چهار داستان از لایحه اوبراین سال اول به عنوان تگزاسی' GM

با همه چیز در رفتن در جهان بیش از چند هفته گذشته و ماه, از آن آسان خواهد بود به توجه است که سالگرد تگزاسی' شلی

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

با همه چیز در رفتن در جهان بیش از چند هفته گذشته و ماه, از آن آسان خواهد بود به توجه است که سالگرد تگزاسی' شلیک برایان Gaine پس از بیش از یک سال به عنوان مدیر کل Houston Texans آمد و رفت در اواخر هفته گذشته. چه شما لازم نیست که در تقویم خود را?

من می گویم که تا حدودی زبان در گونه بدیهی است اما با نگاهی به گذشته در آن روز ممکن است مجموعه ای از این دوره برای آینده این حق رای دادن بیش از هر, خارج از تجارت برای Deshaun واتسون. شلیک Gaine تا به حال یک اثر پروانه ای که یک سال بعد تجلی خود را در یک تغییر کامل در فهرست ساختمان فلسفه و بالا پایان فهرستی بازسازی شده است که این موضوع مهم از مکالمه این offseason (تا چند هفته گذشته که در آن گفتگو منتقل شده و دور از واقعی فوتبال به طور کامل حق تا).

لایحه اوبراین محبوبیت احتمالا مشخصی در طول این هفته با بسیاری از اهالی تگزاس طرفداران پرشور خود درخواست برای همه ما به تصویب تغییر در درمان اقلیت ها در بسیاری از جنبه های زندگی روزانه ما است. او بزرگ بود. به عنوان واقعی فوتبال آغاز می شود را مجددا در گفتگو بیایید تمرکز در سال اول اوبراین سلطنت بالای فوتبال بخشی از اهالی تگزاس' عملیات. در اینجا چهار اوبراین-به-GM-داستان های مربوط به پس از ماه ژوئن گذشته:

4. اتهام (دستکاری) برای نیک Caserio
اگر ما به این باور تگزاسی رفتار درست پس از شلیک برایان Gaine سپس اوبراین بود و نه حتی اولین انتخاب به حق رای دادن مدیر. اولین هدف لایحه Belichick مرد دست راست با میهن پرستان و نزدیک و شخصی از دوستان اوبراین و جک Easterby نیک Caserio. متاسفانه برای تگزاسی اولین بار این ایده ممکن است شناور به Caserio بود Easterby (هفته به تصدی خود با اهالی تگزاس پس از ترک میهن پرستان به آنها ملحق) در حلقه حزب میهن پرستان' Super Bowl برنده بیش از قوچ در ژانویه 2019. اگر این مورد است, که می تواند دستکاری و میهن پرستان قطعا فکر کردم که مورد پرونده دستکاری اتهامات عنوان شده علیه تگزاسی است که این تیم به عموم دور برگشت از تعقیب خود را از Caserio:

3. مبادله دیدار شنبه
اوبراین نمی رسما به عنوان "مدیر کل" در شنبه 31 اوت 2019. در آن زمان این سازمان شد و بنا به گزارش ها در حال اجرا توسط یک کمیته (بدنام "تخت ساختار سازمانی") از حدود نیم دوجین مختلف مردمی است. اما همانطور که معلوم شد اوبراین بود تصمیم نهایی ساز و آشکار شد که در اواخر ماه اوت شنبه زمانی که در یک ماده از چند ساعت این تیم gutted بالا بخشی از آنها بعد از دو پیش نویس برای به دست آوردن Laremy Tunsil کنی و عکسهای, و در نهایت حمل Jadeveon Clowney برای underwhelming بسته از دور سوم انتخاب کنید و یک زن و شوهر رزرو بازیکنان. تگزاسی ها ساخته شده و دو نفر دیگر معاملات آن روز (کارلوس Hyde Keion Crossen) و پیام روشن بود — این لایحه اوبراین عصر خواهد بود در مورد قاتلی دیوانه ضرورت.

2. اوبراین اریب ارزش متریک
بزرگترین مشکل با وسواس ضرورت است که گاهی اوقات شما از دست دادن بینایی از ساخت مطمئن شوید که معاملات شما را منصفانه و عادلانه. اوبراین ساخته شده است یک تن از حرکت در این سال به عنوان مدیر کل و شما قطعا می تواند استدلال می کنند که تگزاسی ها را بهبود فهرستی در حال حاضر در مقایسه با گفتن مارس 2019. مشکل این است که اوبراین است به ظاهر پرداخت و تقریبا در هر معامله که آیا آن را در معاملات قرارداد پسوند یا قرارداد جدید نمایندگی رایگان. به عبارت دیگر Laremy Tunsil, Jenna آشپز, دیوید جانسون, Randall کاب Careon کانلی دوک جانسون و اریک موری ممکن است همه بخشی از بهترین تگزاسی تیم تا کنون در سال 2020 است. که می تواند اتفاق می افتد. متاسفانه تب برای همه این ادغام در حال رفتن به آمده را در سال 2021 که تگزاسی ها هیچ پیش نویس میدارد تا دور سوم و حقوق و دستمزد خود را درپوش مسدود شده است و مانند آندره غول پیکر توالت.

1. این DeAndre هاپکینز تجارت
البته بزرگترین مثال از اوبراین شاید نه به طور کامل بتواند مفهوم تجارت ارزش و نه ارزش قرارداد آمد و در تاریخ 16 مارس سال جاری زمانی که او حمل می شود تمام نرم افزار گیرنده گسترده DeAndre هاپکینز به کاردینالز آریزونا در یک معامله که در آن او ضربه برای ارزش پیش بینی غلط exacta — بازگرداندن کافی پیش نویس سرمایه (فقط یک انتخاب دور دوم و پف کرده به طور کامل تضمین شده-برای-2020 قرارداد (در حال اجرا بازگشت دیوید جانسون). اضافه کردن به این واقعیت است که اوبراین یا کاملا بد تعبیر کردن و یا نادیده گرفته شود چگونه این تجارت را با بیش از تگزاس طرفداران و تا زمانی که تگزاسی ها در اجرا به یک سوپر باول این هاپکینز تجارت همیشه معاملاتي چهره اوبراین GM عصر.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن