Frontier Airlines می افزاید: چهار مقصد به فورت مایرز در صنعت آشفتگی

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 AM EDT 29 مه سال 2020Frontier Airlines تلاش خواهد کرد به ت

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

Frontier Airlines تلاش خواهد کرد به ترک صنعت فاجعه مربوط به COVID-19 پشت با افزایش پرواز در مسیرهای و از جنوب غربی فلوریدا فرودگاه بین المللی.

شروع پنج شنبه مشتریان می تواند کتاب رفت و برگشت پرواز از فورت مایرز به مقصد بوستون, ماساچوست, شیکاگو, ایلینوی, لانگ آیلند نیویورک (Islip) و Newark, New Jersey.

جدید پروازهای شروع جولای 2 و 3. آنها را افزایش non-stop مرزی مقصد در فورت مایرز از 11 به 15.

"چه این اعلام می کند که آن را می سازد ما را به ما بزرگترین-تا کنون تعدادی از مقصد در تابستان گفت:" دانیل Shurz معاون ارشد رئیس جمهور برای پروازهای تجاری در مرز. "این واقعا رشد است. این شواهد برای تقاضا برای مقصد ساحل. مردم به دنبال رفتن به سواحل با جمعیت کمتر از مردم است. این هوای تابستان مقصد."

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا فرودگاه بین المللی مسافر آمار کم سابقه خوانده شده را علامت دیده نمی شود پس از سال 1983

کرایه شروع در $39 و 49 دلار در هر راه.

مرزی نیز در حال گسترش است در ساراسوتا و Myrtle Beach, South Carolina.

شرکت هواپیمایی گام به سهولت مسافر ترس در طول coronavirus جهانی همه گیر Shurz گفت. پلکسی گلاس ویندوز در حال اضافه شدن به شمارنده در پایانه است. آغاز مارس 8, آگهی شد نیاز به پوشیدن ماسک در دوران قبل-شبانه روزی و در طول پرواز است.

آغاز و تا روز دوشنبه, ژوئن 1 آگهی خود را در دماهای به نمایش در آمد. کسانی که ثبت نام 100.4 درجه متوسط یا بالاتر اجازه داده نخواهد شد به هیئت مدیره پرواز و باید به برنامه ریزی مجدد برای یک روز دیگر.

مرز خدمه پرواز و دیگر کارکنان نیز خواهد شد به نمایش در آمد برای خود درجه حرارت.

"ما را که قانون به طور جدی" Shurz گفت: از پوشیدن ماسک. "شما ممکن است از شنیدن برخی دیگر از شرکت های هواپیمایی است که می گویند که آنها به آن نیاز دارند اما نمی اجرای آن است. شما باید به یک ماسک برای دریافت در هیئت مدیره هواپیما. ما می خواهم TSA را در این مسئولیت است. اما پس از آن نیست و ما با در نظر گرفتن همه معقول عمل می تواند ما را به اطمینان حاصل شود که پرواز امن ترین چیز شما می توانید انجام دهید."

در ماه آوریل شرکت هواپیمایی ترافیک کاهش 95% از سال قبل به دلیل اقامت در خانه, سفارشات, تهدید ویروس و ترس است.

"ما کاملا از دیدن نشانه های آن است که بهتر است" Shurz گفت. "این دور از بهبودی کامل اما ما شاهد تغییر تقاضا از رفتن به ماه های ژوئن و ژوئیه."

بیشتر: ر. و مسافر تعداد ممکن است به سقوط به رکود بزرگ سطح

وسط صندلی ادامه خواهد داد تا در دسترس نیست به عنوان پرواز بودند در کمتر از 50% ظرفیت در مه, او گفت:.

مایک بوید یک تحلیلگر صنعت با بوید گروه بین المللی مشاوره شرکت های هواپیمایی مختلف در مسیر و روند صنعت.

"ما در حال شنیدن این کشور در مورد آن را به مدت دو سال به بازیابی" بوید گفت. "به خوبی آن را می شود بیشتر شبیه به مدت شش ماه. اولین بخش به عقب آمده است: اوقات فراغت بخش. تا پایان سال خواهیم بود و در حدود 85 درصد از جایی که ما یک سال قبل از آن. که 15% در حال رفتن به در واقع از دست داده بود. عمدتا به دلیل کاهش در مسافرت های بین المللی به آمریکا اما تا پایان سال خواهیم بود تقریبا به حالت عادی بازگشت."

بوید گفت: او نه خیال آن را غیر معمول برای Frontier برای اضافه کردن مسیرهای طی چه به طور معمول آهسته زمان سفر به فورت مایرز صرف نظر از coronavirus.

"وجود دارد هیچ چیز غیر عادی در مورد وضعیت" بوید گفت. "در بسیاری از مقید کردن تقاضا. مردم مجبور به زندگی در غارها. وجود دارد رفتن به تقاضا بیشتر از آنها می تواند اداره کند. آنها قادر خواهید بود برای پر کردن هواپیما خود را."

مرزی اضافه شده فورت مایرز به عنوان یک بازار در سال 2002 با سرویس فصلی به دنور. در سال 2007 آن اضافه شده سرویس فصلی به کانزاس سیتی است. پس از آن تعدادی از مقصد به رشد خود ادامه داد.

بیشتر: سقوط آزاد در هواپیمایی مسافری شمارش تاخیر جدید ر. و ترمینال

"من فکر می کنم بسیاری از مردم شده اند خانه برای بسیاری از هفته آنها می خواهند به خارج و سفر" Shurz گفت. "این یک ترکیب از آنچه در واقع باز و آنچه در دسترس است. و برای مشتریان آن چیزی است که آنها احساس راحتی انجام می دهند. که برای رفتن به متفاوت در این سال نسبت به سال قبل است.

"من فکر می کنم در سواحل و غرب سواحل فلوریدا کمتر وجود دارد بیش از حد وجود دارد. ما می دانیم که در غرب حداقل ما دیدن نشانه هایی که مشتریان مایل به رزرو این سفر است. ما در حال انجام این کار بر اساس برخی از سطح از داده ها. این طبیعت از کارهایی که انجام میدهیم."

ما روی چیزی حساب کردن که وجود دارد یک نگرانی وجود دارد. ما تلاش کردیم که به بسیاری از مراحل. من احساس می کنم ما شده است و فعال ترین شرکت هواپیمایی در صنعت است."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن