خبر خوب خلاصه: فورت مایرز رستوران ارائه می دهد $5 وعده غذا برای همه به علاوه بیشتر

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:36 PM EDT May 7, 2020این یک تلخ زمان برای رستوران ها. اما

توسط ABDOOSNEWS در 19 فروردین 1399

این یک تلخ زمان برای رستوران ها.

اما حتی در این روزهای تاریک وجود دارد که اشعه های نور است. ما برجسته هستند فقط تعداد کمی از این اشعه در اینجا در هر هفته.

می دانم که از یک رستوران رفتن بالا و فراتر از ندای آشپزخانه ؟ ارسال جزئیات به atometich@news-press.com.

بیشتر: در COVID-19 اقتصاد جنوب غربی فلوریدا مزارع گروه با هم برای پیدا کردن راه حل

آزادی آشپز تا $5 وعده غذا برای همه

متن پیام آمد از یکی از باب نکونام را همکاران سابق.

در ابتدا به نظر می رسید مانند هر دیگر گرفتن متن است که پینگ از تلفن به تلفن در روزهای اخیر: چه میکنی ؟ همه سالم ؟ ایمن ماندن.

"سپس او گفت: چیزی به لحن: من دوست دارم بیا و گرفتن برخی از مواد غذایی اما با وضعیت اشتغال فعلی من واقعا نمی توانیم به خوردن" گفت: نکونام, آشپز-صاحب آزادی رستوران در جنوب فورت مایرز.

"این واقعا من سوال چه ما انجام شد."

بیشتر: #DonutKindness و بیشتر: SWFL رستوران را در چهره COVID-19

آهنگ بوی فکر او می خواهم تنظیم مفهوم خود را به کت و شلوار ، آزادی یک "آشپزی کارگاه آموزشی" متمرکز بر همیشه در حال تغییر یک سری از صفحات کوچک معطوف به ارائه خانواده-وعده های غذایی سبک برای هیچ-تماس با ما بایگانی اطلاعات. آهنگ بوی باب روز پایین قیمت به حدود 15 دلار به ازای هر فرد در مورد آنچه که او خرج می کند در Chick-Fil-A drive-thru.

متن ارز او را متوجه پوچ گزینه های بسیاری روبرو هستند: گرفتن یک وعده غذایی گرم برای-رفتن — یا پرداخت صورتحساب.

بیشتر: قرنطینه آشپزخانه: آشپز گلوریا اردن سهام دستور العمل های بین المللی از فروشنده

و: کلم کلید مسافرخانه اهدا 6,000-plus 'کاهش یافته است دلار برای کمک به COVID-19 موسسات خیریه

"من فکر کردم من می توانم برای کمک بخواهید و سعی کنید و کمک کنید که راه" مامانش گفت: "یا من می توانم انجام آنچه که ما همیشه انجام می شود و حل این خودمان را با کمی گریس آرنج."

آهنگ بوی رسیده به فروشندگان و آشپز-دوستان ژاک و اولیویا Greerson. او در بر داشت یک لیست به شدت با تخفیف مواد سرریز از همه توقیف رستوران و یک زن و شوهر از آشپز مایل به داوطلب وقت خود را.

این تیم پیش نویس اول خود را $5 منوی دوشنبه: نارگیل-کاری ران مرغ با برنج و گشنیز و نعنا; روستایی خورش گوشت گاو; فرنگی لوله لوله و کوتاه در یک گیاهی سس قرمز.

سفارشات باید در پیشبرد از طریق تلفن برای منظقه بدون تماس با وانت. $5 قیمت شامل مالیات و پرداخت می شود با تماس با یک شماره کارت اعتباری و یا در آوردن دقیق پول نقد.

$5 وعده پیوستن به آزادی روزانه takeout منو که در حال حاضر شامل paella پخته کوتاه دنده و پاستا با آهسته پخته شده سس بلونز.

"آن را مانند بازی خرد شده هر یکشنبه هنگامی که این کالا از لیست بیرون آمدن از فروشندگان ما" نکونام گفت. "شما نگاهی به آنچه در دسترس است بهترین راه حل و آن را مانند: من می توانید استفاده کنید که این و آن به این است."

کسانی که نمی توانیم 5 دلار نمی تواند تبدیل به دور. نکونام گفت: هر کسی که نیاز به یک وعده غذایی گرم می تواند به او برسد و در 239-810-4408 "و من مطمئن خواهند شد که شما در حال مراقبت گرفته شده است."

نکونام همچنین اعتبار پسر عموی خود را و طبخ Richee نکونام و آزادی سرور Jocelyn رایان برای ساخت 5 دلار در منو امکان پذیر است.

"این زمان به فکر می کنم در مورد حاشیه و یا هزینه های مواد غذایی و یا هر چیز دیگری" نکونام گفت.

"مواد غذایی به خصوص مواد غذایی خوب است که یک چیز جهانی است که می تواند هنوز هم لبخند بر چهره مردم. چگونه شما می توانید انکار است که به هر کسی؟"

آزادی باز است برای تماس های آینده takeout 5-8 بعد از ظهر روز سه شنبه به جمعه. پیدا کردن آن در پشت Outback Steakhouse در 12995 S. کلیولند Ave. شماره 112 جنوبی فورت مایرز; تماس 239-689-5528 و یا با کلیک بر eatliberty.ما برای منوها و بیشتر.

خبر خوب بیشتر از جنوب غربی فلوریدا رستوران

PrimoHoagies در ناپل تیمی با ماربلا دریاچه های انجمن مالکان به اهدای بیش از 300 ناهار به کارکنان در NCH بیکر بیمارستان در مرکز شهر. رستوران نیز اهدا وعده های غذایی به ذغال سنگ شهرستان کلانتر و آتش محلی بخش است. پیدا کردن آن را در 2315 Vanderbilt جاده ساحلی ناپل; 239-734-3899 یا facebook.com/primohoagiesnaples.

آفتابگردان کافه در جنوب فورت مایرز نیروهای با پپسی برای اهدای 100 ناهار از خانه ساخته شده, سوپ, ساندویچ, چیپس و پپسی محصولات به اتاق اورژانس کارکنان در HealthPark مرکز پزشکی در هفته گذشته. ساکنان که می خواهم به تهیه یک وعده غذایی مشابه برای کارگران خط مقدم می توانید تماس بگیرید آفتابگردان به آن ترتیب. رستوران تحویل می توانید به ایستگاه های پلیس و آتش سوزی در ایستگاه های امدادگران خانه های سالمندان و دیگر امکانات بهداشتی. تماس 239-415-4262 برای جزئیات بیشتر. آفتابگردان کافه در 11410 Summerlin مربع درایو جنوبی فورت مایرز.

3 فلفل Burrito Co., که مکان از ناپل به ساراسوتا اهدا خواهد شد 20 ٪ از تمام فروش کارت هدیه این هفته به swfltogether.org ابتکار در حمایت از کارگران خط مقدم با لی بهداشت و NCH بهداشت و درمان با جمع آوری پول برای بحرانی منابع تجهیزات و لوازم. مشتریان می توانند سفارش کارت هدیه آنلاین و یا خرید آنها در فروشگاه. محل و بیشتر بازدید 3pepperburrito.com.

تاکستان های کشور, باشگاه اهدا ناهار برای 150 نفر پرسنل در پزشکان مرکز پزشکی منطقه ای در شهر ناپل در روز سه شنبه. "ما خوشحالیم که در این فرصت برای بیان درک ما برای ارزشمند کارکنان بهداشتی درمانی در پزشکان مرکز پزشکی منطقه ای که در حال کار بسیار سخت به نگه داشتن همه سالم و امن" تاکستان' افسر ارشد عامل Paul Malonson گفت: در انتشار اخبار. "با توجه به اینکه مواد غذایی یکی از ملزومات اصلی زندگی ما فکر می کنم این یک راه بسیار خوبی به عنوان یک همسایه خوب در حال حاضر." سازمان های اجتماعی و دیگر اعضای عمومی که همچنین ممکن است مایل به بیان قدردانی خود را می توانید تماس های انگور در 239-353-1500 برای پذیرایی و خدمات.

این Moorings گلف & باشگاه کشور در ناپل اهدا کرده است 200 وعده های غذایی به NCH بهداشت و درمان کارگران بیش از دو هفته گذشته. "(الف) نشانه ای از قدردانی برای همه آنها انجام می دهند" عضویت در باشگاه و مدیر بازاریابی کریس راکول گفت: در یک ایمیل. برای کسب اطلاعات در مورد کمک های مالی تماس 239-261-0909 و یا بازدید mooringscc.com.

برج ناقوس مغازه و چهار از آن در محل رستوران را به همکاری با ایران راه را برای ارائه وعده های غذایی برای کسانی که در COVID-19 خط مقدم. همه آنها نیاز است که افزایش از جامعه است. علاقه مند اهدا می توانید تماس بگیرید شرکت برج ناقوس رستوران (آبی پوینت صدف نوار گریمالدی را در پیتزا فروشی DaRuMa خانه استیک ژاپنی و TGI جمعه) خرید 25 دلار کارت هدیه و ذکر "به خاطر یک پاسخ قوی" ابتکار است. رستوران ها و راه متحده خواهد شد و سپس تحویل یک جفت از وعده های غذایی و یک پیام شخصی از خریدار به یک کارمند با یکی از بیمارستان های محلی این دفتر لی شهرستان کلانتر و یا دیگر سازمان های خدمت برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن