جورج فلوید درگذشت از 'خفگی از فشار پایدار,' مستقل کالبد شکافی می گوید

لورنزو ریس و ترور هیوز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:22 PM EDT Jun 1, 2020مینیاپولیس – وکیل برای جورج ف

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399

مینیاپولیس – وکیل برای جورج فلوید خانواده بنیامین Crump روز دوشنبه گفت که مستقل کالبد شکافی "مشخص است که خفگی از فشار پایدار بود علت" فلوید مرگ در یک حادثه است که موجب تنش تظاهرات و خشونت در سراسر کشور.

دکتر مایکل بادن و دکتر Allecia Wilson انجام کالبد شکافی و گفت: "گردن و پشت فشرده سازی است که منجر به عدم جریان خون به مغز" با توجه به Crump بیانیه. آنها اضافه شده است که "وزن در پشت دستبند و موقعیت بودند و عوامل کمک کننده به دلیل آنها اختلال در توانایی آقای فلوید دیافراگم را به تابع."

بادن و ویلسون گفت: به نظر می رسد که فلوید درگذشت در صحنه حادثه.

"آنچه ما در بر داشت است که مطابق با آنچه که مردم را دیدم" بادن گفت. "وجود دارد هیچ دیگر موضوع سلامت است که می تواند و یا منجر به مرگ شود. پلیس باید این تصور غلط است که اگر شما می توانید صحبت کنید شما می توانید نفس کشیدن. که درست نیست."

اعلام شد یک هفته پس از مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه در حالی که فلوید, 46, بود, دست به دستبند, گریه که او نمی تواند نفس کشیدن و التماس برای کمک به.

"جورج فلوید آمبولانس او نعش کش," Crump گفت. "فراتر از سوال او زنده خواهد بود امروز, اگر نه برای اعمال فشار به گردن خود را با اخراج افسر درک چوین و فشار بر روی بدن خود را از دو اضافی افسران زانو در او. آقای فلوید مرگ شد, قتل توسط افسران که کف دست او را در حالی که نگه داشتن او را برای بیش از هشت دقیقه است. و افسر که ایستاده بود با انجام هیچ چیز فیزیکی سپر آبی – زندگی نماد کد از سکوت است."

تماشاگران که التماس ماموران در صحنه به دخالت ثبت فلوید مرگ در فیلم ها و به اشتراک گذاشتن تصاویر در رسانه های اجتماعی. پس از آنها رفت و, ویروسی, فلوید مرگ برانگیخته یک هفته از تظاهرات در مینیاپولیس و بسیاری از شهرستانها عمده ایالات متحده.

یک مقام رسمی کالبد شکافی هفته گذشته منتشر شد نشان داد که ترکیب اثر بودن مهار پتانسیل باده در Floyd را از سیستم خود در زمینه مسائل مربوط به سلامت از جمله بیماری های قلبی و احتمالا منجر به مرگ او. سم شناسی نتایج هفته طول می کشد.

فلوید را بازداشت گرفته شده در زیر به ظن تلاش برای استفاده از جعلی $20 bill.

شکایت کیفری اشاره کرد که معاینات پزشکی گزارش مقدماتی اما این کالبد شکافی "نشان داد هیچ یافته های فیزیکی است که پشتیبانی از تشخیص پس از سانحه آسفیکسی یا اختناق."

آخرین تحولات: جورج فلوید ادامه اعتراضات در سراسر کشور 4,400 بازداشت گزارش شده است; سنت جان کلیسا در DC آتش

در داخل شکایت کیفری: 8 دقیقه, 46 ثانیه و 'ذاتا خطرناک': آنچه در شکایت کیفری در جورج فلوید مورد

درک چوین این مینیاپولیس افسر پلیس که به زانو در Floyd را از گردن متهم شد با سوم-قتل عمد و قتل نفس. او در دوران بازداشت در زندان ایالتی. سه نفر دیگر از افسران بودند که در صحنه اند و نه بازداشت شده و یا به هر جنایت. تمام چهار افسران اخراج شدند روز فلوید پس از مرگ است.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz روز یکشنبه گفت که دادستان کل کیت الیسون منجر تعقیب در Floyd مرگ است.

"ما در حال رفتن به را به تحمل تمام منابع لازم برای دستیابی به عدالت در این مورد" الیسون گفت: در یک کنفرانس خبری.

فعالان فشرده شده اند Hennepin County وکیل Mike Freeman به اتهام سه تن دیگر از افسران و نشان داده اند خارج از خانه خود را.

شهر دیگر در سراسر کشور شده است roiled توسط تظاهرات. دستگیری ساخته شد پس از 8 بعد از ظهر یکشنبه مقررات منع رفت و آمد, اما آنها کوچکی از هزاران نفر که به صورت مسالمت آمیز راهپیمایی در اطراف شهر و در سراسر رودخانه می سی سی پی پل بعد از ظهر یکشنبه.

در خارج از فنجان مواد غذایی فروشگاه که در آن فلوید درگذشت, آگهی ها و گل fluttered در صبح باد به عنوان یک جریان از عزاداران آمد برای ادای احترام خود را.

میراندا قوی, 28, گفت: دستگیری سه افسر که ایستاده بود می تواند یک علامت مثبت اما عمیق تر تغییر مورد نیاز است.

"بله کسانی که مردان باید به عنوان قاتلان. اما آنچه در مورد هر زندگی آنها در زمان قبل از این پرسید:" قوی است که زندگی در یک آپارتمان مشرف که در آن فلوید درگذشت. "این سیستم کار نمی کند."

او گفت که او نمی بلافاصله متوجه فلوید درگذشت در بازداشت پلیس در خارج از پنجره او را چرا که او خیلی عادت به صدای و فریاد و سنگین حضور پلیس در سراسر مینیاپولیس.

"همه از آن هرج و مرج است که موسیقی متن به شهر" قوی گفت. "و ما نمی خواهیم که به ما هنجار دیگر."

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن