گانت راه اندازی وب سایت برای کمک به کسب و کارهای کوچک محلی ضربه سخت coronavirus بحران

برت ملینا ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 11:22 AM EDT Mar 23, 2020گانت صاحب ایالات متحده آمریکا امروز و بی

توسط ABDOOSNEWS در 15 اردیبهشت 1399

گانت صاحب ایالات متحده آمریکا امروز و بیش از 260 روزانه, رسانه های محلی, خواص, در حال راه اندازی در سراسر کشور تلاش برای کمک به انجمنهای حمایت از کسب و کارهای کوچک محلی در طول coronavirus بحران است.

شرکت رسانه ای روز دوشنبه اعلام کرد یک وب سایت جدید supportlocal.usatoday.com که اجازه خواهد داد که به کاربران برای انتخاب کسب و کارهای محلی در جامعه خود به حمایت با خرید کارت های هدیه را برای استفاده در زمان بعد. بازدید کنندگان و صاحبان کسب و کار نیز می تواند اضافه کردن کسب و کارهای محلی به پلت فرم.

"ما احساس می کنیم که کسب و کارهای محلی در چنین بخشی از هسته پارچه از کشور و جوامع همه ما در زندگی" گفت: Kevin Gentzel, گانت ارشد درآمد افسر. "آنها واقعا بازتابی از ضربان قلب آمریکا است."

چهارشنبه گذشته Gentzel و Maribel پرز Wadsworth, رئيس جمهور از گانت اخبار بخش و ناشر ایالات متحده آمریکا امروز نوشت مشترک op-ed در ایالات متحده آمریکا امروز خواستار جوامع محلی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک در طول بحران.

این COVID-19 همه گیر شده زمین زندگی روزمره در آمریکا و دیگر نقاط جهان را متوقف کند. بیش از 33 ، 000 مورد از بیماری گزارش شده در ایالات متحده و بیش از 400 نفر کشته شده اند.

کسب و کارهای کوچک باید ضربه سخت شده. بسیاری از تعطیل برای کمک به جلوگیری از گسترش این ویروس هر چند ضروری کسب و کار تا حد زیادی باز مانده است از جمله فروشگاه های مواد غذایی, ایستگاه های گاز و داروخانه ها با کوتاه ساعت برای تمیز کردن و restock. بسیاری از رستوران ها نیز باز است اما تنها به ارائه takeout یا تحویل سفارشات.

شام رزرو برنامه OpenTable منتشر شده جدید نشان داده که چقدر شدید وضعیت برای رستوران ها در سراسر کشور. ناهار خوری نشسته در ایالات متحده رستوران که شرکت در شرکت سیستم رزرو باید screeched را متوقف کند. رزرو و پیاده روی در روز شنبه, مارس 21 بودند را 100 ٪ از همان روز در سال 2019 با توجه به OpenTable.

شما باید coronavirus سوال: ما در حال پاسخ دادن به آنها.

قانونگذاران در حال کار بر روی بسته های اضطراری برای کمک به کسب و کارهای کوچک پوشش هزینه های آنها باقی می ماند تعطیل در حالی که مصرف کنندگان پناهگاه در خانه و عمل اجتماعی فاصله.

روز شنبه در کاخ سفید coronavirus نیروی کار مطبوعاتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: صحبت او با هزاران نفر از کسب و کار کوچک صاحبان در مورد بحران در یک کنفرانس تلفنی. او همچنین گفته است با رستوران نمایندگان صنعت.

"من به آنها اطمینان داد دولت من انجام شده است همه چیز را در درون خود بسیار قابل توجهی از قدرت به حمایت از آنها و کارکنان خود را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن