سابق ایالت فلوریدا بازیکن فوتبال ایجاد درخواست برای تغییر نام Doak کمپبل ورزشگاه

Wayne McGahee III تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 2:01 PM EDT Jun 19, 2020فلوریدا دولت کارفرمایی است sported همان نا

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

فلوریدا دولت کارفرمایی است sported همان نام برای 70 سال است.

اما این نام در حال حاضر به سوال نامیده می شود.

Doak S. Campbell ورزشگاه نامگذاری شد پس از FSU اول رئیس جمهور در سال 1950. کمپبل نظارت انتقال FSU ساخته شده از Florida State College for Women در سال 1947 در علاوه بر این به ساخت ورزشگاه.

سابق FSU linebacker Kendrick اسکات (1991-1994) ایجاد کرده است یک درخواست برای حذف کمپبل نام از ورزشگاه به دلیل کمپبل pro-تفکیک موضع در حالی که او رئیس جمهور در FSU.

در این طومار آمده است:

"این ورزشگاه در FSU نامگذاری شد پس از Doak کمپبل سابق FSU جمهور. در حالی که این سنت حفظ شده است در بازتاب خود را غیر فراگیر انداز از سیاه پوستان به عنوان یک segregationist است تفرقه بنابراین نام او باید از یک ورزشگاه است که خانه را به بسیاری از سیاه بازیکنان فوتبال برای کمک به ساخت مدرسه و سنت به آنچه در آن امروز تبدیل شده: یک گنجینه ملی است.

"این درخواست به دنبال تغییر نام ورزشگاه به بابی Bowden ورزشگاه و تغییر بابی Bowden زمینه به چارلی بخش زمینه است. چارلی Ward به تازگی نظرسنجی به عنوان بزرگترین سمینول از همه زمان و به حق ، او را شکست و مدرن و روز رنگ مانع بودن برای اولین بار, سیاه, بازیکن فوتبال برای برنده شدن یک Heisman جایزه در فلوریدا مدرسه. او باقی مانده تزئین ترین کالج بازیکن فوتبال در تاریخ است."

این ورزشگاه اولین بار نیست FSU ساختمان به زیر آتش آمده با توجه به این موضوع است.

فلوریدا مجلس سنا رای دادند در حمایت از تغییر نام FSU را B. K. رابرتز در سالن 2019. این ساختمان به نام سابق فلوریدا دیوان عدالت B. K. رابرتز رابرتز اما خود را طرفدار تبعیض نژادی موضع تحت فشار قرار دادند تا ساختمان نام به کانون توجه است. رابرتز سالن اصلی دانشگاهی ساختمان برای FSU کالج قانون است.

داستان پشت: FSU دانشکده حقوق دانشکده: 'ما منعکس ارزش های مشترک" و تغییر نام ساختمان | نظر

بیشتر: همانطور که آمریکا دوباره به نظر می رسد در نمادهای فلوریدا در کنگره این کنفدراسیون یادبود باقی مانده است

از آن شده است به تصویب فلوریدا در مجلس نمایندگان آن را ندارد تا این قانون در سال 2019.

اسکات نه تنها FSU بازیکن برای حمایت از تغییر ورزشگاه نام از Doak کمپبل. سابق FSU fullback فردی استیونسون ارسال شده به توییتر یکشنبه که نام نیاز به تغییر است.

"زمان برای تغییر نام Doak کمپبل ورزشگاه. ما می توانید پیدا کردن راه بهتر نمایندگی از این!" استیونسون اعلام کرد.

او همچنین مرتبط با عکس از تمپا صبح تریبون مقاله منتشر شده در سال 1957 که نقل قول کمپبل بحث ممنوعیت سفید FSU دانش آموزان از حضور در جلسات لغو تبعیض نژادی مشخص. او همچنین در مورد ممنوعیت فلوریدا مشعل از ارسال pro-لغو تبعیض نژادی مشخص سرمقاله.

برای دیدن کامل درخواست اینجا را کلیک کنید. با هدف 100 امضا change.org درخواست برداشت 20 امضا در اولین ساعات آنلاین بودن.

Florida State تیم فوتبال – همراه با مربیان از بسیاری دیگر از FSU تیم های ورزشی – led وحدت پیاده روی شنبه در اعتراض های اخیر به کشتار مردان و زنان سیاه توسط پلیس. FSU مقامات از جمله مدیر ورزشی دیوید کابرن در ماه مارس از فتح مجسمه خارج کمپبل ورزشگاه به ساختمان کاپیتول.

رسیدن به وین McGahee III در wmcgahee@tallahassee.com یا او را دنبال کنید در توییتر @WayneMcGaheeIII

هیچ یکی را پوشش می دهد 'Noles مانند تالاهاسی دموکرات. مشترک شدن در حال حاضر بنابراین شما هرگز از دست یک لحظه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب