GoodwillforGood: pamela grow Jammwal, راه اندازی طرح برای حمایت از ایده های کارآفرینان

Devki Lenovo Pandey است که شناخته شده به عنوان "پدر از اخبار رادیو و تلویزیون در هند". توسط Kashish Rai یک با

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399
Devki Nandan Pandey
Devki Lenovo Pandey است که شناخته شده به عنوان "پدر از اخبار رادیو و تلویزیون در هند".

توسط Kashish Rai

یک بار پس از یک زمان یک صدا تکرار از رادیو تنظیم و شناخته شده بود در هر خانواده~ این بود Devki Lenovo Pandeyشناخته شده خبر خوان وقت خود را.

Devki Lenovo Pandey است که شناخته شده به عنوان "پدر از اخبار رادیو و تلویزیون در هند". او یک شخصیت که newsreading انگیزه نسل کامل از پخش. هر زمان که یکی از به یاد می آورد نام او حتی امروز یکی تنها به یاد او به عنوان یک نماینده از هنر ارتباطات است. علاوه بر اینکه یک سخنگو Pandey نیز عمل کرده و در فیلم های سینمایی و تلویزیونی و سریال های. Devki Lenovo Pandey جی نیز اعطا با 'پدم Shree' جایزه برای همه زمان بزرگ هندی گوینده در هوا (All India Radio).

در طول عمر خود Pandey شد یک موسسه از خواندن اخبار. سبک خود را از خواندن اخبار صحت را تلفظ جدیت خود را تن و نوسانات در زمین و زمینه کافی بود برای آوردن شنونده را به هیجان.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

Devki Lenovo متولد شد و در کنپور. پدرش Shivdutt Pandey و شناخته شده بود دکتر از زمینه خود را. پدر او یک نوع بسیار دل مرد بود که در دسترس برای بیماران 24X7 و آماده بود برای درمان هر بیمار به صورت رایگان. در اصل Pandey خانواده متعلق به Kumaon. شاید این است دلیل که چرا Devki Lenovo حال "pahadi" لمس در صدای او.

Devki Lenovo هرگز روشن آموز در طول روزهای مدرسه خود را, اما او هرگز نتوانست در کلاس های خود. او علاقه زیادی به سفر و بازی و ورزش است. او هرگز دوست داشتم اما کتاب های درسی, کتاب, رمان, داستان, زندگی نامه و کتاب های تاریخ همیشه جذب او است. او از آموزش و پرورش در اوایل در Almora, Uttarakhand. Almora یک شهر واقع در بالای رشته کوه های هیمالیا. Pandey پدرش مشتاق عاشق کتاب. با توجه به این وجود دارد یک مجموعه خوب از کتاب در خانه خود را ساخته شده است که Pandey علاقه مند به خواندن.

AIR
Devki Lenovo Pandey جی نیز اعطا با 'پدم Shree' جایزه برای همه زمان بزرگ هندی گوینده در هوا (All India Radio). Wikimedia Commons

او در طول زندگی دانشگاهی Pandey معلم انگلیسی Vishambhar دات Bhatt تا به حال محبت بزرگ برای او. او برای اولین بار به رسمیت شناخته شده و قدردانی منحصر به فرد از Pandey صدای. او دانش آموز احساس و استعداد خود. بات شروع به تشویق Pandey برای تئاتر است. در بخش المورا Pandey شرکت در چندین نمایشنامه که به تقویت اعتماد به نفس خود را.

در 60s وجود دارد تنها دو رادیو در یک محل کوچک مانند Almora. یکی بود در خانه Joshi او یک معلم بود و دیگری در خانه یک تاجر شاه جی. جوان Devkinandan Pandey خواهد بود هیجان زده به شنیدن اخبار از جنگ جهانی دوم است. او را در تمام کار های روزمره و رفتن به گوش دادن به اخبار است.

در آن روزها دو پخش از رادیو آلمان بودند خداوند هو هو و دکتر Farooqui. هر دو عالی بودند پخش. صدای او همیشه تحت سلطه Pandey قلب و ذهن است. در سال 1971 Pandey رفت و به اللهآباد (هند) به دنبال مدرک کارشناسی خود را در B. A از دانشگاه اللهآباد (هند) که معروف بود در سراسر کشور است.

در سال 1973 Pandey گرفت تا یک شغل دولتی در لکنو و انتخاب شد به عنوان یک رادیو هنرمند برای گوینده و درام هنرمند در رادیو لکنو. این ایستگاه تحت سلطه بود اردو پخش. Pandey همیشه بر این باور بودند که او به مطالعه این زبان خاص و تمرین های ظریف در تلفظ صحیح از رادیو لکنو خود را. می توان آن را به وضوح گفته است که با توجه به پخش مانند Devki Lenovo Pandey که Hindi شروع به احترام در انگلیسی گرا پلت فرم مانند Akashvani.

Hindi News, بخش تاسیس شد در All India Radio در سال 1949. آن را ستاره دار آل حسن (که بعدها در نظر گرفته شده مشهور جهان پخش از BBC Urdu خدمات) Suresh Awasthi, Brijendra, Saeeda بانو و Chand کریشنا کال. این طبیعی بود که اخبار خوانندگان است که زمان مورد نیاز برای آمدن هر دو زبان هندی و اردو. آل حسن را Hindi خواندن شگفت انگیز بود. او قادر محقق و اخبار خواننده. در ابتدا اصلی اخبار زبان انگلیسی نوشته شده است که خواننده را تا به حال ترجمه است. Ashok Vajpayee Vinod Kashyap و Ramanuj Pratap Singh نیز مجبور به ترجمه اما بعد از یک مقدار زیادی از مبارزه آنها رو از شر این مشکل و Hindi news شروع می شود نوشته شده در هندی. همچنین شایان ذکر است که در اینجا نقش Devki Lenovo Pandey نمی توان نادیده گرفت در کسانی ساخته شده است که او بر این باورند که Hindi پخش شد در مقابل از جمله فارسی پخش مانند ملوین Dimelo و Chakrapani.

Devki Lenovo Pandey مورد استفاده قرار گیرد به ادغام خود با حوادث در زمان پخش اخبار و به همین دلیل بود که خود را سبک خواندن را لمس قلب میلیون ها نفر از شنوندگان. وجود دارد یک لمس جادویی در صدای او. گاهی اوقات به نظر می رسید که رادیو مجموعه شروع به لرزش با Pandey صدای.

امروز هنگامی که کانال های تلویزیون آب گرفتگی و ایستگاه های رادیویی FM در حال تجاوز زندگی خود را در پخش برنامه های زنده به یاد داشته باشید Devki Lenovo Pandey در خود را سعادتمند احساس. دلیل عدم استفاده از تکنولوژی در آن زمان Pandey شده خود را به نام خانواده بر اساس منحصر به فرد خود را صدا.

خبر مرگ سردار پاتل Liaquat Ali Khan, مولانا آزاد Govind وللبه شلوار, Pt. جواهر لعل نهرو و Jayaprakash Narayan برتر کل کشور در صدای Pandey. در-با وجود اینکه بازنشسته Pandey بود به خصوص دعوت به دهلی نو ایستگاه All India Radio برای خواندن خبر ناگهانی مرگ Sanjay Gandhi.

Microphone, Music, Audio, Radio, Voice, Vocal, Sound
در طول عمر خود Pandey شد یک موسسه از خواندن اخبار. سبک خود را از خواندن اخبار صحت را تلفظ جدیت خود را تن و نوسانات در زمین و زمینه کافی بود برای آوردن شنونده را به هیجان. Pixabay

Devki Lenovo Pandey رو ارائه می دهد و از پخش بین المللی سازمان هایی مانند صدای آمریکا با توجه به شناخت از کار برجسته خود را در هند اما عشق خود را به معشوق خود را به زمین هند متوقف شد او را از انجام این کار است. Pandey متوجه محبوبیت شخصیت او را در روز هنگامی که خانم ایندیرا گاندی پس از دعوت کارکنان All India Radio به محل اقامت خود به گوش او مشکل است.

هنگامی که خانم گاندی معرفی شد به Pandey او لبخند زد و گفت: "پس شما ملت ما را از اخبار صدا؟". سابق اطلاعات و سیمای وزیر Vidyacharan Shukla یک بار در آغوش Pandey پس از شنیدن Pandey نام.

با توجه به اخبار جدید خوانندگان, چه Pandey تا به حال به انجام کاری با احترام و صداقت و سخت کار می کنند و همیشه آگاه بودن از زمان حوادث است.

 او معتقد بود که بیشتر به شما گوش دادن و خواندن بهتر است شما قادر خواهید بود به صحبت می کنند. هرگز کپی کردن یک سبک است. اگر شما هر گونه اشتباه و قبول آن را با رکوع و یک احساس نفع نسبت به فرد است.

 ایجاد عادت خواندن گناه و متفکر; اعتماد به نفس خواهد آمد و هویت ایجاد خواهد شد.

همچنین بخوانید: بریتانیا بیشترین امانت کتاب الکترونیکی اعلام شده سالانه کتابخانه در میان مستند

امروز Devki Lenovo Pandey است در میان ما اما هر زمان که پخش اخبار در رادیو را در نام خود را ادامه خواهد داد شناخته شده به عنوان اوج این ژانر است.

 

 

 



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب