فورت مایرز' تاج قهوه ای الهام به عنوان بوکسور افسر پلیس بخشی از Queen Latifah پروژه

گرگ Hardwig فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 15, 2020تاج قهوه ای کاملا داستان.

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399

تاج قهوه ای کاملا داستان. بیش از اندازه کافی از یکی که دو مستند فیلمسازان متوجه شده است.

پس از همه, او شده است یک قهرمان تازه کار و حرفه ای بوکسور مطرح شده توسط دو زن و یک افسر پلیس در واشنگتن دی سی برای مدت پنج سال.

قهوه ای, 32 سال فورت مایرز بومی به تازگی برجسته بود در 15 دقیقه "دستکش" فیلم کوتاه از طریق Queen Latifah ملکه جمعی یک برنامه توسعه یافته با همکاری پراکتر و گمبل و ترایبکا Studios برای "سرعت بخشیدن به جنسیت و برابری نژادی" و نشان داده شده آنلاین توسط شبکه های شرط بندی.

بیشتر: بوکس قهرمان تاج قهوه ای به ارمغان می آورد برای اولین بار به عنوان حرفه ای کمربند خانه به فورت مایرز

قهوه ای تماس گرفته شد توسط فیلمسازان در ماه ژانویه و آغاز فیلمبرداری در ماه فوریه است. بدیهی است که بسیاری اتفاق افتاده در جهان پس از پس از آن. تولید تا به حال به اقتباس پس از coronavirus همه گیر در اواسط ماه مارس. چند ماه پس از آن قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسران پلیس در 25 مه موجب تظاهرات برای عدالت نژادی علیه خشونت پلیس, شورش در شهرها و تماس در برخی از نقاط کشور پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس.

"همه چیز (همراه با فیلم) بود, بیش, با," براون گفت. "این فقط وحشی, اما آن را در واقع فقط در جا مانند یک قطعه پازل.

"من فقط شنیده مثبت از مردم در سراسر جهان برای ارسال پیام است که من حتی نمی دانم" ما مایل بودند بیشتر پلیس مانند شما.'"

"دستکش" co-مدیران نادین Natour و Ugonna Okpalaoka انتخاب قهوه ای به سیاه برجسته زنان "با پوشیدن ماسک های مختلف; در حال توسعه یک شخصیت در طول ساعات کار در تضاد با شخصیت های دیگر هنگامی که به راحتی در محدوده امن سیاه فضاهای."

این فیلم کوتاه قرار بود برای اکران در جشنواره فیلم نیویورک, اما که لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما شده ایم پس داستان خود را به نشان می دهد او چگونه است, موفقیت در فضاهای که نیست برای او به موفقیت" Natour در مصاحبه ای گفت: در BET.com. "ما واقعا کشیده شده به داستان او هنگامی که ما برای اولین بار آن را کشف کرد و بعد از صحبت با تاج و حس او جاذبه و مغناطیس و اصل مراقبت از او را برای این دو حوزه از زندگی خود ما واقعا احساس می کردم که او داستان یک عامل مهم برای به اشتراک گذاشتن."

"تاج سرسختی است که فقط بخش, الهام بخش" Okpalaoka گفت. "او تا به حال هر چالش شما می توانید فکر می کنم از پرتاب راه خود را اما واقعا چه چپ تصور ما بود اولین بار ملاقات ما, او تا به حال یک لبخند بسیار شامپانی انرژی بسیار بالا و او نگه داشته که همان رفتار در طول تجارب ما با او."

ساخت یک تفاوت به عنوان یک افسر پلیس

قهوه ای نیست و تضاد در رویکرد او به او علیرغم آنچه در جریان بوده است در مورد عدالت نژادی و خشونت پلیس.

این بدان معنا نیست که او در انکار در مورد آن.

"نه هر پلیس بد اپل اما تمام طول می کشد یک سیب بد برای خراب کردن آن برای همه" براون گفت. "تمام طول می کشد است. شما می توانید 1,000 خوب هستند.

"در حال حاضر ما در حال احتمالا دشمن شماره 1. واقعا دل من می شکند. مردم از ما متنفرند."

براون گفت: بسیاری از افسران پلیس با احتیاط چون مردم بیرون بکشد گوشی های هوشمند خود را و شروع به گرفتن ویدئو و حتی زمانی که آنها درک نمی کنند آنچه که در طول یک تعامل بین پلیس و مردم است. او گفت: در یک مثال کسی تا به حال به نام پلیس و به آنها نشان داد تا به بحث با آنها در پیاده رو و سپس دیگران شروع به گرفتن تصویری.

"این سرد نیست," او گفت:. "این واقعا عادلانه نیست. ما سزاوار نیست که. ما همچنان به یک استاندارد است. ما قرار است به خدمت و محافظت می کند.

"آنها گفت:" ما نمی خواهیم شما. ما نیاز نداریم شما.' آنها در حال انجام همان راه آنها دوست ندارند به برفلد. افراد دیگر انجام می دهند پروفایل — 'همه شما بد هستند. همه شما خطرناک هستند.' شما یک مقدار زیادی از پلیس, آنها در حال رفتن به توقف مراقبت. شما اجازه می دهد آنها را برای کمک به. شما شکسته ام یک پلیس خوب است که در واقع یک پلیس خوب. ما هنوز مردم است. ما هنوز هم احساسات و عواطف است. مردم عمل می کنند و مانند ما نیست."

زمانی که قهوه ای صحبت یکشنبه, او از این گفته شده بود 15 قتل در 10 روز در واشنگتن از جمله 19 -, 20-ساله و یک دختر 11 ساله همه کشته در شرایطی نیست مربوط به پلیس است.

"از کجا اعتراض. که در آن خشم? پلیس آن را انجام نمی" براون گفت.

قهوه ای می داند که خشم شخصا. در سال 2010 او برادر Jermaine که افتاده بود به یک جمعیت بد بود به قتل در سن 21. سرخوردگی او بیش از آنچه او گفته است از انفعال توسط سیستم قضایی بخشی از آنچه که سوار خود را به تبدیل شدن به یک افسر پلیس است. قهوه ای می خواستم برای ایجاد یک تفاوت که در راه است. بنابراین در حال حاضر زمانی که او می بیند حرکت پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس او شگفتی چه جهان بدون پلیس خواهد بود.

"جرم است و نباید متوقف شود," او گفت:. "خلاص شدن از پلیس ؟ آنها در حال دیدن تصویر بزرگ است. پس از آن چه ؟ که رفتن برای جلوگیری از جرم و جنایت ؟ که رفتن به آمده صرفه جویی در روز هنگامی که کسی می شکند در خانه خود را؟"

قهوه ای دارای یک فکر در جایی که یک مشکل وجود دارد هر چند.

"من درک آنچه آنها می گویند," او گفت:. "اما من فکر می کنم سیستم قضایی فاسد است. من حتی نمی توانم بگویم آن را شکسته است. آن را باید انجام شود بیش از دوباره."

قهوه ای که در یکی 30 روز کشش تا به حال تنها سه روز خاموش شد و کار 17 یا 18 ساعت شیفت بود به نحوی قادر به جلوگیری از کار در این تظاهرات که برخی از خشونت تبدیل شد حتی اگر او برنامه ریزی شده بود ، شریک زندگی خود قرارداد coronavirus تا قهوه ای بود و قرنطینه.

"من فقط فکر می کنم خدا نمی خواست من را به پایین وجود دارد گفت:" 5-پا-7 قهوه ای که تا به حال یک دوست در نیروی خود را بینی و چشم سوکت شکسته هنگامی که او زده بود با یک اسکیت بورد در یکی از تظاهرات.

بوکس — شور که نیست

قهوه ای به یک ستاره عبور از کشور و میدانی, ورزشکار در فورت مایرز دبیرستان به اندازه کافی خوب برای به دست آوردن یک بورس تحصیلی به کلمبوس دولت در گرجستان که در آن او تکمیل شده در رشته جرم شناسی.

قهوه ای غلبه ناتوانی در یادگیری و اختلال نارسايی توجه/بيشفعالی بنابراین انرژی انتقال به بوکس ساخته شده حس.

"بوکس مثل من No. 1, شور," او گفت:. "من هرگز ترک بدون در نظر گرفتن که می خواهد من را به. اگر شما به زندگی می کنند زندگی می کنند و خوشحال می شود. اگر نه نقطه چیست ؟

"بوکس شادی من و این من را خوشحال می کند."

قهوه ای بود و ایالات متحده آمریکا بوکس قهرمان ملی و قهرمان جهان در چین در سال 2012 و برنده مسابقات قهرمانی ملی دوباره در سال 2014 زمانی که او موفق به کسب یک مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان است. او موفق به کسب عنوان ملی برای بار سوم در سال 2015.

که مجموعه ای تا چه قهوه ای امیدوار خواهد بود تحقق رویای المپیک.

او آن را در تیم المپیک ایالات متحده اگر چه در حال سقوط فقط کوتاه در محاکمات در 132 پوند بخش برای 2016 المپیک ریو. در این فیلم کوتاه براون گفت که او ترک تیم ایالات متحده آمریکا به این دلیل او احساس برفلد از دیگران — معمولا سفید و سیاه — به ویژه در مجلات و رسانه های دیگر به جای او.

قهوه ای تبدیل حرفه ای و 10-0 با شش knockouts, برنده آمریکای شمالی بوکس سازمان فوق العاده ورزشکار پروزن قهرمانی در سال 2019.

"این نادر است که شما می بینید یک جنگنده که کاملا اختصاص داده شده و متعهد به ورزش" براون مربی ارنستو رودریگز یک افسر سابق پلیس گفت: در این فیلم است. "من می توانم بگویم که او است.

"تاج دارای تمام ویژگی های یک سوپراستار. آن را فقط به گرفتن او در مرحله ای که کل جهان می توانید ببینید آنچه من می بینم."

قهوه ای بود و آماده شدن برای مبارزه بعدی در ماه مارس است. اما همه گیر لغو شده است.

آن را لغو نکرده شور و شوق خود را و یا آموزش خود را.

"من خریداری یک کیسه سنگین برای آپارتمان من" او گفت:. "من همیشه به کار کردن است."

و او هیچ برنامه ای برای ترک.

"من نمی بینم خودم گذاشت تا زمانی که من دیدن خودم بازنشستگی, دوره," او گفت:.

ستاره فیلم?

تا حدودی به دلیل همه گیر قهوه ای نمی کنید برای دیدن بسیار از آنچه که قرار بود بعد از تولید. Nakour و Okpalaoka خواهد او ارسال کلیپ در هر حال حاضر و پس از آن. اما وجود دارد یک تصویر آنها فرستاده است که خارج از غرفه.

"این واقعا شگفت انگیز از مانند صدها هزار نفر از مردم او ساخته شده داستان من بخشی از یکی از ملکه تعاونی" براون گفت. "من نمی تواند واقعا به نظر من قرار دادن در اطراف آن است. آن را واقعا به من ضربه تا زمانی که آنها به من فرستاده تصاویر Queen Latifah با آنها با عکسهای من بر روی میز است. آنها بحث در مورد من. که واقعا به من رسید. کجا این اتفاق می افتد؟"

Nakour و Okpalaoka شد فقط کشیده شده توسط براون رفتار آنجا که داستان او.

"هر کس در اطراف او و خانواده نزدیک و دوستان شما بگویید همان است که تاج یا کلاه کسی است که به ارمغان می آورد نور به هر اتاق او راه می رود و شما نمی دانید که او شده است از طریق نیمی از چیزهایی که او" Okpalaoka گفت. "این چیزی است که من شخصا تحسین و چیزی است که من فکر می کنم با من طنین انداز پس از رسیدن به او را می دانم."

بدون در نظر گرفتن اختلال در دنیای اطراف او قهوه ای را حفظ خواهد کرد به همین روش به کار خود را. او شناخته شده به عنوان "افسر دوستانه" بود و به نام منطقه کلمبیا افسر در سال 2019. هفته گذشته او خریداری سه 35-بطری موارد از آب و توزیع آن برای بی خانمان ها. یکشنبه, او خریداری یک پیتزا برای یک مرد بی خانمان.

"این واقعا سخت است" او گفت:. "من سعی می کنید به ماندن مثبت و انجام آنچه که من انجام.

"من می تواند انجام شود و سعی کنید برای نشان دادن به مردم است که امید وجود دارد."

گرگ Hardwig یک خبرنگار ورزشی برای ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات. او را دنبال کنید Instagram, Facebook و Twitter: @NDN_Ghardwig ایمیل او را در ghardwig@naplesnews.com. پشتیبانی محلی نگاری با این پیشنهاد اشتراک ویژه در https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن