فورت مایرز انتخابات گرم به عنوان نامزد اعلام نیت خود را به اجرا

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 AM EDT مارس 18 سال 2020انتخابات فصل در جریان است در فورت

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399

انتخابات فصل در جریان است در فورت مایرز و با وجود مداوم coronavirus همه گیر نامزدها ادامه اعلام نیت خود را برای اجرا به فورت مایرز شورای شهر.

در بخش 6 که باعث می شود تا سمت شرق شهر چهار نامزد در حال اجرا برای صندلی خواهد شد که خالی توسط Gaile آنتونی. آنتونی و کوین اندرسون عضو شورای برای بخش 4 را اعلام کرد قصد خود را به اجرا برای صندلی شهرداری که سفت هندرسون را ترک خواهد کرد و پس از انتخابات.

هندرسون گام خواهد شد در این سال به خاطر او در حال اجرا است برای فلوریدا در کنگره منطقه 19 صندلی خالی بودن توسط ناپل اقامت فرانسیس رونی.

اولیه انتخابات برنامه ریزی شده است برای Aug. 18 در حالی که هر runoffs برگزار خواهد شد در نوامبر. 3, تاریخ انتخابات عمومی ، مقدماتی دوره اجرا می شود ژوئن 8-12.

این شورا از شش اعضا و شهردار. هر عضو شورا در خدمت به مدت چهار سال و پرداخت حقوق و دستمزد سالانه از $32,630.

در بند 2 جانی خیابان ها در حال حاضر دارای کرسی در شهر شمال شرقی بخش است. خیابان قبلا گفت که او را برای مدت دیگری. تا کنون او هیچ رقبا.

بخش 6 شهر را از سمت شرق دارای یکی از متنوع ترین کست از نامزدها.

بیشتر: احتمالا بزرگترین نشت در فورت مایرز تاریخ: 183,000 گالن فاضلاب خام از طریق جریان مک گرگور بلوار محله در فورت مایرز

ژاک توماس تصمیم به اجرا در اوایل ممکن است چرا که او خسته از مبارزه این شهر مسکن مقرون به صرفه مسائل. توماس 26 زندگی در خانه خود را با مادر تنها. او گفت که آنها به طور مداوم باید به نبرد خود صاحبخانه است که نگه می دارد افزایش اجاره بها را.

"تصمیم گرفتم که دیگر در حاشیه و این مسئله را گفت:" توماس یک گارد امنیتی. "ما در یک بخش که در آن آپارتمان لوکس ساخته می شوند و اجاره در حال افزایش است ... متوسط درآمد کمتر از $40,000. اگر ما در حال رفتن به بالا بردن اجاره, ما در حال رفتن به مجبور به افزایش دستمزدها و همچنین, بنابراین فرد است و نه فقط زنده ماندن اما زندگی در فلوریدا زندگی به بهترین توانایی خود را."

توماس گفت: بسیاری از افرادی که کار 9 تا 5 قادر به پرداخت اجاره خود را زندگی می کنند به راحتی و برنامه ریزی برای آینده خود را.

"طبقه کارگر هیچ صدای" توماس گفت. "است که لطمه می زند و اقتصاد ما برای آینده است."

توماس گفت: او می داند که در 26 او فاقد تجربه یک سیاستمدار حرفه ای, اما او می تواند "لایو ایده."

"من ایستاده برای آینده فورت مایرز برای millennials," او گفت:. "من می خواهم به نمایندگی از آنها به عنوان ... اگر ما به نمایندگی از آنها و همچنین ما نمی دانیم که در فورت مایرز خواهد بود."

بیشتر: تنگ بازار کار نیروهای SWFL کارفرمایان به دنبال روش های خلاق برای جذب, حفظ

توماس گفت: او همچنین می خواهد به مطمئن شوید که افراد مسن می توانیم به زندگی در فورت مایرز پس از بازنشستگی.

در غیر این صورت او گفت: "آنها مجبور به زندگی در لهیق و یا آنها را به موضوع خود را به حرکت به واحد."

"آنها کمک زیادی به شهر فورت مایرز" او گفت:. "آنها پرستاران, پزشکان پلیس. این یک مسئله بزرگ نیست که به آنها خدمت می کنند."

"ما بیش از حد شلوغ نگرانی در مورد توسعه با یک درصد ما نه بیش از حد متمرکز بر 99 درصد است."

توماس نیست جوانترین نامزد در این مسابقه است.که می رود به عنوان Jared Wray.

در 19 Wray راه اندازی کرده است مبارزات انتخاباتی خود را متمرکز بر افزایش افسر پلیس پرداخت, محیط زیست و تلاش برای رسیدن فورت مایرز به ادامه کمک های مالی محلی و سازمان های غیر انتفاعی. او گفت که او تصمیم خود را به اجرا پس از شهر متوقف بودجه های محلی و سازمان های غیر انتفاعی از طریق آن جامعه آژانس حمایت از برنامه.

"در بودجه $128 میلیون, من نمی دانم که چگونه ما می توانیم آمد تا با $300,000" گفت: ورای دانش آموز در جنوب غربی فلوریدا استیت کالج.

در سال 2019 در طی آن روند بودجه این شهر تصمیم به قطع بیش از 300.000 دلار از گروه های محلی در جامعه است. این پروژه به عنوان شناخته شده جامعه آژانس حمایت از برنامه تاسیس شد در سال 2007 توسط شهرستان برای کمک به سازمان های غیر انتفاعی در طول رکود اقتصادی است. از سال 2007 از طریق 2019 در شهر به حدود 4.2 میلیون دلار به حدود 26 سازمان.

ورای یک "افتخار محیط زیست گفت:" او می خواهد به مطمئن شوید که محیط محافظت شده است به عنوان شهر همچنان به رشد.

"من هرگز رای بله بر روی هر نوع فرمان است که می تواند از ما در برابر محیط زیست و یا خواهد تاثیر منفی آن را" ورای گفت.

یکی دیگر از مزاحم موضوع Wray می خواهد برای مقابله با این ترافیک در بخش 6.

او می خواهد برای پیدا کردن یک راه برای ساخت جاده های جدید که کاهش تراکم.

"جمعیت ما را نگه می دارد در حال رشد و رشد و زیرساخت های ما حفظ نمی کند که" ورای گفت. "شما ببینید ما در جاده ها در ساعت شلوغی و آنها قطعا دیوانه است."

بیشتر: Topgolf ساخت و ساز در جریان جاذبه به احتمال زیاد بهار سال آینده در فورت مایرز

دائه متزلر همچنین می خواهد برای مقابله با ترافیک موضوع در بخش 6. Metzler, 67, بازنشسته شده است اما زندگی خود را صرف مشاوره برای کسب و کارهای کوچک و شرکت های فورچون 500. متزلر همچنین صرف زمان به عنوان یک استاد دانشگاه.

"من می خواهم مسئول رشد بنابراین ما می تواند مقابله با یورش ترافیک بنابراین ما باید زیرساخت های خوب در محل" متزلر گفت.

متزلر اولویت عبارتند از: نگه داشتن شهروندان سالم و پرورش یک محیط است که کسب و کار پسند است. او همچنین مراقبت در مورد کیفیت آب قابل دسترسی مسکن و قیمت.

متزلر نقل مکان کرد به فورت مایرز هشت سال پیش پس از شوهر بازنشسته و از کار خود را در ارتش. آن را 26th حرکت در 35 سال متزلر گفت. و متزلر گفت: آنها نیاز به پیدا کردن یک محل آنها را دوست دارم چرا که آنها "هرگز در حال حرکت دوباره."

"من در عشق با فورت مایرز."

پس از او وارد شدند او گفت که او دیده رشد انفجاری. او می خواهد آن را ادامه دهد در حالی که همچنین نگه داشتن فورت مایرز' گذاشته رفتار است که او را به یاد کالیفرنیا در دهه 60 که در آن او بزرگ شده بود.

متزلر می خواهد به شهر برای ساخت بیشتر قابل دسترسی مسکن اما "تنها راه مسکن است برای رفتن به قابل دسترسی است و اگر ما همچنان به کسب و کار است."

بیشتر: مقرون به صرفه مسکن جامعه در آثار برای سالمندان و افراد معلول

یک چهارم بخش 6 نامزد -- Darla Betzer Bonk -- پاسخ نمی دهند به چندین درخواست مصاحبه.

یک نامزد اعلام کرده است برای بخش 4 – که باعث می شود تا مرکز شهر بخشی از McGregor راهرو و منطقه در نزدیکی ادیسون بازار.

Liston "لین" Bochette سابق المپیک ورزشکار به عنوان عضو شورای برای بخش 4 به طور خلاصه در سال 2018 پس از مایک فلاندر چپ به اجرای ادیسون و فورد زمستان املاک. منصوب شد به پر کردن مدت است.

"ما می خواهیم به منظور افزایش چیزهایی که می رویم سمت راست و ما می خواهیم به درست چیزهایی که رفتن اشتباه" Bochette, 63, گفت:.

Bochette یک دیرین ساکن McGregor بلوار گفت: او می خواهد به بهبود جریان اطلاعات بین شورای کارکنان و شهروندان است. Bochette مراجعه کننده به طور خاص به موضوع قطع سلطنتی کف دست در طول تاریخی بلوار چند هفته پیش. FPL کاهش تقریبا سه سلطنتی درختان نخل با حمایت از این شهر اما بدون اطلاع بسیاری در جامعه از جمله شورای شهر است.

که تصمیم ژولیده عضو شورای فرد Burson از بخش 5 که ذکر شده به طور کلی عدم ارتباط بین کارکنان شهر و شورای شهر.

بیشتر: سلطنتی کف دست هم بزنید تا جنجال همراه فورت مایرز' تاریخی McGregor بلوار

"پایه مالیاتی سالم است در این منطقه و بخشهای 4 و 5 باید به سالم ماندن بنابراین بخش های 1, 2 و 3 می تواند به نفع" Bochette گفت. "این است که چرا بخش خود اعضا باید همراه خوبی است."

چون Bochette شده در شورای شهر که قبلا او می داند که او می تواند همراه با دیگر اعضای شورای.

یکی از اولین به عنوان عضو شورای خواهد بود به نام سه نفر است که در خدمت به عنوان صدای سه متنوع بخش در بخش: مرکز شهر, منطقه مسکونی و ادیسون بازار منطقه است.

"این چیزی است که حکومت در مورد ما باید برای پیدا کردن چگونه با هم کار کنند و چگونه به تقسیم مردم" Bochette گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب