چهار دیدگاه در آستروس و عجیب ترین روز افتتاحیه تا کنون

خوش آمدید به چه رو به عجیب ترین روز افتتاحیه در تاریخ بیس بال. آستروس خود را به صورت مختصر فصل به طور منظم در

توسط ABDOOSNEWS در 3 مرداد 1399

خوش آمدید به چه رو به عجیب ترین روز افتتاحیه در تاریخ بیس بال. آستروس خود را به صورت مختصر فصل به طور منظم در جریان است در شب جمعه در دقیقه, خدمتکار, پارک برابر رقیب بخش سیاتل. مانند هر تیم دیگری در این 60-بازی mini فصل Astros خواهد شد که 40 بازی در برابر تیم های خود را در بخش و 20 بازی در برابر تیم ها در همان منطقه ای تقسیم لیگ ملی (NL غرب).

وجود دارد در حال تغییر حکومت مانند جهانی DH سه-خمیر مورد نیاز برای امداد کوزه و دونده در دوم با هیچ استراحتی برای شروع هر اضافی باز یافته بازی. اما وجود دارد هیچ چیز را تحت الشعاع قرار داده شروع فصل بیش از coronavirus. که قرار بود به تمرکز بیشتر در روز چهارشنبه زمانی که اعلام شد Astros پخش تاد کلاس را از دست شروع فصل پس از آزمایش مثبت برای این ویروس و Royals outfielder شکارچی دوزیه, یک تست مثبت نیز فقط یک روز پس از بازی شش نوبت در برابر Astros در کانزاس سیتی.

هنوز بیس بال است که در اینجا وجود دارد و قطعا هیجان در میان طرفداران و کسانی که دنبال بازی. ما چهار افکار در شروع به آنچه که محدود به جالب ترین MLB فصل در تاریخ معاصر است.

Astros هنوز به قدرت کامل است.

تاخیر در شروع فصل کمک خاصی Astros مانند پارچ جاستین Verlander به طور کامل بهبود می یابند از offseason صدمات و جراحی, اما این بدان معنا نیست که این تیم است که در آن می خواهد به بود. فرض بازگشت از چرخش استارت خوزه Urquidy و تازه کار از سال Yordan آلوارز هنوز برای پیوستن به این تیم است. هیچ کس نمی خواهد می گویند چرا اما COVID عفونت به عهده گرفت. آلوارز در خصوص نقش عمده ای در وسط این تیم در حال حاضر قدرتمند صف و هنوز هم وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که او به آنها ملحق خواهد شد.

اغل گاو یا حشم نیز رنج می برند از دیر رسیدن و نزدیک روبرتو اسونا که نه آغاز تبادل از تپه هنوز و جو اسمیت که به احتمال زیاد خواهد شد بازی در این فصل به دلیل آسیب پذیری اعضای خانواده به ویروس. که برگ چه بود به احتمال زیاد به یک جامد اغل گاو یا حشم مایل به خصوص با خروج خواهد هریس در رایگان آژانس و دست دوم ace Gerrit کول به نیویورک است. آستروس نیاز به قطعه آن را همراه با مقدار زیادی سلاح های جوان برای شروع این فصل است.

همه چشم ها بر روی نیزه McCullers جونیور

پس از از دست رفته همه 2019 در حالی که دوره نقاهت بعد از تامی جان عمل جراحی McCullers است که به وضوح از کار اخراج شدند تا به عقب بر گردیم بر روی تپه در بازی های واقعی و این تیم به شدت به او نیاز را به خوبی انجام دهد. اگر اردوگاه هر گونه نشانه او می تواند یک دارایی ارزشمند در این فصل است. در علاوه بر این به یکی از nastiest منحنی توپ در بازی بیس بال راست دست به نظر می رسد در midseason فرم در برابر کانزاس, شهرستان, پرتاب fastballs با جنبش در اواسط به بالا 90s. که نشانه بزرگ برای یک تیم است که واقعا نیاز به یک فصل کامل از او و او را penciled به عنوان شماره دو استارت در چرخش است. اگر که اتفاق می افتد به یک برک آوت فصل و همچنین از همه بهتر است.

چه مدت قبل از COVID عوارض تاثیر آستروس?

بیشتر از یک "که" از "اگر" ویروس موظف است به اعتصاب تیم در طول فصل است. بر خلاف NBA که در آن حباب و عدم تیم ها در واقع ممکن است کمک به آنها را جلوگیری از COVID-19 از سراسر لیگ MLB سفر به شهرهای دیگر و خارج از ورزشگاه تعاملات را به طور بالقوه در معرض بازیکنان و کارکنان به ویروس. حتی با ثابت تست وجود دارد هیچ راهی برای جلوگیری از کسی که از گرفتن آن و هر نوع از شیوع بیماری به ویژه در میان اعضای این تبادل و یا ابتلا به کارکنان می تواند یک فاجعه است.

کوتاه فصل فشار بر نام بزرگ نمایندگی رایگان.

اگر پر سر و صدا و بسیار عمومی مذاکرات بیش از شروع این فصل بودند هیچ نشانه ای از بحث در مورد توافق دسته جمعی بین صاحبان و بازیکنان خواهد بود مملو از مشکلات است. خوشبختانه ما لازم نیست که به نگرانی در مورد که تا بعد از بعدی فصل است. اما اگر شما احساس می کنید مانند futurecasting به رایگان آژانس 2021 و فراتر از آن, شما می توانید شروع به سمت راست در اینجا با Astros.

کل شروع خود را در باز پس از سال 2020 از جمله جورج اسپرینگر مسلما قلب و روح تیم است. علاوه بر این, Yuli Gurriel است تا برای داوری که می تواند منجر به آژانس برای او به عنوان به خوبی به عنوان برخی تصور کرده اند. به نظر می رسد نتیجه گیری خواهد شد که این جاش Reddick نهایی فصل با این تیم است. با وجود محبوبیت این Astros هستند سنجاق امید خود را به کایل تاکر که امیدوار است برای به دست آوردن زمان در DH و platooned با Reddick در بیرون از محیط. و بی باک طرفدار مایکل برانتلی احتمالا در حال حرکت نیز هست. این تیم نیاز به انعطاف پذیری داده شده چه مقدار از آنها در حال حاضر متعهد به یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان. است که برگ های, Springer که امضا یک سال معامله در offseason با یک قرارداد مذاکره بلندی.

و اگر شما واقعا می خواهید به حفاری به چشم انداز برای این تیم و شروع ناجور اتمام عامل رایگان لیست برای سال 2022: جاستین Verlander زاک Greinke, McCullers کارلوس کوریا و روبرتو اسونا. البته ما همه یا مرده و یا بیس بال باید عیار خود را در آن پس بیایید در مورد آن نگران نباشید و فقط بازی توپ!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن