جورج فلوید تظاهرات: وست پالم آماده برای ممکن بعد از ظهر تظاهرات

الیوت Kleinberg پالم بیچ پستمنتشر شده 4:08 PM EDT Jun 2, 2020غرب پالم بیچ — اضافی تظاهرات خواستار عدالت در مرگ

توسط ABDOOSNEWS در 14 خرداد 1399

غرب پالم بیچ — اضافی تظاهرات خواستار عدالت در مرگ جورج فلوید صورت گرفت روز سه شنبه در غرب پالم بیچ دو روز پس از daylong اعتراض به برخورد خشونت آمیز.

این تجمع آغاز شد و در 3 p. m. در خارج از غرب پالم بیچ شهرستان سالن در میان سنگین حضور پلیس. در نزدیکی Palm Beach County Clerk و حسابرسی دفاتر در شهرستان های دولتی در مرکز و دادگستری شهرستان خواهد شد در اوایل در 2:30 p. m. همچنین به دلیل گزارش تظاهرات آژانس گفت.

پانزده مایلی جنوب یکی دیگر از اعتراض نیز برنامه ریزی شده است در بوینتون بیچ زیر یک شنبه در نزدیکی بزرگراه بین ایالتی 95. هر دو بوینتون اعتراض و دیگری در نزدیکی مرکز شهر در بوکا ریتون بیشتر صورت گرفت و بدون حادثه.

بوکا ریتون پلیس گفت: روز سه شنبه گذشته 30 یا پس از تظاهرکنندگان در مرکز شهر خانه رفت و در حدود ساعت 11 شب پس از شش ساعت از نشان دادن, دربسته در محیط با فلوریدا گشت بزرگراه گارد گرفتن زانو در حمایت از فلوید همراه با تظاهر کنندگان.

فلوید 46 ساله ایرانی درگذشت, یادبود روز پس از یک افسر kneeled در گردن او برای نزدیک به دو ساعت در حالی که تلاش برای دستگیری او در یک خیابان مینیاپولیس.

پالم بیچ شهرستان کلانتر و پلیس در بوکا ریتون بوینتون ساحل پالم بیچ گاردنز گزارش هیچ یک شبه بازداشت.

پالم بیچ گاردنز و غرب پالم بیچ در میان چند شهرداری در پالم بیچ شهرستان آغاز شده است که یا در ادامه شب حکومت. دیگران Mangonia پارک ریویرا ساحل دریاچه پارک و شمال پالم بیچ.

پالم بیچ شهرستان کلانتر ریک بنوا است به نام یکی از بخش های بزرگ شهرستان است که گنجانیده شده و به یک شهر و یا ترجیح می دهند به اضافه کردن گشت به مناطق که در آن خرابکاری است ترسید.

تظاهرات cropped در سراسر کشور بیش از آخر هفته در اعتراض فلوید مرگ آخرین حادثه به منظور بالا بردن سوال در مورد درمان سیاه آمریکایی در بازداشت پلیس.

خشونت را شکست یکشنبه شب در مرکز شهر وست پالم بیچ. پلیس بعد گفت: تظاهر کنندگان آغاز شده و همه چیز با پرتاب اشیاء در افسران.

مقامات بازداشت پنج نفر که یکی از آنها یک نوجوان در اتهامات اعم از مقاومت در برابر بازداشت به تحریک شورش و تشدید حمله. هر چهار نفر از بزرگسالان باقی مانده آمریکا در اواخر روز دوشنبه در ازای بیش از 100.000 دلار وثیقه آزاد شد.

غرب پالم بیچ رئیس پلیس فرانک Adderley دوشنبه "در خارج از آشوبگران" گفت: "من دیدم که مردم زندگی نمی کنند در این شهر است که ایجاد این مشکل برای ما دیروز."

پلیس در روز دوشنبه کاهش یافته است به صحبت می کنند به طور خاص در مورد آنچه که آنها ممکن است آموخته اند در مورد اینکه آیا هر یک از کسانی که به رهبری این حوادث بخشی از یک گروه بزرگتر و یا چه استراتژی این افراد ممکن است داشته اند.

نویسنده کارکنان هانا وینستون کمک به این داستان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن