جکوزی بادی برای سود

فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با بهترین قیمت و کیفیت در نمایشگاه و فروشگاه ایران اینتکس مرکز پخش و فروش انو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با بهترین قیمت و کیفیت در نمایشگاه و فروشگاه ایران اینتکس مرکز پخش و فروش انواع جکوزی بادی و سونا های بادی در ایران ، برای دریافت قیمت و و اطلاعات بیشتر در خصوص جکوزی بادی با ما تماس بگیرید ، ایران اینتکس نمایندگی رسمی اینتکس در ایران با تنوع محصولات و فروش انواع جکوزی بادی پیش ساخته برای مصارف خانگی در منزل با لوازم و گرمکن های اصلی و ضمانت نامه کتبی و همچنین نصب و راه اندازی جکوزی بادی بدون هزینه و کاملا رایگان در خدمت مردم میباشد ، یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جکوزی بادی می باشد که میتواند برای درمان بیماری استخوانی و درد مفاصل برای بیماران مناسب باشد. جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس یکی از متفاوت ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با طراحی بدنه جدید بوده که برای استفاده خانواده های کم جمعیت در منزل و فضای باز ویلا و یا باغ ها طراحی و تولید شده است. Data has been created by GSA Con te nt G enerator D᠎emover si᠎on .

ساختمان آکادمی ملی المپیک، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و پذیرش مجموعهٔ ورزشی انقلاب نیز در این مجموعه قرار دارد. جکوزی بادی هشت ضلعی اینتکس یکی از خاص ترین و در عین حال با کیفیت ترین جکوزی هایی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و همین طور اولویت قرار دادن ضخامت بدنه آن را به بازار عرضه کند. اصولا دستگاه هیتر و گرم کن جکوزی بادی امکان افزایش دمای آب را تا مقدار 40 درجه سانتی گراد دارند به همین دلیل جنس بدنه به کار رفته در جکوزی بادی بسیار مقاوم تر از سایر محصولات بادی می باشد. هم چنین امکان تغییر دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد نیز برای شما فراهم خواهد بود که دیگر مزیت خوب این محصول به شمار می رود. جکوزی­های بادی معمولاً برای راهاندازی به برق 13 آمپر نیاز دارند و می­توانند دمای آب را حدود 2 درجه سانتیگراد در ساعت افزایش دهند، حداکثر دما در جکوزیهای بادی حدود 40 درجه سانتی گراد است. بسیاری از افراد در جوامع مختلف برای رفع خستگی روزانه و ماساژ دادن تمامی قسمت های بدن و یا آب درمانی افراد بیمار و مسن و کودکان نیاز به یک جکوزی بادی در ابعاد های مناسب دارند که در فضا های کوچک آپارتمانی قابلیت نصب را داشته باشد .

با مساحتی حدوداً ۸٬۵۰۰ متر مربع در یک فضای زیبا و منحصر به فرد در مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب واقع شده که از امکانات این مجموعه میتوان به استخر بزرگسالان روباز و استخر کودکان روباز به صورت مجزا وجود سونای خشک و بخار و جکوزی سرپوشیده و روباز یاد کرد همچنین وجود یک سالن بدنسازی مجهز (مرکز سلامت و تندرستی) زیر نظر مربیان مجرب با دانش فنی بالا، مرکز ماساژ آقایان با کادری حرفهای از دیگر امکانات مجموعه که آن را نسبت به بقیه استخرها منحصر به فرد نمودهاست. این جکوزی پیش ساخته اینتکس ابعادی معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 81 سانتی متر) داشته که ظرفیت آب 795 لیتری را به همراه خواهد داشت. همچنین جکوزیهای بادی خانگی با وجود ظرفیت و حجم بالای خود، بادی هستند و در یک ساک جا میشوند. برای خرید جکوزی بادی پرتابل بست وی تنها کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

برای خرید انواع جکوزی پیش ساخته و جکوزی بادی می توانید از فروشگاه اینتکس که اولین نمایندگی اینتکس در ایران می باشد اقدام به عمل آورید. دارای موتور 4 کاره است و عمل گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , باد کردن جکوزی , تصفیه آب , جت کردن و ماساژ آب را انجام میدهد . جکوزی بادی دارای 4 جت بسیار قوی بوده که از قسمت پشت جکوزی آب را با فشار قابل تنظیم به پشت شخص میزند و کیفیت ماساژ را بالا میبرد . جنس کف جکوزی بادی پیش ساخته از فوم بسیار نرم تولید شده و باعث نرم شدن قسمت کف جکوزی میشود که در استفاده طولانی مدت از جکوزی بادی احساس خستگی نکنید . جنس بدنه جکوزی بادی پیش ساخته برند اینتکس از پی وی سی چند لایه ضخیم و نخ ابریشم به صورت تار و پود و شبکه ای ساخته شده است که در برابر فشار باد و وزن آب بسیار محکم میباشد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن