گوگل, هوش مصنوعی, سیستم های شناسایی نزدیک به 25 میلیارد هرزنامه در صفحات جستجو روزانه

تیاو خودکار هوش مصنوعی (AI)-سیستم های مبتنی بر در گوگل تشخیص حدود 25 میلیارد هرزنامه در صفحات جستجو هر روز حصو

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

تیاو خودکار هوش مصنوعی (AI)-سیستم های مبتنی بر در گوگل تشخیص حدود 25 میلیارد هرزنامه در صفحات جستجو هر روز حصول اطمینان از آنها اصلا رتبه خوبی در نتایج کلی که مردم را با توجه به علم و فناوری است.

اگر چه این شرکت نیست به اشتراک گذاری این تکنیک های خاص از آن استفاده می کند برای دادن مبارزه به دلیل "که به تضعیف ما حمایت و در نهایت آن را جستجو بسیار کمتر مفید" اما آن را به اشتراک گذاشته جزئیات بیشتر در مورد spammy رفتار است که می تواند شناسایی سیستماتیک.

"یک کم کیفیت صفحه ممکن است شامل کلمات و عباراتی است که مطابقت با آنچه شما جستجو برای بنابراین ما زبان سیستم نمی خواهد بود قادر به تشخیص مدعی از صفحات محتوا به تنهایی. نشانه های ثبتشده از دادن هستند در رفتاری تاکتیک استفاده می شود و چگونه آنها سعی در دستکاری رتبه بندی سیستم در برابر ما راهنمای سایت" شرکت گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه.

دنبال NewsGram در LinkedIn به ماندن بگیرید به روز شد.

در سال گذشته در این شرکت مشاهده شد که بیش از 25 میلیارد دلار از صفحات آن را پیدا کنید هر روز هرزنامه هستند.

"اگر هر یک از این صفحات در یک صفحه در یک کتاب خواهد بود که بیش از 20 میلیون نسخه از 'War & Peace' هر روز" گفت: Google.

"اگر شما تا کنون رفته به پوشه اسپم خود را در Gmail است که شبیه به آنچه در نتایج جستجو خواهد بود و بدون ما دادن قابلیت تشخیص" به آن اضافه شده است.

گوگل گفت: این سیستم طراحی شده برای اولویت بندی مناسب ترین و قابل اعتماد صفحات وب در بالا.

وب مستر دستورالعمل جزئیات انواع هرزنامه و رفتار است که دلسرد شده است و می تواند منجر به کاهش رتبه بندی: همه چیز از خراش دادن صفحات و کلید واژه چاشنی برای شرکت در پیوند طرح و اجرای اب زیر کاه redirectsbbay

Google
"اگر شما تا کنون رفته به پوشه اسپم خود را در Gmail است که شبیه به آنچه در نتایج جستجو خواهد بود و بدون ما دادن قابلیت تشخیص"گفت: Google. Pixabay

همچنین بخوانید: اطمینان از امن در فضای سایبر برای بچه های خود را

گوگل اعتراف کرد که مبارزه با دادن است که هرگز پایان دادن به جنگ ثابت بازی موش و گربه در برابر موجود و جدید spammy رفتارها.

"همانطور که با هر چیزی سیستمهای خودکار ما ایدهآل نیست. به همین دلیل ما نیز آنها را مکمل انسان, بررسی یک تیم است که خود را دادن آیفون به درک اگر محتوا یا سایت در حال نقض دستورالعمل های ما" گفت: این شرکت است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب