دروازه هیئت مدیره نمی ایستادگی در راه جدید میدان

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:43 AM EDT Jul 17, 2020ساکنان دروازه جامعه در لی کانتی ممکن است

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

ساکنان دروازه جامعه در لی کانتی ممکن است بسیاری از آنها دوست ندارند در مورد یک میدان بزرگ برنامه ریزی شده برای جامعه محور است اثبات می شود به اندازه کافی برای جلوگیری از خود را غیر قابل اجتناب در منطقه جاده اصلی.

اعضای دروازه خدمات منطقه هیئت ناظران مورد سوال نمایندگان از لی شهرستان بیش پیشنهادی تقاطع بهبود در دروازه بلوار و گریفین جاده سهشنبه شب.

هیئت مدیره کاهش یافته است به استفاده از یک ارائه از شهرستان کمیسر سیسیل Pendergrass به این موضوع را قبل از شهرستان کمیسیون برای یک نگاه دیگر.

"این تصمیم من" Pendergrass گفت: هیئت مدیره. "هر گونه تغییر را به آمده از کارکنان آن را به جلو به هیئت شهرستان کمیسیون."

بیشتر: ساکنان از ترس دروازه میدان خواهد بود عابر پیاده خطر

با هیچ دروازه عضو هیئت مدیره در حمایت از این پیشنهاد و تنها یک ساکن حاضر به صحبت با موضوع دور انداختن طرح این پیشنهاد را به تاخیر طرح تضعیف و بی سر و صدا به شب نگه داشتن میدان قصد دارد در مسیر.

"ما می توانیم آن را به هیئت شهرستان کمیسیون برای بحث بیشتر اگر شما می خواهید برای انجام این کار" Pendergrass گفت. "اگر شما می خواهید به نگه داشتن در آن را من خوب هستم که — اگر شما می خواهید به نگه کردن ما رو تا حد زیادی از پروژه های در حال حاضر در Lee County است."

اعضای هیئت مدیره و ساکن راد ارشد با اشاره به آنچه آنها را به عنوان نقص در شهرستان برنامه ریزی برای, میدان, اما یک تیم از شهرستان حمل و نقل مقامات parried هر یک.

دروازه عضو هیئت مدیره کتی فلاهرتی صحبت از ساکنان او شنیده است که از ترس "حوادث بسیار" با به میدان, به خصوص با توجه به اینکه جدید دروازه دبیرستان, new South دنباله آتش منطقه ایستگاه و 420 واحد آپارتمان مجتمع اضافه خواهد شد و ترافیک عابر پیاده حجم به تقاطع.

"است که می تواند یک وضعیت واقعا بد," فلاهرتی گفت.

گزینه ای برای یک میدان در حال چراغ های راهنمایی و رانندگی که سفت Cerchie مدیر Lee بخش حمل و نقل گفت: معنی ترافیک در آینده به یک مرده توقف در سیگنال های در طول روز است.

"اشتباه نکنید در اوج صبح و بعد از ظهر اوج آن را در حال رفتن به تراکم کمی و به طوری که یک سیگنال ترافیک" Cerchie گفت. "دیگر 20 ساعت در روز یک میدان خواهد بود بسیار بهتر عمل است."

Cerchie با شور و نشاط در دفاع از باغات به عنوان یک کنترل ترافیک گزینه اشاره کرد که این شهرستان در نظر گرفته شده بود دو طرفه نشانه های توقف چهار راه توقف roundabouts و چراغ های ترافیک.

"ما در بسیاری از مسائل و میدان نگه داشته به آینده را به عنوان بهترین جا برای این خاص نصب و راه اندازی" Cerchie گفت. "متاسفانه در Lee County, ساعت اوج هستند و از پنجره به بیرون بسیاری از تقاطع های موفق در ساعات اوج. ما طراحی برای دیگر 22 ساعت از روز است."

Pendergrass تبدیل به یک تمایلی قهرمان دروازه/گریفین میدان.

"ما تا به حال به انجام کاری" Pendergrass گفت. "من یک فن از roundabouts. من رای دادند برای آنها تنها به دلیل آن بود درست. به عنوان یک مقیم و من نمی خواهم آن را به عنوان یک مقیم, من می دانستم که ما می تواند به توقف نیمی از زمان برای یک خودرو, اما ما تا به حال برای قرار دادن ایمنی وجود دارد."

دروازه سرپرست لایحه پسر به نام roundabouts "کاملا اشتباه تصمیم" و پرسید: اگر آن را می تواند تغییر به نور ترافیک به تقاطع امن برای عبور و مرور.

Cerchie توضیح داد که با یک میدان پیاده عبور از خیابان را تنها باید به دنبال اتومبیل های آینده از یک جهت و از آنها محافظت می شود و توسط یک سری از چراغ چراغ که فلش برای هشدار دادن به رانندگان از یک عابر پیاده عبور از جاده ها است.

"در هیچ نقطه ای خواهد شما عبور مخالف ترافیک" Cerchie گفت. "در هر نقطه که شما عبور در اینجا شما فقط می تواند به دنبال ترافیک های آینده از یک جهت است که بسیار امن تر از به دنبال اتومبیل های آینده هر دو راه."

دروازه سرپرست اد صدا گفت که او نگران بود در مورد تاثیر این پروژه بر روی دروازه ساکنان اشاره کرد دروازه مالیات دهندگان را مجبور به پرداخت برای بازسازی آب و فاضلاب, آب و برق مدفون در زیر خیابان.

یکی دیگر از میدان دارای برچسب قیمت از $1 میلیون نفر است. صدا گفت: منطقه دنبال شد و در آنجا که 1.2 میلیون دلار برای تعمیر لوله ها تحت دروازه/گریفین میدان.

Cerchie گفت صدا که "ما در حال قرار دادن یک تقاطع جدید در بالای لوله های قدیمی" و گفت که پس از بیش از 30 سال در زیر زمین تمام آثار مورد نیاز برای مرمت شود به هر حال.

هیچ تاریخ برای دولت از ساخت و ساز تعیین شده است. پیش از این میدان در گریفین و دروازه بلوار است دیگر, میدان, در, دروازه, در, تجارت, دریاچه ها.

در سال 2019: Roundabouts نه چراغ توقف, در آینده, در, دروازه, جامعه

و: میدان چشم به سهولت مشغول دروازه تقاطع اما برخی از ترس و سردرگمی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب