فلوریدا در جنوب غربی کالج ایالتی به جشن می گیرند تا از 3200 دانش آموزان در طول تاریخ 5 ژوئن مجازی فارغ التحصیلی

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 1, 2020کلی مگوایر فکر می کند او

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399

کلی مگوایر فکر می کند او باید دکمه رکورد را در مورد "150 بار" بر روی تلفن خود را قبل از خود اعلام کرد کمال احساس خوب با ویدئو های خود را.

20 ساله بود و به یک بیان به عنوان بخشی از تاریخ 5 ژوئن مجازی از فارغ التحصیلی از جنوب غربی فلوریدا استیت کالج است که به طور همزمان پخش سه قبل از ثبت حوادث در یوتیوب در 5 p. m.

پوشیدن لباس سیاه و کلاه, که ویژگی های بنفش و فیروزه ای tassel او ثبت شده خود را شروع آدرس در مین اتاق خواب او در — دور از فورت مایرز پردیس که در آن او به دست آورده مدرک دیپلم.

"من آن را با تمام تصاویر من پشت من و من در دوران کودکی روشن-آبی رنگ دیوار اتاق خواب," مگوایر گفت: با خنده. "من بسیار هیجان زده هستم اما کمی عصبی به تماشای خودم."

با وجود استرس بازی در چنین نقش مهمی در این رویداد مگوایر مفتخر است به میان دانش آموزان انتخاب شده به صحبت می کنند. او همچنین با قدردانی از تلاش این دانشگاه برای ارائه روشنایی ضعیف تابیدن از "عادی" برای آن بیش از 3000 فارغ التحصیلان.

FSW پنج مکان با دانشگاه پوشا لی, ذغال سنگ, شارلوت و Hendry/Glades شهرستانهای استان است. پردیس اصلی در فورت مایرز. در علاوه بر این به کاردانی-سطح مدارک تحصیلی و گواهی برنامه های این کالج ارائه می دهد درجه چهار سال.

قبل از COVID کالج برنامه ریزی شده دو فارغ التحصیلی برای آوریل 1. هنگامی که اجتماعی فاصله رهنمودهای رهبری مدارس به تکیه به آموزش آنلاین و انصراف از بزرگ-گروه حوادث کالج اعلام کرد برنامه ای برای مجازی فارغ التحصیلی است.

کالج قرارداد با StageClip برای $23,945 برای ایجاد فیلم ها. یک زندگی شروع و تمرین را هزینه کالج در حدود $46,200 بر اساس سال گذشته هزینه جنیفر گزارش جوان سخنگوی FSW.

همان شرکت در شارژ از سواحل خلیج فلوریدا دانشگاه مجازی, مراسم بود که مختل ممکن است حمله سایبری.

همچنین نگاه کنید به: ممکن است حمله سایبری تصادفات مجازی FGCU فارغ التحصیلی تولید فقط آن را به عنوان آغاز بکار

"ما البته آگاه از آنچه اتفاق افتاده است با سواحل خلیج فلوریدا دانشگاه گفت:" گرگ Turchetta یک سخنگوی این دانشگاه است. "ما خطاب آن با شرکت ما دریافت کرده اند اطمینان داد که پادمان در محل هستند به مطمئن شوید که مراسم ما اتفاق می افتد جمعه بعدی بدون حادثه است."

او افزود: "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما را فوق العاده شروع کرد."

بیشتر: FGCU دانش آموزان آماده شدن برای مجازی فارغ التحصیلی, زندگی در پیش رو

سه فیلم در حال تولید برای FSW. یکی از ویژگی های فارغ التحصیلان از مدرسه آموزش و پرورش, مدرسه کسب و کار و فن آوری و بهداشت حرفه ای در حالی که دو نفر دیگر از ویژگی های فارغ التحصیلان دانشکده هنر و علوم انسانی و علوم اجتماعی و دانشکده علوم خالص و علوم کاربردی.

گروه دوم آنقدر بزرگ بود که FSW تقسیم آن بر اساس حروف الفبا توسط فارغ التحصیلان نام آخرین را به یک سوم مراسم است.

"ما می خواستیم برای پیدا کردن یک راه به افتخار دستاوردهای دانشجویی" گفت: FSW کشيش آیلین DeLuca. "بسیاری از دانش آموزان بسیار سخت کار کرده اند برای تعدادی از سال به کسب گواهی نامه و یا درجه با ما در هر دو سطح کاردانی و کارشناسی و درجه است."

مشخص نیست که چگونه بسیاری از مردم خواهد شد شرکت کنند اما وجود دارد تا از 3200 ممکن است فارغ التحصیلان, او گفت:.

اگر چه آن را "مطلوب ترین راه به افتخار فارغ التحصیلان" DeLuca معتقد مجازی گزینه ای به دانش آموزان فرصت "برای برجسته کردن احساسات خود را در مورد موفقیت های خود."

"آنها نمی تواند راه رفتن در سراسر مرحله, اما آنها قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن یک عکس از خود یک پیام را به خانواده و هواداران و حتی یک فیلم کوتاه" DeLuca گفت.

یک کلاه ویژه-و-لباس شب فیلتر خواهد شد و به دانش آموزان فرصت را به نگاه بخشی برای فارغ التحصیلی و سخنرانی ارائه خواهد شد توسط رئیس جمهور جف Allbritten, DeLuca و چند دانش آموزان است.

حال فارغ التحصیلی هنوز هم رخ داده است و بدون COVID-19 وقفه 20 ساله Julexiua الیس گفت که او خواهد بود که قطعا راه می رفت در این مرحله است. اما این ایده از یک مجازی فارغ التحصیلی نمی تحریک او.

فقط پس از رخصتی بهار, او تا به حال به حرکت در خارج از خوابگاه و خانه سر به Lakeland, که در آن او احساس استرس تغییر از حضوری به مجازی آموزش.

"این قطعا خشنترین ترم من خیلی در این مراسم نبود حتی یک اولویت برای من," او گفت:.

حتی اگر او را نمی شرکت الیس فکر می کند این رویداد مجازی است که "بهترین گزینه" برای کالج و او فکر می کند آن را به "دانش آموزانی که واقعا می خواهید به شرکت" صورت ظاهر از بسته شدن به زمان خود در FSW.

الیس می گوید او در حال حاضر کردم که زمانی که او صحبت می کرد طی یک مراسم افتخارات برنامه که صورت گرفت بیش از زوم یک پلت فرم های ویدئویی. آن را کوچکتر "صمیمی تر" جشن که شامل دانشجویان و استادان او آمده است به کار در زمان خود را در FSW.

به علاوه زمانی که مجازی فارغ التحصیلی اولین بازی او برای رفتن به بسته بندی تا هفته اول تابستان کارآموزی در میسوری. او امیدوار است را انتخاب کنید تا تجربه بیشتری در ایجاد جوانی برنامه های آموزشی — چیزی که او در نظر دارد در ساخت به کار و پس از ادامه تحصیل خود در FGCU.

Greys Guilarte 24 "هیجان زده" برای جشن پخش در ژوئن 5. او پیچیده شده تا بهداشت دهان و دندان در برنامه FSW در مارس 1 — هدف او کار کرده است در سال.

Guilarte است که در اصل از کوبا به ایالات متحده آمد زمانی که او 18 ساله بود آموزش و خودش را به زبان انگلیسی در حالی که او منتظر کارت سبز او. او در زمان کار در Lozano مکزیکی رستوران در لهیق اکرس و وصل دور در او مدرک کاردانی قبل از شروع به بهداشت دهان و دندان برنامه.

این برنامه دقیق و با کلاس از 2020 تا پایان خود را در ترم آخر در این برنامه با اتمام ترم در حالی که شاخص برای چهار مجوز امتحانات.

اما اجتماعی فاصله پروتکل های مربوط به COVID-19 منجر به برخی تغییرات در برنامه با دانش آموزان قادر به ساعت به مقدار تجربه بالینی به عنوان آنها را دوست دارند به "آماده شدن برای دنیای واقعی" Guilarte گفت.

او و همسالان خود بوده است "منتظر" به دیدن شش تا هشت نفر در روز, اما او خوشحال است که او مدرسان مشغول به کار بود جلوتر از برنامه. این کلاس در حال حاضر دیده می شود 150 بيمار کردم و الزامات مورد نیاز برای فارغ التحصیل, او گفت:.

Guilarte زدم دو تا از چهار پروانه امتحانات در اوایل بیش از حد. این شامل یک شبیه سازی رایانه ای و ملی بهداشت دهان و دندان بررسی هیئت مدیره.

این دیگران بودند که با تاخیر به دلیل COVID.

اگر چه او "نمی خواهد که فکر انتظار" چند ماه بیشتر برای این شانس را به راه رفتن مرحله در بیشتر سنتی فارغ التحصیلی Guilarte گفت: این رویداد مجازی است "بهتر از هیچ چیز است."

"در پایان روز شما می توانید خود را دیپلم مراسم فارغ التحصیلی یا هیچ مراسم فارغ التحصیلی اما شما نگاه به جلو به آن روز راه رفتن در این مرحله احساس افتخار خود را," او گفت:.

ضربه زدن به این COVID مربوط به سرخوردگی چیزی است مگوایر امیدوار می آید در سخنرانی خود. پیام او صحبت می کند به کلاس 2020 انعطاف پذیری و شجاعت برای غلبه بر این چالش است.

برای او که بوده است از دست دادن اتصال — چیزی که او تا به مبارزه بسیاری در طول این ترم.

در حالی که در مین, خانه, دولت, برای زمستان استراحت مگوایر شکست پشت او در یک سورتمه تصادف که او را مجبور به انتقال برنامه خود را از فرد به کنترل از راه دور در شروع ماه ژانویه است. او در خانه مانده تا اواسط فوریه قبل از بازگشت به خوابگاه او فانوس دریایی عوام.

مگوایر بود پشت در مدرسه سه هفته قبل از بازگشت به خانه برای شکستن بهار به بند حذف شد. این بود که در زمانی که دانشگاه اعلام کرد تمام دوره خواهد شیفت به مجازی یا از راه دور, یادگیری. به زودی او خواسته می شود به حرکت در خارج از خوابگاه خود را.

مگوایر و پدر او گرفتار $15 پروازها به مقصد فورت مایرز در 21 مارس به بسته تا اموال او. او با یکی از بستگان در تمپا که باید انتقال به FGCU کمی ساده تر در پاییز. او قصد دارد به مطالعه روانشناسی.

او با اشاره به آخرین ترم در FSW به عنوان یک "double whammy" اما استقبال مثبت مگوایر است خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن فارغ التحصیلی خود را با خانواده و دوستان است که نمی شده اند قادر به پرواز به فلوریدا برای مراسم.

آن را نیز اجازه پدر و مادر خود را برای ایجاد یک گرادیان آخر هفته به عنوان او 18 ساله, برادر, Anthony نیز مداخله گراد سخنرانی خود در مدرسه را جشن.

تجربه بودن یک فارغ التحصیل در سال 2020 است "قطعا نمی تواند فراموش شده" مگوایر گفت: با خنده.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فارغ التحصیلی بازدید fsw.edu.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن