فورت مایرز, ساحل, جامعه, تامین مواد غذایی به کارگران آواره با #WeAreFMB ابتکار در coronavirus همه گیر

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 15, 2020به عنوان یک مقصد توریستی

توسط ABDOOSNEWS در 27 فروردین 1399

به عنوان یک مقصد توریستی محبوب خیل از بازدید کننده های جدید به طور معمول خواهد بود کاوش در شهر فورت مایرز ساحل و پمپاژ هزاران نفر به اقتصاد محلی.

این بیماری همه گیر کوروناویروس به تخلیه جزیره هتل ها و بسته بسیاری از eateries ترک فصلی و کارگران تمام وقت بدون منبع پایدار درآمد.

"ما نگران دوستان ما و ... صحبت شد در مورد چگونگی این واقعا به ما تاثیر می گذارد فصل" گفت: Janeen Paulauskis رئیس جمهور از رویداد برنامه ریزی سازمان پابرهنه رویداد ،

برای پاسخ به بحران Paulauskis و چند تن دیگر از رهبران در جامعه تصمیم به شروع #WeAreFMB ابتکار, تامین مواد غذایی, فروشگاه کارت هدیه به طور مستقیم به کارگران آواره.

کسب و کار در این شهر ساحلی است که به طور کلی انجام بسیار خوبی در طول این زمان از سال ها مجبور شده اند برای نزدیک به مکان های که منجر به کارمند اخراج و یا کاهش ساعت.

در هر رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' سفارشات قبلی تمام رستوران ها در دولت ملزم به در-درب ناهار خوری اما هنوز هم اجازه عمل را خارج و تحویل خدمات.

فورت مایرز ساحل شورای شهر نیز با تایید ممنوعیت اقامت در هتل و اجاره تعطیلات برای 90 روز در مارس 30, که شامل لغو موجود رزرو. به این ترتیب اصلاح شد در اوایل ماه آوریل به حذف برخی از افراد مانند مراقبت های بهداشتی حرفه ای و اولین پاسخ دهندگان که در حال اقامت در هتل ها به ارائه virus-خدمات مرتبط.

از آنجا که بسیاری از آنها از یک کار و یا از دست دادن بخش قابل توجهی از درآمد خود را Paulauskis می دانستم که دست یاری نیاز بود.

بیشتر: 'بی سابقه' بار: Sanibel furloughs 53 کارگران پاره وقت با توجه به کروناویروس

با #WeAreFMB ابتکار T-پیراهن به فروش می رسد برای $15 در غیر انتفاعی Fort Myers Beach, جامعه, وب سایت بنیاد و می تواند خریداری شده در فرد در دو محلی و موسسات پرتاب سبز و پشه کوچک در بهشت.

تمام درآمد حاصل از این طرح در حال سپرده شدن به یک صندوق موفق توسط بنیاد و استفاده می شود به خرید 50 دلار Publix کارت های هدیه. این کارت های هدیه هستند و سپس توزیع به مهمان نوازی کارگران که شغل خود را از دست و یا تا به حال ساعت کاهش می یابد.

برنامه های کاربردی برای کارگران آواره به دریافت کارت های هدیه در دسترس هستند در وب سایت بنیاد. این بنیاد همچنین در نظر گرفتن کمک های مالی برای علت در وب سایت خود را برای کسانی که می خواهند به کمک کند اما نمی خواهید برای خرید یک پیراهن.

بیش از 360 کارگران به کار گرفته اند تا کنون و 242, مواد غذایی, هدیه, کارت های توزیع شده با توجه به Paulauskis.

او گفت که این گروه امیدوار به منظور بالا بردن $5,000 برای کارگران آواره زمانی که آنها شروع به فروش پیراهن در مارس 18. در عوض آنها مطرح در حدود $30,000.

"این فقط سر به فلک کشید" او گفت:.

پیراهن ساخته شده توسط David Anderson, صاحب سفارشی تی شرت فروشگاه Krusty Petes. اندرسون رو در هیئت مدیره با ابتکار عمل از شروع و تولید بیش از 1500 پیراهن تا کنون. این پیراهن که به طور معمول خواهد بود به فروش می رسد برای حدود 6 تا 9 دلار به فروش می رسد توسط اندرسون به گروه ابتکار برای $5.

"این بسیار هیجان انگیز برای دیدن مراقبت است که مردم تا به حال ساحل" او گفت:.

ابتکار عمل را تقویت می کند 'حس جامعه در طول همه گیر

Paulauskis آمد تا با #WeAreFMB ایده با سابق Fort Myers Beach شهردار و صاحب کسب و کار آنیتا Cereceda است که یک عضو از جامعه پایه و اساس است.

"این گالوانیزه این حس از جامعه است که فورت مایرز ساحل اتحاد در پیک," Cereceda گفت. "ما یک جامعه بسیار محکم گره و این نوع مانند همه رو همان خال کوبی است. من در طول ماه هیجان زده با موفقیت است که ما تا به حال با آن است."

"ما نمی تصور کنید که این امر می تواند بزرگ," او اضافه شده است.

"من فکر می کنم (ابتکار) است که از بیشترین اهمیت در حال حاضر گفت:" فورت مایرز, ساحل, شهردار ری مورفی که منصوب به جای Cereceda پس از مدت او هفته گذشته به پایان رسید. "این واقعا مهم است که ما سعی کنید به نگه داشتن این افراد رفتن به پایین در اینجا است."

بیشتر: coronavirus موج به زودی ضربه جنوب غربی فلوریدا: ما بیمارستان ها آماده ؟

جکی Liszak رئیس جمهور از فورت مایرز, ساحل, اتاق بازرگانی و صاحب کولی دریا مسافرخانه و کولی دریا اجاره تعطیلات مواجه شده است و همه گیر و تاثیر آن بر صنعت مهمان نوازی دست اول.

همانطور که در حال حاضر کولی, خواص اجاره و هتل به طور کامل خالی است.

و بین هتل و اجاره شرکت 10 نفر از کارکنان گذاشته شده است و دیگران از دست داده اند و ساعت. Liszak نیز گفت: او را نه در نظر گرفتن یک چک در این زمان.

بیشتر: بسیاری از coronavirus اخبار در فلوریدا. ثبت نام برای خبرنامه ایمیل ما به آخرین جزئیات.

او گفت که این ابتکار این است که اجازه دادن به کارگران می دانیم که آنها به تنهایی نیست.

"این اجازه همه کسانی که مردمی می دانم که ما در حال فراموش کردن در مورد آنها را" او گفت:. "این نیز تظاهرات جامعه با هم و می فرستد یک پیام است که ما یک خانواده است. و آن خانواده وجود دارد برای شما."

یکی از Liszak را خانهدار کرده است برای اعمال یک کارت از طریق این طرح به دلیل کاهش ساعت و مجلسی شده است "فیلدینگ تعداد زیادی از تماس" از اعضای جامعه در تلاش برای درگیر, او گفت:.

یعقوب فرانکلین, 22, یک, Fort Myers Beach مقیم و تمام وقت دانشگاه بین المللی چابهار دانشجو که از دو شغل با توجه به این ویروس است.

فرانکلین مشغول به کار به عنوان یک سرور در ناهار خوردن در ساحل تئاتر و به عنوان یک barista در Tuckaway کافه. مانند بسیاری دیگر شاغل در صنعت مهمان نوازی هزینه های روزمره تبدیل شده اند بیشتر از یک "بار" را به عنوان همه گیر میکشد و دستمزد را کاهش دهد.

"من به برخی از پس انداز, اما من نمی خواهم به رابطه جنسی از طریق همه آنها را از طریق این بحران" او گفت:.

فرانکلین گفت که دریافت کارت هدیه از #WeAreFMB گروه کمک کرده است تا به سهولت برخی از این بار را نشان دهد و او را "یک حس جامعه است."

"هر کس (در فورت مایرز ساحل) به نظر می رسد به نگاه کردن به یکدیگر است و به نوعی می افزاید: به این معنا از جامعه" او گفت:. "من فکر می کنم این مهم است برای حمایت از کسانی که در صنعت مهمان نوازی است چرا که اگر ما را نمی, ما ممکن است از دست دادن کسانی که کسب و کار به طور کامل."

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن