مواد غذایی که کمک به بهبود خواب شما

Tدر اینجا این است که یک همبستگی قوی بین کیفیت خواب و الگوهای غذايی. مصرف بالای قنادی و رشته فرنگی همراه بود با

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

Tدر اینجا این است که یک همبستگی قوی بین کیفیت خواب و الگوهای غذايی. مصرف بالای قنادی و رشته فرنگی همراه بود با کيفيت خواب در حالی که مصرف بالای ماهی و سبزیجات همراه بود با خواب خوب با کیفیت.

Pariksha رائو ارشد تغذیه افسر و از بنیانگذاران Lil' نیکی و SCOOL وعده غذایی با اشاره به اهمیت کیفیت مواد غذایی و تاثیر آن خواب به عنوان توسط اثبات جهانی پیتسبورگ شاخص کيفيت خواب نمره.

Follow us on Instagram برای به روز رسانی جدید از ما!!

تنقلات حاوی مقادیر بالایی از تصفیه و یا کربوهیدرات های ساده که دارای یک تاثیر مضر که در مقایسه با کل مقدار کربوهیدرات. مصرف مکرر نوشیدنی های انرژی و قند نوشیدنی های شیرین شده بود در ارتباط با کيفيت خواب. دیگر الگوهای غذا خوردن مانند پرش صبحانه و خوردن نامنظم بودند و به شدت با کيفيت خواب او می افزاید.

رائو از لیست پایین برخی از اقلام مواد غذایی است که می تواند به بهبود کیفیت خواب:

غذاهای غنی از پروتئین با برخی از کربوهیدرات

یک اسید آمینه به نام تریپتوفان نقش حیاتی در کیفیت خواب. از سوی دیگر کربوهیدرات را تریپتوفان بیشتر در دسترس به مغز است و به همین دلیل کربوهیدرات وعده های غذایی سنگین را با ما احساس کسل کننده. غذاهای غنی از پروتئین مانند شیر و محصولات لبنی و آجیل ، بلوک های ساختمان از تریپتوفان است. بنابراین بهترین میان وعده قبل از خواب است که حاوی کربوهیدرات و پروتئین مانند جو با شیر, کره بادام زمینی در گندم نان یا پنیر و سبزی کراکر.

Food that improves sleep
خوب آبرسانی است که باید در طول روز برای گرفتن یک شب بخیر خواب. Pixabay

اسید چرب امگا-3-مواد غذایی غنی از

سطح پایین اسیدهای چرب امگا-3 می تواند منجر به مشکلات خواب در کودکان است. ماهی قزل آلا یا سایر ماهی های چرب منابع بسیار خوبی از اسیدهای چرب امگا-3 است و می تواند یک شام بزرگ. سایر منابع غنی از امگا 3 هستند, تخم مرغ, مرغ, گردو, دانه چیا, دانه های گسترده, گل کلم, سبزی, کلم بروکسل, کلم بروکلی, وحشی, برنج, انواع توت ها, روغن های گیاهی مانند روغن کتان روغن سويا و روغن کانولا و یا غذاهای غنی شده مانند ماست و شیر و سویا نوشیدنی.

غذاهای دیگر است که ممکن است به بهبود خواب

چند غذاهای دیگر باید خواب-ترویج خواص مانند:

موز: آنها حاوی تریپتوفان هستند و منبع خوبی از منیزیم است. هر دو از این خواص ممکن است کمک به شما خواب یک شب خوب.

بلغور جو دوسر: شبیه به برنج و بلغور جو دوسر سرشار از کربوهیدرات بوده و به القاء خواب آلودگی در هنگام مصرف قبل از خواب. علاوه بر این جو یک منبع شناخته شده از ملاتونین.

پنیر: حاوی مقدار قابل توجهی از کازئین یک پروتئین شیر است که به خوبی شناخته شده برای حفظ یک شبه عضله ترمیم و رشد زمانی که مصرف قبل از خواب.

Food that improves sleep
شکلات تیره نیز حاوی سروتونین است که دارای اثر آرام بخش بر ذهن و اعصاب و کمک می کند تا شما گرفتن با برخی از با ارزش خواب. Pixabay

شکلات تیره: شکلات تیره نیز حاوی سروتونین است که دارای اثر آرام بخش بر ذهن و اعصاب و کمک می کند تا شما گرفتن با برخی از با ارزش خواب. متاسفانه بسیاری از کودکان ندارد و طعم شکلات تیره به عنوان آن را کم شکر و کمی تلخ مزه است. اگر یکی می ساخت که طعم و مزه می تواند یک پست کامل-شام و دسر. فراموش نکنید که برای ایجاد انگیزه در آنها را به مسواک زدن قبل از خواب در این مورد.

همچنین بخوانید: گوشی های هوشمند نه یک مانع به پدر و مادر: تحقیقات

گیلاس: آنها حاوی ملاتونین یک هورمون است که ما تنظیم چرخه خواب و بیداری. خوردن 10-12 گیلاس در روز می تواند کمک به شما گرفتن برخی از خواب خوب است.

از سوی دیگر سعی کنید و نگه داشتن فرزندان خود را از بالا حاوی قند نوشیدنی های کافئین دار و نوشیدنی و تنقلات به خصوص در اواخر شب ساعت. خوب آبرسانی است که باید در طول روز است. جلوگیری از بسیاری از مايعات بعد از شام برای جلوگیری از بازدیدکننده داشته است مکرر به دستشویی در شب است که می تواند منجر به اختلال در خواب. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن