غذاهای با عصاره چای سبز در کاهش نورو ویروس در معرض خطر

اضافه کردن عصاره چای سبز به غذاهای آماده باعث کاهش احتمال ابتلا به نورو ویروس بسیار مسری می گویند محققان.نورو

توسط ABDOOSNEWS در 4 مرداد 1399

اضافه کردن عصاره چای سبز به غذاهای آماده باعث کاهش احتمال ابتلا به نورو ویروس بسیار مسری می گویند محققان.

نورو ویروس ویروس بسیار مسری است که باعث استفراغ و اسهال و مردم از همه سنین می تواند آلوده و بیمار مبتلا به نورو ویروس.

این انتقال از فرد به فرد و از طریق مصرف آب آلوده و مواد غذایی است.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت به روز رسانی منظم از ما!!

"نورو ویروس دشوار است ویروس به کار با آن است که عدم احاطه ویروس که بیشتر از نوع مقاوم در برابر عفونی و عوامل ضد میکروبی" گفت: مطالعه ارشد نویسنده ملوین Pascall از دانشگاه ایالتی اوهایو در ایالات متحده است.

Foods With Green Tea Extract Reduces Norovirus Risk
این تیم تحقیقاتی نشان داد که اضافه کردن عصاره چای سبز به یک فیلم-تشکیل ماده ایجاد یک محیط امن برای خوردن سد که به کشته شدن نورو ویروس به عنوان دو نوع از باکتری است. Pixabay

"با این حال به دلیل آن است که بهداشت عمومی نگرانی شده است و دخیل در تعدادی از شیوع بیماری های منتقله ما می خواستیم نگاهی به اثرات عصاره چای سبز در نورو ویروس," Pascall اضافه شده است.

در یک مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی علوم و صنایع غذایی ایران, تیم تحقیقاتی نشان داد که اضافه کردن عصاره چای سبز به یک فیلم-تشکیل ماده ایجاد یک محیط امن برای خوردن سد که به کشته شدن نورو ویروس به عنوان دو نوع از باکتری است.

با توجه به مطالعه آنها ایجاد فیلم های با پایه ماده ای به نام کيتوزان قند موجود در اسكلت از صدف.

کيتوزان به بازار عرضه شده است به عنوان یک کاهش وزن و مکمل های غذایی و استفاده در کشاورزی و برنامه های کاربردی دارویی و بررسی شده است به طور گسترده به عنوان امن و به راحتی در دسترس ترکیب خوراکی برای توسعه فیلم.

Foods With Green Tea Extract Reduces Norovirus Risk
زمانی که آنها اضافه شده از عصاره چای سبز به کيتوزان آنها را دیدم که این فیلم تا به حال خواص ضد ویروسی — به طوری که آنها به این نتیجه رسیدند که خواص ضد ویروسی بودند که از عصاره چای سبز. Pixabay

مطالعات قبلی نشان داده اند که کيتوزان دارای خواص ضد میکروبی. اما نورو ویروس ممکن است بیش از آن اشکال-توانایی مبارزه: در این مطالعه محققان دریافتند که کيتوزان به خودی خود نمی کشتن ویروس. برای آزمایش اثرات عصاره چای سبز محققان محلول آن در آب و اضافه شدن آن به یک کيتوزان بر اساس راه حل مایع و خشک فیلم.

چند غلظتهای مختلف عصاره نشان داد اثربخشی در برابر نورو ویروس سلول های خود را با بالاترین سطح مورد آزمایش در این مطالعه کشتن همه آنها را در یک روز است.

"ما تا به حال مورد آزمایش قرار کيتوزان توسط خود را و آن را نشان نمی دهد مقدار فعالیت ضد میکروبی در برابر ویروس" Pascall گفت.

"اما زمانی که ما اضافه عصاره چای سبز به کيتوزان دیدیم که این فیلم تا به حال خواص ضد ویروسی — بنابراین ما به این نتیجه رسیدند که خواص ضد ویروسی بودند که از عصاره چای سبز" Pascall مطلع است.

همچنین بخوانید: مصرف شکلات قلب خود را سالم نگه می دارد

دانشمندان معرفی حداقل یک میلیون ویروس سلول به راه حل و خشک فیلم. کسانی که حاوی عصاره چای سبز در کاهش حضور ویروس در سلول های در عرض سه ساعت.

"این فیلم با بالاترین غلظت از عصاره چای سبز در کاهش نورو ویروس به سطوح غیر قابل کشف توسط 24 ساعت پس از قرار گرفتن در معرض" نویسندگان اشاره کرد.
(IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن