گوگل اعلام کرد به دو فاکتور تأیید هویت برای تمام لانه کاربران

اجتماعی فاصله تبدیل شدن به هنجار و معاملات نقدی در نظر گرفتن یک حد مرگ جستجو برای نمایش داده شد مانند "نحوه پر

توسط ABDOOSNEWS در 18 اردیبهشت 1399
Google
اجتماعی فاصله تبدیل شدن به هنجار و معاملات نقدی در نظر گرفتن یک حد مرگ جستجو برای نمایش داده شد مانند "نحوه پرداخت قبض برق آنلاین" رشد بیش از 180 درصد است. Pixabay

به عنوان کشور شاهد مستند و سرخپوستان جستجو برای مورد علاقه خیابان مواد غذایی و دستور العمل های دیگر برای ارضای هوس خود گوگل, هند دیدم 107 درصد افزایش در جستجو برای 'panipuri' دستور و آیورودا درمان های خانگی مانند 'kadha' (دارویی عصاره) را دیدم بیش از 90 درصد افزایش پس از نارندرا نخست وزیر خواست مردم به مصرف آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن.

با بسته شدن رستوران ها و باشگاه ها و دکه مواد غذایی است و 56 درصد رشد در جستجو برای '5 دقیقه دستور' در اینترنت. Google هند گزارش نشان داد که به طور کلی از دستور العمل جستجو مربوط به رشد 20 درصد در یوتیوب در چند ماه گذشته ،

داده ها نشان داد که جستجوها برای ویتامین C رسید توسط بیش از 150 درصد در هفته های اخیر عنوان کرده اند نمایش داده شد برای گیاهان با خواص دارویی مانند 'Giloy' (380 درصد) و جستجو در آیورودا درمان های خانگی مانند 'Kadha' را دیدم بیش از 90 درصد افزایش یابد.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

اجتماعی فاصله تبدیل شدن به هنجار و معاملات نقدی در نظر گرفتن یک حد مرگ جستجو برای نمایش داده شد مانند "نحوه پرداخت قبض برق آنلاین" رشد بیش از 180 درصد است. جالب است که "نزدیک من" جستجوها دیده اند یک چشم انداز مثبت از ماه مارس سال 2020 است. نمایش داده شد مانند "داروخانه نزدیک من" را دیدم بیش از 58 درصد افزایش جستجو برای "مواد غذایی تحویل در نزدیکی من" افزایش بیش از 550 درصد و "جیره dukaan" بیش از 300 درصد است.

"این گزارش فراهم می کند اوایل بینش چگونه نیازهای مردم و رفتارها ممکن است تکامل به عنوان آنها به دنبال به دست آوردن یک حس تعادل. برخی از این روند به احتمال زیاد موقت اما مردم مجبور به اتخاذ رفتارهای جدید آنها ممکن است شروع به دیدن مقدار چسبیده با آنها حتی پس از همه گیر است" گفت: Sapna Chadha ارشد کشور مدیر بازاریابی گوگل در هند و جنوب شرقی آسیا در گوگل.

Panipuri
به عنوان کشور شاهد مستند و سرخپوستان جستجو برای مورد علاقه خیابان مواد غذایی و دستور العمل های دیگر برای ارضای هوس خود گوگل, هند دیدم 107 درصد افزایش در جستجو برای 'panipuri' دستور و آیورودا درمان های خانگی مانند 'kadha'. Pixabay

یکی به وضوح می توانید ببینید یک الگوی است که نشان می دهد یک تحول در رفتار است که در حال حاضر در حال وقوع است و شتاب از بحران. "ما امیدواریم که این بینش به شما کمک بازاریابان پیدا کردن پاسخ به آنچه که مهم است در اینجا در حال حاضر و چه در اینجا به ماندن است," او اضافه شده است. بر اساس این گزارش گوگل دیدم بیش از 93 درصد افزایش در سوالات مانند "بدنسازی در خانه" در هند است.

شده است وجود دارد همچنین رشد بالا در نمایش داده شد مانند "یادگیری آنلاین" بیش از 85 درصد "آموزش آنلاین" بیش از (148 درصد) و "در خانه آموزش" (78 درصد). وجود دارد در حال رشد کنجکاوی در مورد cashless معاملات و پرداخت تلفن همراه در هند. به عنوان یک نتیجه جستجوهای مانند "کد QR پرداخت" افزایش بیش از 66 درصد و "چگونه به تغییر آپی پین" افزایش بیش از 200 درصد است.

همچنین بخوانید: انبه تولید کنندگان ممکن است رنج می برند از دست دادن 100% با توجه به مستند: کارشناسان

هندی ها با استفاده از آخرین در جریان و تکنولوژی ویدئو کنفرانس به مشورت با پزشکان و درمانگران رفتن در آنلاین تاریخ و میزبان مجازی جریان احزاب است. در سال 2020 منافع جستجو برای کلی جریان ویدئو سیستم عامل رسید بین 40 درصد به 120 درصد به عنوان سرخپوستان سنجش زمان تقریبا چهار ساعت در هفته برای هر نفر در ویدئو در تقاضا در این گزارش گفت:. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب