گذشته با شکوه از کاشی: بیش از 40 معابد باستانی کشف شده در طول روند پاکسازی

During پاکسازی فرایند "کاشی Vishwanath Dham راهرو" بیش از 40 معابد باستانی کشف شد در کاشی. معابد هستند گفت: به

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

During پاکسازی فرایند "کاشی Vishwanath Dham راهرو" بیش از 40 معابد باستانی کشف شد در کاشی. معابد هستند گفت: به تاریخی و مذهبی اهمیت عنوان 'کاشی Khand از Skand پوران'. معابد که داشت پشت دیوار ساختمان ها از کاشی اعتصاب سوالات بیش از مورد تعرض وحشیانه تاریخچه کاشی. Manisha Inamdar در مقاله خود برای اخبار Bharati می آید تا با سوالاتی مانند: - این معابد با همپوشانی سازه برای محافظت از هتک حرمت و تخریب توسط مهاجمان خارجی? و یا آنها به طور غیر قانونی اشغال شده برای نسل? اگر آن را مورد تجاوز, چرا بازیافت معابد هنوز سالم و دست نخورده ؟

کاشی Vishwanath معبد یکی از معروف ترین معابد هندو و جنش شیوا معابد. واقع در بنارس Vishwanath معبد یکی از دوازده Jyotirlingas و می ایستد در بانک های غربی از رودخانه مقدس Ganga در کاشی. معابد بودند در بر داشت زیر "کاشی Vishwanath Dham راهرو" پروژه است که بلند پروازانه گل سرسبد برنامه نارندرا نخست وزیر در Lok سبها حوزه بنارس. ایده پشت این پروژه است که برای پایان دادن به مشکلات جانبازان با کاهش ترافیک و حرکت مردم در اطراف معبد و ارائه امکانات خوب به مردم بازدید از معبد.

دنبال NewsGram در Quora برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

Discovery of 40 ancient temples at Kashi
کاشی است که زمین که در آن Goswami Tulsidas صرف بیشتر از زندگی خود را. Wikimedia Commons

كاشي بنارس بنارس هستند سه اسم مختلف از همان شهر دلالت مختلف دوره را در تاریخ از کاشی. کاشی متشکل از علمای عقل از سر فرزانگان و اولیاء فیلسوفان ، کاشی است که زمین که در آن Goswami Tulsidas صرف بیشتر از زندگی خود را نوشت و Ramcharitamanas در حالی که سفر به ایودیا و کاشی غالبا به زمین که در آن Adi Shankaracharya نوشت: Manisha Panchakam که در آن چهار نفر از Jain Tirthankaras Suparshvanath(7), Chandraprabhu(8), Shreyanshnath (11) و Parshvanath(23) Tirthankaras متولد شد که در آن Guru Gobind Singh فرستاده پنج سیک ها به مطالعه زبان سانسکریت و بعد از آن آموزشها آمد به عنوان Nirmala سیک ها و جایی که Mahamana مادان موهان Bahare تاسیس دانشگاه بنارس هندو.

کاوشهای باستانشناسی از کاشی اثبات آن به بیش از 8000 سال قدمت در حالی که مستند طلایی تاریخ این شهرستان است که بیش از 3500 سال است. در anciuent بار کاشی نیز در معرض معرض مرگ و نابودی است.

شهر کاشی بود ویران بی شماری تعداد بار توسط مهاجمان خارجی در حالی که سرخپوستان در حال بازسازی آن پس از تخریب آن. اصلی Vishwanath معبد ویران شد در 1194 توسط قطب-الدین ایبک محمد بود که فرمانده محمد بکنند. معبد بازسازی شد توسط یک گجراتی تاجر پس از 100 سال است. معبد دوباره تخریب 1447 توسط محمود شاه سلطان جونپور. معبد دوباره rebuit در سال 1585 در این سایت اصلی توسط Raja Todarmal. شاه جهان در سال 1632 بود گذشت به منظور تخریب کاشی Vishwanath معبد. اما ارتش خود بودند succcessful در از بین بردن کاشی Vishwanath معبد به دلیل مخالفت های شدید از هندوها اما موفق به تخریب 63 دیگر معابد در کاشی.

اورنگ زیب با صدور حکمی دستور تخریب کاشی Vishwanath معبد در 18 مارس سال 1669. این فرمان است که هنوز هم حفظ شده در Asiatic کتابخانه کلکته. اورنگ زیب تخریب معبد در سپتامبر سال 1669 و Gyanvapi مسجد ساخته شده بود در خود جای داده است. بقایای باستانی کاشی Vishwanath معبد دیده می شود در دیواره Gyanvapi مسجد حتی امروز. دیوارهای اصلی معبد آشکارا نمایش بخش های مهمی در مسجد. فعلی معبد ساخته شده بر روی یک سایت مجاور توسط Ahilya بای Holkar این Maratha حاکم ایندور در سال 1780.

Discovery of 40 ancient temples at Kashi
خوشبختانه بیش از 40 معابد با شگفتی های معماری بازیافت شده دست نخورده از کاشی. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: گوگل برای کمک به کارآموزان تابستان با تکنولوژی های منبع باز

نیز وجود دارد یک به خوبی در معبد شناخته شده به عنوان Gyaan وپی (حکمت هست). اعتقاد بر این است که اصلی کاهن معبد شروع به پریدن کرد به خوبی با Jyotirlinga برای محافظت از آن را از مهاجمان.

خوشبختانه بیش از 40 معابد با شگفتی های معماری بازیافت شده دست نخورده از کاشی.

تخریب میراث یک راه آسان برای از بین بردن تمدن ملت است. این است چگونه مهاجمان خارجی سعی در تخریب ما میسپارند. تاریخچه یک معلم بزرگ است. کسانی که نمی یاد از تاریخ کسانی که به یاد داشته باشید گذشته خود هستند محکوم به مقصد به تکرار همان اشتباهات است. کشف بیش از 40 معابد باستانی در حال اثبات بتن از تاریخ ما است که شرح داده شده و به عنوان رد اساطیر. آن زمان برای اتصال مردم هند با شکوه گذشته خود را به عنوان این بتن اثبات فریاد به ما تاریخ با شکوه می گوید: Manisha Inamdar در مقاله خود برای اخبار Bharati.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب