بیشتر COVID-19 Fallout: هوستون برای مقابله $169 میلیون بودجه شکاف و بیشتر موارد

هوستون شهردار سیلوستر ترنر ذکر شده بود در گذشت در کنفرانس مطبوعاتی قبل از آن به عنوان از 1 ژوئیه وجود دارد خوا

توسط ABDOOSNEWS در 24 اردیبهشت 1399

هوستون شهردار سیلوستر ترنر ذکر شده بود در گذشت در کنفرانس مطبوعاتی قبل از آن به عنوان از 1 ژوئیه وجود دارد خواهد بود furloughs به دلیل COVID-19 اثر بر اقتصاد است. سهشنبه او بیشتر خاص گفت: 3,000 شهرستان کارکنان خواهد بود furloughed در صرفه جویی حدود 7 میلیون نفر است.

این همه بخشی از طرح خود را به یک پیش بینی $169 میلیون شکاف بین درآمد و هزینه در سال 2021 بودجه شهرستان. و با حدود 65 درصد از این شهر هزینه رفتن به سمت پرسنل است که او به دنبال به را تشکیل می دهند یک تکه از تفاوت. مشابه مراحل شدید گرفته شده توسط شهرستانها در سراسر کشور در پاسخ به COVID-19-مربوط به کمبود بودجه.

"برای رسیدگی به این بحران بودجه ناشی از COVID-19 شهرستان است undesignated 20 میلیون دلار از بودجه صندوق تثبیت, $15 میلیون استفاده می شود برای تعادل بودجه و 5 میلیون دلار در حال حاضر منتقل شده به COVID-19 فاجعه صندوق" ترنر گفت.

"این به چه معنی برای شهر هوستون ؟ به عنوان رویکرد ما در فصل طوفان به این معنی است که ثبات اقتصادی صندوق را به صفر که مکان ما در مخاطره آمیز مالی دولت برای آینده فصل طوفان," او گفت:, و اضافه کرد بعد گفت: "هیچ صندوق روز بارانی."

در حالی که او نمی خواهد furloughing هر پلیس و آتش یا سطل زباله را انتخاب کنید تا پرسنل ترنر است که به تعویق انداختن پنج پلیس کادت کلاس. ترنر تخمین زده شهرستان خواهد شد از دست دادن نزدیک به 100 میلیون دلار در فروش درآمد مالیاتی بین این سال مالی و بعد از تشکر به از دست شغل کسب و کار را تعطیل کرده و یک صنعت نفت و گاز قابل توجهی در پریشانی.

"شهر هوستون عمل باید تحت مالکیت درآمد مالیاتی کلاه در حالی که رقیب با از دست دادن درآمد از COVID-19 در 20-21 و احتمالا فراتر از آن" ترنر گفت: "همانطور که ما حرکت رو به جلو در این بودجه روند ما ادامه خواهد داد به دنبال در دستورالعمل های فدرال برای دیدن اینکه آیا یا نه دلار اضافی می تواند کشیده شده فرم مراقبت عمل می کنند نه برای پوشش ضرر و زیان درآمد اما احتمالا برای بازیابی هزینه های که در آن کارکنان مستقر بودند از وظایف خود را به طور منظم به منظور انجام کارهایی برای COVID-19."

اگر شهر است قادر به استفاده بیشتر از COVID-19 محرک پول ترنر گفت: اولویت شماره 1 خواهد بود بازگرداندن پلیس کادت کلاس ها به دنبال از بین بردن ده روز furloughs و پس از بازگشت به شهر صندوق تعادل [مقدار کنار شهر در برابر حوادث و شرایط اضطراری و بی ثباتی اقتصادی است. هوستون حداقل قرار است به 7.5 درصد از کل هزینه های صندوق] به 7.5 درصد و یا بالاتر و بازگشت پول به ثبات اقتصادی صندوق.

"این بودجه می کند تعادل با وجود سختی های مالی, چالش ها" ترنر گفت. "این بودجه بودجه برای اضافه کاری برای پلیس سه دانشجوی دانشکده افسری کلاس برای آتش بودجه برای پارک ها و کتابخانه های زباله وانت و ارتقاء به ما زهکشی و خیابان اما از آن است که تکیه بودجه و برای من این سخت ترین بودجه من تا به حال برای قرار دادن با هم از من شده است شهردار شروع در ژانویه 2016." بودجه برای همه بودجه بالغ بر $5.1 میلیارد دلار 62.2 میلیون یا 1.2 درصد است. پیشنهاد بودجه صندوق به طور کلی است $2.53 میلیارد دلار کاهش در هزینه از $22.17 میلیون دلار بیش از بودجه جاری است.

روز شنبه نیز یک روز که ترنر اعلام کرد یکی دیگر از 153 موارد مثبت coronavirus و یک مرگ در این شهر آوردن تعداد مرگ به 101. "این یک ساله اسپانیایی نر در 30s خود را با زمینه ای شرایط پزشکی. دیروز ما تا به حال کسی بین سنین 10 و 19 جوانترین در شهر هوستون. این یک یادآوری است که این ویروس نمی تبعیض از نظر سن."

ترنر گفت: او خواهید بود برای آزمایش coronavirus در هفته آینده که به شرح زیر خبری که Councilwoman Letitia Plummer که متوجه دوشنبه او می خواهم آزمایش مثبت برای COVID-19. ترنر گفت: councilmembers شد در توافقنامه ای که آنها باید مجازی در جلسات خود برای هفته آینده. "و سپس ما را ببینید که چگونه ما از وجود دارد."

پرسید که چه او را به انجام اگر بیشتر وجود دارد coronavirus موارد در سراسر شهرستان از انتظار ترنر گفت: "ما در حال مشاهده و نظارت بر اعداد با دقت بسیار.

"من به شما بگویم در ماه فوریه و مارس و آوریل به عنوان شهردار شهر هوستون, من تا به حال توانایی می گویند در خانه بمانند و تعلیق خدمات در رستوران ها و کافه و باشگاه است. من تا به حال که توانایی به عنوان شهردار شهر هوستون و به عنوان مدیر عامل این شهر هوستون. من دیگر توانایی مطرح سفارش به شما بگویم در خانه بمانند. فرماندار فرض بر این است که مسئولیت.

"بنابراین آنچه که ما می توانید انجام دهید این است که ما می توانیم نظارت بر اعداد ما می توانیم نگاهی به داده های ما می تواند همچنان به مشورت با پزشکان و کارشناسان پزشکی و هنگامی که ما می بینیم که همه چیز در حال خونتان بالا و امیدوارم آنها را نه امید من این است که آنها نمی خواهد اما اگر ما چیز شروع به تغییر من لحظه ای تردید نمی به عنوان مثال برای تماس با دولت و اصرار فرماندار را قطعی مراحل را می توانید در بالا از وضعیت" ترنر گفت.

یک بار دیگر اما ترنر urger ساکنان به ادامه آرامی و با احتیاط قبل از استقبال از بازگشایی از تگزاس به نام رژیم صهیونیستی است. Abbott.

"این همه چیز در مورد مدیریت این ویروس تا زمانی که ما یک واکسن. من فکر می کنم ما می توانید با خیال راحت اگر ما بسیار اندازه گیری" ترنر گفت. "ما گام خود را به بلانت پیشرفت ویروس برای مسطح کردن آن است. ما نمی خلاص شدن از آن, ما به سادگی پهن آن ما آن را سرکوب اما در انجام این کار بسیاری از مردم را نجات داد و ما تعداد نسبتا صحبت کردن بودند کم است که در مقایسه با دیگر شهرستانها اندازه ما.

"اما آنچه که ما انجام داده است این واکسن استفاده کنند."

"و به مردم حرکت رو به جلو در برخی از موارد در آنچه که من اسمش 'بی پروا رها' به عنوان اگر ویروس است که دیگر در حال حاضر این ویروس است که به ما یادآوری می کنند: آن را هرگز به سمت چپ صحنه است. این ویروس است راه خود را از یادآوری شما 'من هرگز چپ,'" ترنر گفت.

"من همه به نفع از رفتن به جلو اما ما فقط می توانید't آن را انجام دهد که اگر این ویروس وجود ندارد" ترنر گفت: "به همین دلیل من نا امید به عنوان مثال ما یک سفارش [برای پوشیدن ماسک در حالی که در اتوبوس از شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو] اما از آن است که چیزی در آن وجود ندارد و اجرای آن [پس از ابوت حذف هر گونه مجازات برای متخلفان]. این مهم است برای پیام رسانی از تمام رهبران در فدرال و ایالتی و محلی سطح به عنوان بسیاری که ممکن است ما نیاز به در همان صفحه و با همان پیام در غیر این صورت آن را گیج کننده می شود و مردم نمی دانند چه چیزی را باور کنم."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب