فورت مایرز مرد مظنون در 2019 تیراندازی کیپ کورال, نوجوانی, آمریکا برای نقض آزادی

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:40 AM EDT Jul 16, 2020فورت مایرز مرد دستگیر شده اقدام به اتهام

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

فورت مایرز مرد دستگیر شده اقدام به اتهامات قتل در دسامبر عکسبرداری از یک اسکودوی کیپ کورال, نوجوانان شده است دوباره دستگیر و به نقض شرایط خود پیش از محاکمه آزاد است.

بنیامین ناتان LaFosse, 19 دستگیر شد و در ماه فوریه توسط اعضای خدمات مارشال ایالات متحده Florida منطقه ای فراری نیروی کار فورت مایرز دفتر برای یک تیراندازی در دسامبر. 20 است که به طور جدی زخمی و یک پسر نوجوان در جلوی خانه خود را کیپ کرال صفحه اصلی.

پسر بچه ای بود که تخلیه مواد غذایی از مادر خود ماشین به ضرب گلوله کشته شد یک بار در ناحیه کشاله ران با کسی که با استفاده از یک حمله سلاح. چند گلوله زده خانه به عنوان به خوبی.

کیپ کرال پلیس گفت که LaFosse دزدیدند توسط قربانی و اچ on Dec. 19 در 7-Eleven در Chiquita بلوار شمالی. نظارت تصویری نشان داد LaFosse رانندگی یک ماشین است که دیده می شد در صحنه تیراندازی.

در طول بازجویی LaFosse پلیس گفت که آنها "صحبت کردن به حق فرد مسئول تیراندازی" و "من برای انجام این کار آماده است ، LaFosse تلفن همراه نیز شامل عکسهای او از حالت یک حمله سلاح.

LaFosse دستگیر شد Feb. 19 و به اتهام اقدام به قتل و شلیک سلاح از یک وسیله نقلیه. او منتشر شد مارس 25 بر 30.000 دلار اوراق قرضه.

او دوباره دستگیر شنبه شب باقی می ماند و در لی زندان شهرستان بر هیچ پیوند. او برنامه ریزی شده برای آینده بود در دادگاه سپتامبر. 16 مورد کنفرانس مدیریت.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.

قبلی پوشش: کیپ کرال پلیس را در دستگیری در دسامبر تیراندازی نوجوان



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن