فورت مایرز' اولیویا McMurray, مارینر لئو پرز نام ورزشکاران سال در تمام منطقه ستاره جوایز

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:37 PM EDT Jun 18, 2020کانون توجه شده است بصورتی پایدار و محکم در

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

کانون توجه شده است بصورتی پایدار و محکم در Kansas City Chiefs کارفرمایی پاتریک Mahomes پس از رکورد خود را-تنظیم 2018 MVP فصل به فصل گذشته که در آن او موفق به کسب سوپر جام بود و این بازی MVP.

در روز پنج شنبه او واگذار برخی از این نور افکن به تحسین Lee County, برترین ورزشکاران به عنوان او اعلام کرد فورت مایرز دبیرستان junior همه آمریکایی شناگر اولیویا مک موری به عنوان اخبار مطبوعات ورزشکار زن سال و مارینر ارشد فوتبال standout لئو پرز به عنوان ورزشکار مرد سال در جنوب غربی فلوریدا تمام منطقه ستاره جوایز نشان می دهد.

مک موری و پرز شدند برندگان بزرگ در زندگی جریان رویداد قرار داده و در اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه که در آن 42 جوایز بودند دست به لی و ذغال سنگ شهرستان ورزشکاران توسط برخی از بزرگترین نامها در ورزش از جمله Mahomes, 2-زمان NBA MVP Stephen Curry, New England Patriots مربی لایحه Belichick بسیار تزئین شده, المپیک شناگر مایکل فلپس و, New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees.

همچنین به اخبار مطبوعات دختران شناگر از سال برای سومین سال متوالی مکمورری دربسته در محیط یک شب بزرگ برای فورت مایرز است که در خانه هفت جوایز.

دانشگاه تگزاس متعهد با موفقیت دفاع او کلاس 3A 500-حیاط آزاد قهرمانی کشور با زمان 4:46.50 در حالی که اضافه کردن یک 200 individual medley دولت عنوان مدال به مجموعه او در پایان با زمان 2:00.83. او همچنین هدایت 400 رایگان رله تیم به مسابقات قهرمانی کشور و 200 medley relay تیم به یک دولت دونده تا پایان برساند.

"من خیلی افتخار اعطا شده است ورزشکار زن سال همراه با زن شناگر از سال" مک موری گفت. "با شنیدن برخی از شگفت انگیز ترین ورزشکاران اعلام جوایز واقعا الهام بخش بود. من خیلی خدا را شکر برای این جایزه تبریک می گویم به همه ورزشکاران در این فصل است."

بیشتر: اخبار مطبوعات بازیکنان سال خواهد بود تاج در تمام منطقه ستاره جوایز نشان می دهد

بیشتر: مارینر Archilles دانبار را ونس استفاده بسکتبال به استقامت بیش از فورت مایرز خشونت اسلحه

پرز نیز ساخته شده این دو بازیکن از سال افتخارات زمانی که ایالات متحده در آکادمی نیروی دریایی استخدام برنده برای فوتبال پسران. این Tritons با شمالی فورت مایرز با سه جایزه هر کدام.

به عنوان یک ارشد پرز در زمان بازی خود را تا درجه دیگر به عنوان او به ثمر رساند 69 اهداف و بالغ بر 31 کمک در پیشرو Tritons به 25-5-1 ضبط و یک 4A دولت دونده تا پایان برساند. او به نام آقای فوتبال فلوریدا لبنی و کشاورزان است.

"من می خواهم به می گویند با تشکر از شما به خانواده من است. این فکر که ما به عنوان یک خانواده آمد به فلوریدا با 300 دلار از نیوجرسی و در حال حاضر من اینجا هستم تا برنده این جوایز و ساخت تاثیر بسیار زیادی برای نسل جوان و مارینر, البته," پرز گفت. "من همچنین می خواهم برای تشکر از مربی مارتین Cardenas که من فوق العاده هیجان زده به عنوان برنده هست. هم تیمی های من است که به من کمک کرد تا برنده این جایزه در طول همه سال و من فوق العاده هیجان زده است و نمی با تشکر از اخبار مطبوعات به اندازه کافی برای این چهار سال است."

صحبت از Cardenas, Belichick اعلام کرد دیرین مارینر مربی به عنوان جف Sommer یادبود مربی سال است که به افتخار اواخر Estero کشور متقابل و دو و میدانی مربی که درگذشت در سال 2015.

این جایزه به معنای زیادی به Cardenas به گذشته خود و معرفی به مربیگری در سطح دبیرستان آغاز شد و با کارآموزی تحت Sommer در استروئ در اوایل 1990s.

"من تا به حال صبحانه را با او هر روز صبح استروئ بود بسیار جایگاه ویژه و او یکی از افرادی ساخته شده است که آن را ویژه" Cardenas گفت. "او همیشه بر روی بروید و به کرات ، من خوش شانس بود به او را شناخته شده است."

نزدیک به پایان یک فصل قهرمانی در حال سقوط کوتاه آینده در وقت اضافه در 4A دولت عنوان مسابقه Cardenas را گرامی این سال برای بسیاری از دلایل مختلف.

"آن را در مورد به خوبی به عنوان آن می شود حتی بدون که تاج قهرمانی اما حتی است که قرار نیست یک ابر تیره بیش از آن" Cardenas گفت. "پسران و تلاش آنها آن بود که یک سال به یاد داشته باشید برای اطمینان حاصل کنید."

کیپ کرال junior شناگر نیکول رودریگز به خانه آورد علمی جایزه دستاورد. دولت قهرمان صاحب یک 5.08-معدل و دوم در کلاس 396 در حالی که به دنبال یک دیپلم IB.

"من صادقانه نمی شد انتظار برای برنده شدن آن در همه, اما من فوق العاده خوشحال هستم که اخبار مطبوعات به من این فرصت را به نامزد و برنده شدن" رودریگز گفت. "این بدان معنی است که جهان به من. من فوق العاده پر برکت برای دوستان و مربیان که در باور من بسیار به نامزد من برای این جایزه."

کیپرس لک ارشد کارفرمایی C. J. Shedd ضرب و شتم رقیب فورت مایرز در این زمینه در فصل گذشته و همین به رقابت – فورت مایرز' Yasias جوان و Cayden بیکر – در فوتبال تهاجمی بازیکن سال دسته با Brees او را اعلام کرد برنده است.

"این یک افتخار بزرگ است و این محصول از یک مقدار زیادی از کار سخت با تیم و مربیان و خودم" Shedd گفت. "کلاه ها را به Cayden و Yasias آنها هر دو بازیکنان بزرگ و خوب دوستانی که سزاوار آن فقط به عنوان به عنوان من."

بیشتر: Trillyon Fils-Aime, Madison Feehery ورزشکاران برتر به عنوان بازیکن سال اعلام کرد در تمام منطقه ستاره جوایز نشان می دهد

در پیشرو پلنگ به اولین منطقه عنوان در 24 سال Shedd مبارزه از طریق آسیب به تصویب 2,003 متری تکمیل 58 درصد از خود عبور برای 20 touchdowns در برابر هشت interceptions در هشت بازی.

اسقف Verot ارشد linebacker جرثقیل اریکسون دوم مستقیم 100-مقابله با فصل که در آن او ره و پنج پاس به عنوان وایکینگ ها به منطقه ای نهایی شد به اندازه کافی خوب برای به دست آوردن او را به فوتبال دفاعی بازیکن سال افتخارات.

"میزان حمایت من تا به حال بیش از چند سال گذشته واقعا شگفت انگیز بوده است. من از کل Verot جامعه و هر کسی که از من حمایت در طول راه به خصوص آنهایی که در این غرفه هر شب جمعه" Errickson گفت. "اهدا بازیکن سال من ارشد نجومی به معنی جهان به من. با تشکر از شما به اخبار مطبوعات برای همه به رسمیت شناختن این گذشته سال است."

شش دیگر Lee ورزشکاران – شمالی فورت مایرز' Emilee هاوزر (فوتبال دختران), LaBelle را Jenna McClain (دختران وزنه برداری) فورت مایرز' Javian McCollum (پسران بسکتبال), Chaniya کلارک (بسکتبال) و پاریس تامپسون (والیبال) و ریوردیل را Cydnee Whiteleather (دختران بولینگ) – دفاع از خود را به عنوان به عنوان بازیکن سال.

"من واقعا شوکه شده و بنابراین شگفت زده به شنیدن این که من برنده" گفت: هاوزر. "شنیدن چنین بازیکن افسانه ای مانند (ایالات متحده زنان اعضای تیم ملی) افزایش یافت Lavelle می گویند نام من آورده لرز به من بدن. این واقعا شگفت انگیز است و افتخار من همه عالی مردم در زندگی من تشکر می کنم."

بیشتر: دیدار با جنوب غربی فلوریدا تمام منطقه ستاره ویژه بازی های المپیک ورزشکار فینالیست سال

شمالی فورت مایرز' جاستین Borrego بود به ویژه بازی های المپیک ورزشکار مرد سال پس از یک فصل که در آن او با بازی در بسکتبال و بولینگ تیم کمک متحد بولینگ تیم به مسابقات قهرمانی کشور.

اخبار مطبوعات برتر جوایز برندگان

ورزشکار زن سال: اولیویا موری فورت مایرز

ورزشکار مرد سال: لئو پرز مارینر

تحصيلی: نیکول رودریگز, کیپ کرال

جف Sommer یادبود مربی سال: مارتین Cardenas مارینر

پسران ویژه بازی های المپیک ورزشکار سال: جاستین Borrego شمالی فورت مایرز

اخبار مطبوعات بازیکن سال جایزه

پسران بسکتبال: Javian McCollum فورت مایرز

دختران بسکتبال: Chaniya Clark فورت مایرز

پسران بولینگ: رکس Gatewood شمالی فورت مایرز

دختران بازی بولینگ: Cydnee Whiteleather, ریوردیل

پسران صلیب کشور: Liam Holston فورت مایرز

دختران صلیب کشور: Stephy Ormsby فورت مایرز

فوتبال دفاع: Derrick اریکسون, اسقف Verot

فوتبال جرم: C. J. Shedd سرو دریاچه

پسران گلف: کوین کلی اسقف Verot

دختران گلف: Gabby Vetter اسقف Verot

فوتبال پسران: لئو پرز مارینر

دختران فوتبال: Emilee هاوزر شمالی فورت مایرز

پسران, شنا/غواصی: Brandon چوپان جنوبی فورت مایرز

دختران, شنا/غواصی: اولیویا موری فورت مایرز

والیبال: پاریس تامپسون فورت مایرز

دختران وزنه برداری: Jenna مکلين LaBelle

کشتی: Jesse مارتینز ریوردیل

ناپل اخبار روزانه برتر برندگان جایزه

ورزشکار زن سال: Madison Feehery بارون ذغال سنگ

ورزشکار مرد سال: Trillyon Fils-Aime, نخل باد بزنی ریج

تحصيلی: سوارس Bowe Lely

مربی سال: مت نلسون بارون ذغال سنگ

دختران ورزشکار المپیک ویژه از سال: جنیفر Bordes, Lely

ناپل اخبار روزانه بازیکن سال جایزه

پسران بسکتبال: تونی سبز ناپل

دختران بسکتبال: Jada McCray ناپل

پسران صلیب کشور: الکساندر رودریگز, ناپل

دختران صلیب کشور: فضل O'malley, جامعه, مدرسه

فوتبال Broxson جایزه: چارلز Toombs, ایممکلی

فوتبال دفاع: Collin مایل ناپل

فوتبال جرم: Elan Sommala ناپل

پسران گلف: جک آهن ناپل

دختران گلف: ادیسون Klonowski ناپل

پسران فوتبال: دیوید گومز Lely

دختران فوتبال: سوارس Bowe Lely

پسران, شنا/غواصی: میسون لاورا بارون ذغال سنگ

دختران, شنا/غواصی: Madison Feehery بارون ذغال سنگ

والیبال: Skylar زبان انگلیسی بارون ذغال سنگ

کشتی: اندی مارتینز دروازه طلایی

اخبار مطبوعات خبرنگاران Bryan کونای و الکس مارتین کمک به این گزارش



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن