بودجه وابسته به گردشگری است فقط یکی دیگر از دلایل هوستون تئاتر رنج می برند از Coronavirus

خبر بد آمد و در آوریل 5 – یک ایمیل از هوستون هنرهای داد اطلاع رسانی تئاتر شرکت است که با توجه به منفی اقتصادی

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399

خبر بد آمد و در آوریل 5 – یک ایمیل از هوستون هنرهای داد اطلاع رسانی تئاتر شرکت است که با توجه به منفی اقتصادی تاثیر COVID 19 اعطای پول آنها وعده داده شده خواهد بود کاهش می یابد رفتن به جلو. 6 درصد برای سه ماهه اول و یک هشدار از "کاهش قابل توجه" برای چهارم باقی مانده.

آن بود در عین حال یکی دیگر از ضربه به تئاتر که در حال حاضر مبارزه تحت فشار مالی از لغو نشان می دهد توقیف امکانات و نامشخص تولید سرگیری قاب زمان.

یک ضربه اما نه لزوما یک شوک است.

اعطای پول HAA اداره می آید از دولت موظف اشغال هتل های مالیاتی. پول جمع آوری شده در طول یک سال مالی سه ماهه و سپس یک ماه بعد هوستون اولین شرکت که در عمل هنرهای نمایشی و کنوانسیون امکانات در این شهرستان جمع آوری وجوه آنها را می فرستد به شهرستان و پنج روز بعد به شهر می فرستد HAA بخشی که می رود به صندوق این شهر هنر سازمان. دو هفته بعد HAA توزیع پول است.

اما در این میان یک بیماری همه گیر که هتل ها و گزارش هر نقطه بین 70 -100 درصد کاهش در کسب و کار کمی وجود دارد اگر هر گونه پول به جمع آوری و توزیع. این به این معنی بزرگترین و در برخی موارد تنها منبع از بودجه عمومی است که تئاتر دریافت در حال حاضر ممکن است از روی میز.

تاثیر این خواهد شد که در شرکت های متفاوت از سازمان به سازمان است. هر دو Rec اتاق هنر و فاجعه بار تئاتر تکیه بر وجوه گرم برای حدود 10 درصد از بودجه سالانه خود را در حالی که پول نشان دهنده حدود 6 درصد از کوچه تئاتر بودجه عملیاتی. درصد های مختلف اما برای قرار دادن آن در چشم انداز برای هر سه شرکت های داغ بودجه, مدل, یارانه کل تولید است و بسیار مهم برای سلامت مالی یک فصل است.

با استفاده از این مدل در حال حاضر در حال حاضر شکسته و آن را در سمت چپ برخی از تعجب که چرا هوستون مدیون این سیستم از بودجه و سوال اگر راه بهتری وجود دارد به طور علنی حمایت از هنر در هوستون.

"این نا امید کننده سیستم بودجه به طوری مشروط چیزی است که نوع نامربوط می گوید:" Shayna Schlosberg مدیر عامل فاجعه بار تئاتر. "این واقعا خرد کردن برای جامعه صرف نظر از اینکه گردشگری پررونق است در شهر یا نه. هوستون باید حمایت خود را از هنرمندان به دلیل Houstonians سود فقط به عنوان بسیاری از ما فرهنگی جامعه است. پس چه می گویند در مورد راه ما ارزش هنر و هنرمندان است که زندگی می کنند و کمک به فرهنگ این شهر می گویند ما در حال قادر به سود کردن شما در حال حاضر, بنابراین منتظر بمانید!"

Schlosberg امتیاز به دنور مدل از هنرهای بودجه به عنوان یک سیستم است که قادر می سازد پشتیبانی از درون جامعه در حالی که بهتر تأمین بودجه از موقعیت های اضطراری. نام علمی و امکانات فرهنگی منطقه این رای دهندگان-تصویب بودجه عمومی روش در مورد یک پنی مالیات بر فروش در هر 10 دلار خرید در هفت شهرستان مترو منطقه توزیع سالانه حدود 50 میلیون دلار در عملیات بودجه به هنر و فرهنگ و سازمان های علمی.

اما به عنوان کسی که در تگزاس زندگی می کند می داند که مالیات یک کلمه کثیف در این دولت است.

قبل از تبدیل شدن به کوچه مدیر عامل دین خوشحال بود که در ایجاد عمومی هنرهای بودجه در کلیولند که عوارض یک county-کنترل گناه مالیات بر سیگار است که او تخمین می زند تولید حدود 5 میلیون دلار در سال برای تمام سازمان های هنری در شهرستان ها است.

"من دوست دارم برای دیدن چیزی شبیه به آنها را در کلیولند در اینجا می گوید:" خوشحال. "آن را ارائه می کنند بسیار بیشتر از این داغ و کاملا مفید خواهد بود برای شهر و تمام سازمان های هنری." پس او مطرح موضوع با قدرت که بود ؟ "در تمام مکالمات من که من تا به حال با مردم در Austin شده است وجود دارد هیچ اشتها به انجام چیزی شبیه به کلیولند می گوید:" خوشحال. "این دولت است که نمی خواهم به شهروندان خود مالیات و دارای سابقه ای طولانی از مالیات کم و است که به طور کامل متفاوت از اوهایو و یا کشورهای دیگر. سیاست ها سیاست است."

Rec اتاق مدیر هنری مت Hune موافق است که افزایش مالیات های محلی است nonstarter. او را علاقه مند به کاوش در گزینه های داخل این سیستم در حال حاضر. "ما انقباض غیر ارادی ماهیچه هنگامی که با اضافه کردن مالیات بسیار داغ شده است و یک راه آسان به صندوق هنر در گذشته به دلیل این نیست که ما مردم محلی برای پرداخت آن می گوید:" Hune. "اما هوستون لزوما گردشگری شهرستان است. حتی اگر ما نگه داشتن داغ وجود دارد متفاوت در صد ما می تواند نگاه و یا یک راه برای اضافه کردن یک موقوفه به طوری که اگر چیزی شبیه به این ویروس اتفاق می افتد و یا یکی دیگر از طوفان آن را OK و پول هنوز هم وجود دارد برای هنر زمانی که ما به آن نیاز دارید؟"

چیزی به عنوان مثال مانند سان فرانسیسکو انجام داده است.

در نوامبر سال 2018 رای گیری, رای, شهر تصویب یک اندازه گیری برای تغییر 1.5 درصد از هتل مالیات غیر انتفاعی هنر و خدمات فرهنگی. اما آنچه در این اندازه گیری نیز انجام شد اختصاص بخشی از موجود داغ به یک هنر تاثیر وقف – یک روز بارانی, صندوق, اگر شما خواهد شد. آن را فراهم می کند پول می شود برگزار شود به زمان بحران مانند یک بیماری همه گیر.

در مارس 30, شهردار سان فرانسیسکو اعلام کرد که شهر آزاد شد 1.5 میلیون دلار از این موقوفه برای توزیع در میان 527 فردی هنرمندان و 65 سازمان های هنری در تلاش برای زنده ماندن coronavirus shutdown. برای سازمانها این به معنای وجوه را می توان مورد استفاده برای حقوق کارکنان هنرمند پرداخت اجاره بها و سایر هزینه های عملیاتی.

وقتی پرسیده شد که چرا هوستون ندارد مشابه خالص ایمنی به عنوان بخشی از آن داغ بودجه, مدل, مدیر دفتر شهردار برای امور فرهنگی دبی McNulty گفت که شهر هوستون برای 20 سال اختصاص داده شده حداکثر درصد از مجاز به HAA برای کمک های مالی. "یک صندوق اضطراری از هر معنی دار اندازه قابل توجهی کاهش بودجه در دسترس برای سالانه اعطای اعتبارات می گوید:" McNulty. "شهردار سیلوستر ترنر اتحاد پیوست و با دیگر شهرداران شهرستان به تماس با قانونگذاران فدرال به ارائه کمک برای هنر و فرهنگی جامعه در آینده COVID امداد بسته است."

هوستون هنرهای داد مدیر عامل شرکت جان Abodeely اذعان دارد که ما در حال حاضر حالت هنرهای بودجه می تواند استفاده از برخی از کار. "وجود جوانب مثبت و منفی به فیلم می گوید:" Abodeely. "وجود دارد که در آن عناصر وجود ترک در سیستم است که این بیماری همه گیر تقسیم کرده است باز. اما از راه های دیگر وجود دارد این است که تعهد ما مقامات منتخب نوشته شده به قانون است که وجوه هنر. آن ناقص است و ما می توانیم آن را تعمیر, اما آن را به سادگی فقط وحشتناک است."

که نوشته شده به قانون و تعهد سالانه توسط سیاستمداران نیست چیزی هوستون سازمان های هنری باید به آرامی. "شما نمی خواهید به شنیدن من شکایت در مورد آنچه ما می گوید:" خوشحال. "از آنجا که من می دانم که می تواند از بین برود و پس از آن ما هیچ چیز نیست."

Abodeely به ارمغان می آورد تا کانزاس به عنوان یک داستان احتیاطی از متوقف بودجه عمومی است. در سال 2011 کانزاس شد دولت برای اولین بار در کشور به توقف کمک های مالی هنر زمانی که فرماندار آن را وتو $700,000 سابق کمیسیون هنر و به جای آن داشت که سازمان های هنری باید خصوصی تامین می شود دلار به تنهایی. کانزاس پس از معکوس که تصمیم اما بسیاری از سراسر کشور هنوز بر این باورند که سرمایه گذاری خصوصی منحصرا راه رفتن است.

به این مفهوم Schlosberg پاسخ می دهد: "ما در حال حاضر کار تحت یک مدل است که متکی به بودجه عمومی است. به منظور زنده ماندن به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی است, یک سازمان است که متنوع ترکیبی از منابع مالی و بخشی از آن است که بودجه دولت است.

"در پاسخ به این بحران است نه به حرکت به دور به طور کامل از بودجه عمومی است. در علاوه بر این به ارائه بودجه مورد نیاز دولت حمایت ما کمک می کند تا جذب منابع دیگر تامین بودجه. افراد و مبانی بپرسید برای دیدن که ما عمده تأمین کنندگان مالی هستند قبل از تصمیم گیری برای حمایت از ما. حمایت دولت فراهم می کند یک نوع از "مهر تایید' به اهدا کنندگان بالقوه. این یکی یا دیگری—در واقع یکی منجر به از سوی دیگر در برخی از موارد است."

"ما لازم نیست که امتیاز از خوش بینی در حال حاضر می گوید:" Abodeely. "ما قصد داریم تا هر روز و ما به این کار می کنند." چه این بدان معناست که این روزها برای HAA, در علاوه بر این به جمع آوری پول برای لحاظ اقتصادی تحت تاثیر هنرمندان و کمک به شرکت ها در پیدا کردن راه های خلاق به باقی می ماند سازگار با اعطای مورد نیاز است برای نگاه به شهرهایی مثل شیکاگو و سیاتل به عنوان الهام بخش است.

در هر دو این شهرها بخشی از مراقبت بودجه (پرداخت به دولت های محلی و قبیله ای دولت مرور تاثیر COVID-19 شیوع) اختصاص یافته است که برای هنر, سازمان برنامه های بازیابی.

"HAA است در بحث و گفتگو با مقامات منتخب به حمایت از یک استراتژی مشابه برای ما هنر می گوید:" Abodeely. "چگونه می تواند موجود گلدان پول مانند حمایت دولت فدرال برای شهرستانها مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به جامعه هنر شرکت در بازسازی اجتماعی/مسائل اقتصادی این بیماری همه گیر است ایجاد می شود ؟ ما در حال ضربه زدن بر روی درب تالار شهر و شهرستان برای پیدا کردن چگونه این هنر را می توان از جمله در هزینه های خود را بهبود برنامه."

"وجود دارد پول در دسترس نیست فقط برای هنرمندان بلکه برای سازمان های هنری و همچنین" می پرسد Hune که نگران است که بسیاری از شرکت های تئاتر در هوستون نمی خواهد وجود داشته باشد پس از این است که بیش از همه. "من صحبت کردن به دیگر شرکت ها و احساس متقابل است" می گوید: Hune. "هیچ کس می داند آنچه را که هر کس از دست دادن پول است و هر کس از ترس برای آینده است. اگر یک راه وجود دارد برای کمک به شرکت ها برای زنده ماندن من فکر می کنم ما باید با همه ما ممکن است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن