سابق چیکو کارکنان که گذاشته اعتراض هیچ قطع

لورا اشپزخانه فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:58 PM EDT آوریل 4 سال 2020یک سایت برای یک شرکت جشن در ماه فو

توسط ABDOOSNEWS در 15 اردیبهشت 1399

یک سایت برای یک شرکت جشن در ماه فوریه شد ground zero برای یک کارگر در اعتراض به چیکو را FAS.

در فوریه فورت مایرز-خرده فروش مبتنی بر تشویق افتتاح آن گل سرسبد چیکو است سوما و کاخ سفید در سیاه و سفید فروشگاه بازار در Daniels بازار پس از جابجایی آنها از نزدیکی برج ناقوس مغازه ها.

بسیار صحنه های مختلف آشکار در اعتراض به تازگی گذاشته و کارگران شعار می دادند در خارج از مغازه و ادعا آنها بوده ام بدرفتاری و فریب خورده از قطع.

"هی هی. هو هو. حرص و آز شرکت های بزرگ رو به رفتن" آنها خوانده است.

محل جدید در مرکز خرید کردن Daniels پارک وی به سه نفر از فروشگاه ها دید بیشتر — و سابق کارگران در دفتر مرکزی این شرکت استفاده می شود که دید را توجه به خرده فروش امتناع از پرداخت آنها قطع آنها می گویند آنها انتظار می رود و سزاوار — و وعده داده شده به عنوان بخشی از اشتغال خود را.

برخی از معترضان به حال مشغول به کار در دفاتر شرکت های بزرگ برای یک دهه یا بیشتر و هیچ یک از آنها را دریافت قطع. آن شده است یک دیرین سیاست های شرکت و کاری کارکنان باید با اتکا به عنوان یک شبکه امن.

یک سخنگوی شرکت نمی تواند بلافاصله نظر رسیده است.

اگر چه این اعتراض تنها شامل حدود ده نفر از کارگران عمده تجدید ساختار در هفته گذشته مقصر این بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به حدود 200-250 کاهش شغل در دفاتر شرکت های بزرگ.

بیشتر: چیکو را FAS اعلام کرد مرحله به مرحله طرح به بازگشایی فروشگاه بسته coronavirus همه گیر

بیشتر: چیکو را FAS شیپور خاموشی یکی از خود را برای آینده مدیر عامل و رئیس جمهور

بیشتر: فورت مایرز-بر اساس چیکو را سریع تر می کند تسمه سفت, در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

مقر باقی می ماند بسته به علت این بیماری همه گیر را با آن فعال شرکت کارکنان ادامه کار از راه دور.

شرکت فروشگاه های باز برای منظقه وانت تنها در روز دوشنبه به عنوان بخشی از یک مرحله به مرحله بازگشایی طرح خرده فروش هفته گذشته اعلام کرد.

این تظاهرات مسالمت آمیز به طول انجامید و حدود یک ساعت در بسته بندی تا چند دقیقه قبل از ساعت 10 صبح زمانی که چراغ روشن در سه فروشگاه در Daniels, بازار, برای اولین بار در بیش از شش هفته است.

معترضان برگزار نشانه با شعار به عنوان "شیطانی چیکو است" و "ما سزاوار ما قطع."

یکی از معترضان Rachael DaSilva, 48, کار برای خرده فروش برای 14 سال به عنوان یک تولید کننده از آن تبلیغاتی, عکس ها و ویدئوها برای آن وب سایت است.

"من آنها را نجات داد میلیون ها و میلیون ها دلار با آنچه که من انجام," او گفت:.

در عین حال او گفت که او می خواهید نه یک پنی از قطع که این شرکت ارائه کرده است با دیگر دور از اخراج به او سابق و همکاران که شغل خود را از دست را از طریق هیچ گسل از خود را.

"موقعیت خود را حذف کرده اند" او گفت:. "این چیزی است که من گفتم."

DaSilva گفت که او نمی خواست برای هر یک درمان خاص.

"چیکو را انجام داده است درست تا به حال," او گفت:. "آنها شده اند تخمگذار کردن مردم و دادن آنها را قطع. ما می دانیم که برای یک واقعیت است. این اولین بار است که آنها باید مردم گذاشته منظورم این شرکت شده است رنج می برند."

پس 2015, خرده فروش گزارش کرده است چند دور از اخراج به عنوان بخشی از هزینه-برش طرح به نوبه خود کسب و کار در اطراف است.

زمانی که DaSilva از او خواست کارفرمایان به همین دلیل او را بدون قطع, او گفت:, آنها به او گفت که این شرکت "در جایگاه خوبی" برای آن ارائه دهد.

در ضمن او گفت: شرکت پست یکی از بهترین محله های قدیمی در سال قبل از coronavirus زده.

از لحاظ تاریخی کارگران که گذاشته دریافت دو هفته از قطع برای هر سال آنها بودم با این شرکت است.

DaSilva و دیگر معترضان شنیده ام که برخی از این بالاتر تا مدیران و مدیران بودند که اجازه رفتن در هفته گذشته را دریافت قطع آنها را بیشتر ناراحت.

"برابر قطع. برای همه" آنها شعار می دادند که در ورید.

"ما فقط درخواست برای همان برابری همان نوع بشریت برای ما" DaSilva گفت. "این چیزی است که ما برای پرسیدن. فقط کار درست را انجام دهد."

بر خلاف بسیاری دیگر که تا به حال شده است furloughed, DaSilva هرگز متوقف گزارش کار چیکو را در سراسر همه گیر در نظر گرفتن 50% کاهش پرداخت درست مثل هر کس دیگری که ماند در حقوق و دستمزد.

او گفت: او سپاسگزار است که او به دریافت پول برای او تعلق زمان در 100 ٪ پرداخت. "به طوری که صادق" DaSilva گفت.

DaSilva نیز خدا را شکر که مزایای پزشکی ادامه خواهد داد برای یک ماه اما او هنوز مطمئن شوید که اگر او می تواند استفاده زیاد از آن پس بسیاری از مطب بسته باقی می ماند با توجه به همه گیر, او گفت:.

به عنوان یک مادر تنها در یک زمینه تخصصی تر DaSilva نگران است در مورد چشم انداز برای فرود شغل دیگری مانند او تا به حال در چیکو را به خصوص در این بازار به عنوان فورت مایرز.

"این است که کمی در ترسناک طرف" DaSilva گفت.

او می شده اند به عنوان هفته 28 قطع پرداخت اگر آن را تا به حال ارائه شده است به عنوان آن را در گذشته که می توانست او را احساس می کنید بسیار کمتر تحت فشار در حال حاضر, او گفت:.

"من بسیار عصبی" DaSilva گفت. "بازار آسان نیست. آن را یک بیماری همه گیر."

وجود بیش از 30 میلیون نفر بیکار و یا بیکار در سراسر کشور.

"من در رقابت با دیگر 30 میلیون نفر از مردم در تلاش برای پیدا کردن شغل," او گفت:.

لورا ملبورن بود که با این شرکت برای دو سال گفت: او احساس چیکو را پرتاب کرده بود آن سطح پایین تر شرکت ها کارگران به گرگ.

"این یک داستان تولد اشتباه رفته," او گفت:.

ملبورن, 55, استخدام شد برای پر کردن یک نقش جدید به عنوان یک تجربه مشتری استراتژیست با این کار از ایجاد وفاداری مشتری به ویژه دیجیتالی. جالب اینجاست که او گفت: این شرکت به رسمیت شناخته شده خود را با یک آرزو جایزه تعالی در ماه سپتامبر و سپس اجازه دهید او را در هفته گذشته به تعجب خود را.

او محصولات نوآورانه او گفت: ساخته شده میلیون ها نفر برای شرکت در عین حال آن را نمی توانید پرداخت خود را و یا صدها نفر دیگر قطع برای کار سخت آنها انجام داده ایم در طول سال.

"آنها یک شرکت است که می گوید:" ما مشتری اول است.' و من تنها کسی که تا به حال این کار است. در حال حاضر آن کار دیگر. آنها هیچ یک به نمایندگی از آن موقعیت است."

از او می خواهم furloughed دریافت هیچ پرداخت و برای هفته ها قبل از او کار کردم حذف ترک خانواده از سه با هیچ درآمد. شریک زندگی خود را که با شرکت بیش از ده سال نیز از دست او در چیکو است.

"ما هیچ چیز به عقب نشینی دیگر از آن ما برنامه ریزی برای آینده" ملبورن گفت. "ما در حال گرفتن دور از ما در آینده به پرداخت هزینه برای ما در حال حاضر است."

او گفت که او در تلاش برای از بین بردن کار خود را شخصا اما آن را دشوار است به.

"در حال حاضر آنها در حالت زنده ماندن کسب و کار طرز فکر" ملبورن گفت. "آنها یک تصمیم مبتنی بر اقتصاد صرفا. که حس می کند, اما شما نمی تواند کمک کند اما آن را شخصی به ویژه هنگامی که شما داده اید تا همه چیز برای این شرکت است."

خرده اقدامات او گفت: باید به سمت چپ کارکنان که هنوز با شرکت "وحشت زده" است که آنها می تواند آنهایی که در آینده به طور ناگهانی از دست دادن شغل خود را بدون هیچ گونه قطع پرداخت برای کمک به آنها انتقال به آنهایی که جدید است.

بدون تضمین قطع او سوال که آیا کارکنان خواهد بود مایل به کار سخت برای شرکت و یا اینکه آیا آنها حتی شما می خواهید به ماندن اگر فرصت دیگری می آید راه خود را.

"آنها در حال رفتن به یک خروج دسته جمعی از استعداد" ملبورن گفت.

در حالی که مدیران ارشد در زمان 50 درصد کاهش پرداخت مثل هر کس دیگری که باقی ماند بر حقوق و دستمزد در مه, او گفت: آن را نمی ضربه به همان شیوه هنگامی که شما حقوق و دستمزد 1 میلیون دلار یا بیشتر پس از آن ناعادلانه است.

یکی دیگر از تظاهر کنندگان Damisa Cooper, 26, گفت: او می خواهم با شرکت حدود دو سال است.

اخیر فارغ التحصیل از دانشگاه بین المللی چابهار در جنوب فورت مایرز او برای اولین بار به عنوان یک "allocator" شامل قرار دادن محصول در فروشگاه و سپس نقل مکان کرد و به بازاریابی دیجیتال است.

مانند بسیاری دیگر او furloughed برای هفته ها بدون دریافت هیچ پرداخت و امیدوار به بازگشت به کار.

"من شگفت زده شد تعداد زیادی از مردم که تحت تاثیر اخراج," او گفت:. "من بیشتر شوکه شده است که آنها در واقع به قطع."

هنگامی که او خواست در مورد قطع او گفته شد آن را "فقط یک بند" و آن را منحل شده بود.

"من برای اعمال نرخ بیکاری," او گفت:. "این یک کابوس برای انجام این کار است. من اعمال می شود به عنوان به زودی به عنوان من می توانم."

در ضمن او به دنبال شغل دیگری و بهره برداری خود را پس انداز است که او امیدوار است به استفاده از برای سفر یک روز.

"من واقعا نمی دانم چه اتفاق خواهد افتاد" کوپر گفت. "من فقط دعا, من قادر خواهید بود برای پیدا کردن یک شغل. صاحبخانه من در حال کار با من. خدا را شکر. بنابراین من باید کمی انعطاف پذیری در حال حاضر."

او همچنین سپاسگزار او نمی باید هر گونه وام های دانشجویی به نگرانی در مورد.

"من به دوستانی که هنوز در حال کار در چیکو است که تنها گرفتن کاهش نرخ پرداخت که قابل توجهی در وام. آنها مشغول به کار هستند اما آنها قادر به پوشش صورتحساب خود را در همه."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن