سایت ممکن است منجر به خرید — کمک به شما در پیدا کردن اطلاعات بیشتر در افرادی که به احتمال زیاد برای تبدیل در مقیاس" گفت: Google.

همچنین بخوانید: با استفاده از رولز رویس برای اجاره در دبی

علاوه بر ساختمان مخاطبان مردم همچنین می توانید با استفاده از پیش بینی معیارهای تجزیه و تحلیل داده های خود را با ماژول تجزیه و تحلیل.

"برای مثال آنها می توانند با استفاده از 'کاربر عمر' روش برای شناسایی که کمپین بازاریابی به آنها کمک کرد به دست آوردن کاربران با بالاترین 'خرید احتمال'.

"با این اطلاعات شما ممکن است تصمیم به reallocate بیشتر از بودجه بازاریابی خود را به سمت بالا که بالقوه کمپین" توضیح گوگل. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب