فرانک Blocker را بنیتا-بر اساس بازی متحرک ما به ارمغان می آورد جهان در, مورد پسند, گزش کوچک

هریت Howard Heithaus ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 16 سال 2020مراقب باشید که صحبت کردن در یخچال

توسط ABDOOSNEWS در 27 اردیبهشت 1399

مراقب باشید که صحبت کردن در یخچال و فریزر. مارول در مردی که در بازگشت از مرگ — اما نیاز به یک 38D پستان بند — به راه رفتن دختر خود را پایین راهرو. شما ممکن است بخواهید به نگاهی به خانه دو فلسفه سگ.

ما بر روی پله های عجیب و غریب سیاره جدید — با تشکر از پرواز به ناشناخته از بیماری همه گیر کوروناویروس — برای درام. راهنمای شما برای این سفر: یک فرانک Blocker مربی/کار اصلی سرپرست در مراکز هنر بونیتا اسپرینگز.

مسدود کننده بود تاسف لغو سالانه خود را "مرحله آن! 10 دقیقه ای پخش رقابت" — در تمرین قبل از coronavirus محدودیت تعطیل هنر مراکز پایین — زمانی که این ایده به او آمد. قرار دادن کل فروشگاه آنلاین به طوری که مردم می تواند از آن لذت ببرید. اما صبر کنید! چرا اجازه نمی دهد دیگر نویسان آرزوی این رسانه بیش از حد او خود را پرسید.

اجتماعی فاصله های کوتاه جشنواره بازی متولد شد. مسدود کننده تماس خود را "مرحله آن" لیست پستی. آنها در تماس با همکاران خود را. جشنواره شروع به پدیدار شود.

قبلی پوشش: هنر برای هر روز از هفته را در خانه خود در کلاس درس

وجود اهداف متعدد, چند, موانع

مسدود کننده شنا در خلیج فارس جریان آنلاین, درام; وجود حداقل دو دیگر همزمان بازی جشنواره است. اما او به طور خاص اهداف کوتاه پخش با 20 دقیقه محدود می کند. آن دو از ظهر برای رقابت او curates در مراکز هنر بونیتا اسپرینگز. اجتماعی فاصله های کوتاه جشنواره بازی است در اثر باز کردن یک ردیف دوم برای کوتاه کار نمایشنامه نویسان او اذعان کرد.

"سه نفر وجود دارد از اهداف اصلی این: یکی از نمایشنامه نویسان گرفتن کار خود را انجام می شود به نحوی به رغم این همه. دو بازیگران به ادامه کار و ورزش و سرگرمی. و سه که چیزی وجود دارد به صورت عمومی به دیدن" او توضیح داد. وجود خواهد داشت یک معامله خوب برای دیدن; Blocker هدف این است که تقریبا 150 بازی می کند.

"این همه رایگان. هیچ کس را برای ساخت هر چیزی از آن را," او اضافه شده است. در همین راستا این همه کمی آسیب پذیر به pirating او اذعان کرد. "من تنها می تواند به محافظت از کلمات خود را بسیار. من نمی ترک پخش در خارج وجود دارد — آنها باید درخواست (توسط بازیگران بالقوه) به طوری که حداقل من می توانم پیدا کردن چیزی نوشته شده که بررسی آنها.

"اما در این مورد من فکر می کنم نویسنده مضطرب بودند برای دیدن آثار خود را انجام داده و نیست که نگران نقش کوتاه. آنها متصل دسته. آنها با نگاه کردن به هر یک از دیگر."

یکی از آشنا نویسان از "مرحله آن!" رقابت Teri فولتس از فورت توماس کنتاکی فرستاده شده به طور کامل تولید شده زوم ویدئوها از پخش با استفاده از یک سینسیناتی مبتنی بر مشروط از بازیگران. دیگران آمد و به عنوان ویدئوها از قبل جشنواره فیلم. بسیاری از آنها خواسته Blocker برای تولید کمک ارسال در پخش مصاحبه با الزامات.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: ناپل هنر در حال مقابله با COVID اما پانچ سخت بود

و: Gulfshore تاتر اپرای ناپل باید پشت خود را

با استعداد و پاسخ از فیلادلفیا لندن و لس آنجلس و تگزاس که در آن دو زوج در تگزاس و دالاس ارائه شده خود جفت شده خدمات و همچنین به صورت محلی. مسدود می خواهم برای دیدن بیشتر بازیگران از هر نقطه در جهان است. این فروشگاه باید یک نعمت غیر مترقبه گفت: "به کسانی از شما که همیشه به من گفت" اگر من فقط می تواند بازیگران, خودم, خوب, در اینجا فرصت خود را!"

"چند من باید توجه داشته باشید رفته اند مایل اضافی با استفاده از این وضعیت در راه های خلاق به آن اعمال می شود به بازی. الیزابت d'onofrio (فورت مایرز ساحل) به کل بازی, 'یخچال' در خود تغییر لباس و با استفاده از خود یخچال به عنوان یک شخصیت و ویرایش آن همه با هم" او گفت:.

مسدود کننده در انتظار یک جفت که در آن بازیگران فيلبرداري سگ خود را و صدای اور: "نمایشنامه نویس و من هم کنجکاو و مشتاق به دیدن آن یکی."

زوم-هماهنگ تولیدات و زمان مصرف او هشدار داد.

"ما به سرعت آموخته است که اگر شما در حال نشسته در کامپیوتر شما راست توسط روتر خود را, شما در حال رفتن به برش مانند بد CD در '90s حداقل یک یا دو بار در 10 دقیقه" مسدود کننده گفت. بیشتر گفت: وجود دو ثانیه تاخیر بین بازیگر صحبت کردن و صدای رسیدن به شنونده بنابراین این بازیگر شریک نیاز به شروع فقط به عنوان اولین سخنران در پایان برای جلوگیری از بی دست و پا مکث.

اضافه کردن به که این محیط برای تلفن های موبایل از زندگی "معمولی همه چیز را در خانه خود را تبدیل به بخشی از پس زمینه مانند برگ دمنده درب بعدی یا هواپیما سربار." و البته وقفه توسط "همسران همکاران و کودکان و حیوانات خانگی. آنها نمی دانند که آنچه شما انجام می دهند."

سازندگان کست در سراسر جهان دوستی

مسدود کننده نمی داند که در آن همه نویسنده از او تا به حال ساخته شده خود را در شهرهای محل اقامت شناسایی مورد نیاز است. ("من یادگیری که من دارم" او اعتراف کرد.) این اعتبار باید در بازه زمانی از اولین بار ارسالی به انتشار نمایشنامه دیوید متی بارنز از دنور که فرستاده شده "جایزه." آن را همراه با مقدار اضافی: یکی از بازی monologues بارنز فقط یاد گرفته بود انتخاب شده برای گنجاندن در Smith & کاروس "بهترین مردان مونولوگ از سال 2020 است."

چه Blocker می کند می دانم این است که این جشنواره تخمگذار پایه برای خلاق سلامت عقل و دوست جدید شبکه های. بسیاری از زمان, او گفت که او خواستار نویسان به ریز لحن خود را productions "ما صرف بیشتر از زمان صحبت کردن در مورد اضطراب خود را, نگرانی های خود را در طول تمام این.

"هنگامی که ما در پایان تماس آنها بگو: از شما بسیار سپاسگزارم. من واقعا نیاز به این.' من شنیده ام این از حدود نیمی از مردم با من برخورد کرده است."

او گنجینه بازخورد از بازیگران به عنوان. مسدود کننده یاد می آورد تلفن تماس با یک گروه سه نفره از لس آنجلس و لندن و جنوب غربی فلوریدا: "در پایان این تماس تلفنی لا بازیگر گفتن بود دو نفر دیگر 'من یک پروژه من می خواهم شما را به کار با من است و آنها بودند گفت:" بیایید ایمیل بنابراین ما می توانیم این کار را برای یک بازی درگیر هستم.' "

"این چیزی است که هر اونس از آن را به ارزش آن را به من اگر من می توانم مردم را به کار با هم," او گفت:. "دوستی شکل است که هرگز از بین برود."

هریت Howard Heithaus را پوشش می دهد هنر و سرگرمی برای ناپل اخبار روزانه/naplesnews.com. رسیدن به او را در 239-213-6091.

سازمان دیده بان اجتماعی فاصله گرفته

چه: اجتماعی فاصله های کوتاه جشنواره بازی

که در آن: Facebook/اجتماعی فاصله های کوتاه جشنواره بازی; در یوتیوب, نوع, در این جشنواره به عنوان تمام فیلم در یک محل

چیز دیگری است: یک اجرای زنده از "مرحله آن!" و انتشار کتاب است موکول به صورت ژوئن 12-14 در هنرهای نمایشی مراکز بونیتا اسپرینگز اما مانند بسیاری از رویدادهای دیگر در جنوب غربی فلوریدا است آزمایشی; تماس 239-495-8989 و یا مشاهده وب سایت artcenterbonita.org برای به روز رسانی.)

آیا می دانید؟: درایو-در فیلم آمده است برای ذغال سنگ County Fairgrounds



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن