فورت مایرز رستوران: شیرین میگذرد باعث می شود آب یخ cheesesteaks — و dreams-come-true

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتانتشار: 10:00 AM EDT Jul 8, 2020JoDora پندر عبور نئون آبی آب یخ از طریق

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

JoDora پندر عبور نئون آبی آب یخ از طریق پنجره از شیرین میگذرد کامیون مواد غذایی در فورت مایرز. آن را نشسته به اندازه کافی بلند برای یک عکس سریع و سپس شروع به ذوب شدن چکیدن روشن-آبی مایع بر روی کامیون فولاد ضد.

این یک چسبنده 92 درجه از کامل بستنی آب و هوا و یا به عنوان اجزاء آن را می بیند کامل شیرین میگذرد و آب و هوا.

"من همیشه می خواستم خود من بستنی کامیون در حال رشد" پندر می گوید. "من از ناپل و ما تا به حال کمی کوچک یخ کامیون کرم من می خواهم سوار در اطراف در زمانی که من بچه بودم. زمانی که من بزرگ شدم و هنوز هم می خواستم برای انجام این کار پدرم بود: واقعا ؟ اما در اینجا ما هستند."

شیرین میگذرد شروع نمی شود به عنوان یک کامیون. آن را در آغاز ماه سپتامبر سال 2018 به عنوان یک جدول و پاپ تا چادر پندر را بکشید به دبیرستان فوتبال بازی ها و رویدادهای محلی است. در فوریه 2019 پندر در بر داشت یک تریلر کوچک در کلید غرب با اتاق به اندازه کافی برای یک فریزر و یک کارمند.

بیشتر: خدمت امید: چله را لمس خاص دارای تخصص در مواد غذایی شانس دوم

و: ما صرفنظر کردن از این فضا به SWFL سیاه صاحبان رستوران شروع با Jonesez BBQ

در ماه ژوئن او اضافه دوم به مراتب بزرگتر تریلر به او وارد زمین با فضا برای مواد غذایی داغ مانند cheesesteaks کبابی, ساندویچ پنیر و چوب شور — و برای او دو برادر ارمیا لیوینگستون و Tyreese هوستون که او راست دست مردان است.

"من می خواستم به نوعی از خزیدن با آن برای اولین بار" پندر می گوید. "همین دلیل است که من شروع به کوچک و کار راه من است."

"کرد" بودن کلمه کلیدی.

همچنین: همه گیر در آشپزخانه! 6 نه دستور گرفتن با ما از طریق این به اصطلاح زندگی

Pender 27 ساله مادر مجرد با دو دختر جوان, با این نسخهها کار به عنوان یک پرستار در لی زندان شهرستان است. او را برای تحصیل مدرک لیسانس خود را در جالینوس دانشکده پرستاری در تمپا. و در زمان او زندگی می کنند رویای خود را از داشتن یک کامیون بستنی — و یا به جای آب یخ/gelato/شور/چیزاستیک/doughuts/سرخ شده Oreos/قیف کیک کامیون.

کسانی که دونات سرخ شده به سفارش و صدر با همه چیز از Oreos به sprinkles در, به, تازه, توت فرنگی هستند پندر را از دیگر نوزادان است.

"من صرف برای همیشه لطفا برای تکمیل من پیراشکی, دستور," او می گوید: خنده. "من در نهایت آن را درست و در حال حاضر من هیچ غذا خوردن آنها را. من از دست داده ام 35 پوند از من متوقف شد و من قسم می خورم."

به عنوان بخشی از پروسه سری با جنوب غربی فلوریدا, سیاه, سرآشپزها و رستوران ما با صحبت پندر در مورد زندگی به عنوان یک جوان صاحب کسب و کار از رنگ. این پاسخ او ویرایش شده برای فضا و تداوم.

در شیرین میگذرد که در یک خانواده ...

برادران من به من کمک زیادی, آنها بسیاری از مسائل را تحت فشار قرار دادند و بر روی آنها. آن را به بهترین خود را به نگه داشتن آنها را از مشکل.

من برادر کوچکتر او نقش فوتبال در حال حاضر برای دبیرستان, اما زمانی که او را نمی پرداخت فوتبال او را در اینجا. من و دیگر خواهر و برادر او من doughnut ، او دوناتها. اگر او اینجا نیست ما ندارد دوناتها. ما را به ما نان شیرینی تازه پخته شده به سفارش. ما همچنین قیف-کیک سیب زمینی سرخ کرده, churros, سرخ Oreos اساسا نمایشگاه مواد غذایی و که همه او را.

آن دو آنها بزرگترین اولویت این همه با این کامیون و آنها از آن لذت ببرید در حالی که آنها در اینجا. آنها دوستان خود را دعوت دوستان خود را به صرف پول آن را همه خوب است. همه را دوست دارد شیرینی. شما نمی توانید به اشتباه با آن شما باید برای پر کردن که ولع مصرف.

در اخلاق کاری ...

من 27. من یک پرستار هستم. بچه ها من فقط می خواستم برای انجام کاری سرگرم کننده و این چیزی است که ما به پایان رسید تا با. خانواده من دارای یک کامیون مواد غذایی به سمت راست خیابان Deep Down South, BBQ که عموی من است. در نهایت امیدوارم ما می توانیم با هم ادغام و به یک رستوران واقعی در صورتی که حس می کند یک روز.

او مانند مرزه و من مانند شیرین است.

من در ناپل متولد شد و بیشتر مطرح شده وجود دارد. من فارغ التحصیل از جنوب فورت مایرز دبیرستان, کلاس 2011 با سامی Watkins. من را تشویق می کردند و زد آهنگ اما بیشتر کار کردم. من همیشه مشغول شغل. من کار بر, کار بر, کار تمام وقت در حال رشد است. پدر و مادر من القا که در من از سن جوان است.

در واقع من فقط در محل کار و سپس مستقیما در اینجا برای کمک به راه اندازی. من رفتن به مدرسه در روز دوشنبه در تمپا, بنابراین من می خواهید که به تعادل بیش از حد. و من دختر. اما ما آن را به کار. من باید به. من می خواهم این کار را برای برادران و دختران من.

بودن در کسب و کار مواد غذایی ...

پدر و مادر من هستند bondsmen آره ما رشد نمی کند تا در مواد غذایی است. من نمی دانم که چرا من اینقدر متصل به آن ؟ من شروع با فقط یخ. من با استفاده از یک محصول متفاوت در ابتدا و من متوجه شدم که محصول نیست بسیار خوب پس از چندی بنابراین من ملاقات یک مرد در Facebook و ما با هم کار کنند و در حال حاضر او از برادنتون. این Q&S کول فنجان و محصول خود را در واقع شگفت انگیز ساخته شده توسط او در برادنتون. من کار خود را تحت چتر. او باعث می شود این محصول برای من. او را از (فیلادلفیا) در اصل به طوری که به همین دلیل بسیاری از دستور العمل های من از فیلادلفیا. ما با استفاده از دستور العمل اما ما را در اینجا.

به جز من دونات کسانی که من دونات.

غلبه بر موانع و عدم سیاه رستوران در منطقه ...

بزرگترین مبارزه من رو در ابتدا پول است. همه که مانع هنگامی که آنها شروع می شود. من می خواستم هرگز به می گویند: با سلام من به یک وام. من می خواستم به نوعی از خزیدن با آن و این که چرا من شروع به کوچک و کار راه من است.

مشتریان یکی دیگر, آن را سخت به نگه داشتن آنها را. مردم در حال بدیهی است که انجام کارهایی از خانه این روزها و یا آنها را به مجموعه خود را کسب و کار آنها به. من به دور بسیاری از چیزهای رایگان, فقط برای خارج کردن کسب و کار. به همین دلیل من سعی می شود در حال حاضر در جامعه محلی به طوری که آنها به نام من یا دیدن من و کامیون آنها را می توان مانند: آه که icee دختر! او یکی از ما دیدم در بازی فوتبال و یا هر کجا که.

در حال حاضر من مبارزه بازاریابی است. بازاریابی گران است اما از آن مهم است. من فکر می کنم که چرا بسیاری از کسب و کار به خوبی انجام نمی, چرا که بازاریابی بسیار دشوار است. ما کامپیوتر زرنگ و دانا در اینجا و من بسیاری از آنهایی که جوان کمک می کند. من یک فرد شاغل در ما Instagram است که بزرگ و مهم. برادر من است که از پنجره. دیگر من است و تا بپزد. ما در حال تلاش برای نشان دادن به مردم این خانواده است.

توصیه های خود را به دیگر جوان مشتاق رستوران ...

فقط خزیدن قبل از شما راه رفتن. نمی سعی کنید به بیرون رفتن وجود دارد و بزرگترین چیزی که دلیل آن به نظر می رسد خوب است. اگر شما یک محصول بزرگ آن خود را خواهد فروخت. تمرکز بر روی آنچه که شما در مورد به فروش جای خود را چگونه راه اندازی خواهد شد نگاه. مردم را به خرید آنها لذت ببرید. و نگه داشتن آن سازگار و یا شما از دست دادن مشتریان. ارزان تر باشد بهتر است.

در شیرین میگذرد' آغاز فروتن ...

هنگامی که ما شروع من می خواهم فقط یک U-Haul کامیون برای حوادث. ما تا به حال این فریزر که ما برداشته را در داخل و خارج, در داخل و خارج آن وحشتناک بود. اما این یک تجربه بود و در حال حاضر من می توانم نشان می دهد برادران و دختران, نگاه, شما می توانید شروع در هر نقطه. شما لازم نیست که هر چیزی به شما داده می شود. من را نجات داد تا $10,000 برای دریافت این تریلر به تنهایی در حالی که رفتن به مدرسه و کار به عنوان یک مادر. آن آسان نبود. آن بوده است مدت طولانی شب طولانی به روز نشده است اما من در این نگاه و این معدن.

در طول هفته شیرین میگذرد پارک در 2438 فاولر خیابان فورت مایرز. برای کامیون های آخر هفته رویدادها و اطلاعات مربوط به جشن تولد و پذیرایی بازدید facebook.com/sweetdrips239 تماس بگیرید و یا 239-321-3798.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن