فلوریدا تولید گوشت دیدن افزایش تقاضا در آمریکا گوشت پردازنده های مبارزه با COVID-19

آنابل Tometich فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:58 AM EDT مارس 11 سال 2020صبح در دایره C مزرعه در Felda شرو

توسط ABDOOSNEWS در 22 اردیبهشت 1399

صبح در دایره C مزرعه در Felda شروع آنها به عنوان همیشه.

با خورشید طلوع تمایل به گاو و گله گله از ترکیه فراری به پچ مرتع ببینید چه تازه مشکل خوک ها مطرح کرده اند.

این یک روال صاحب نیکول کروز به خوبی می داند. و این یکی که از اواسط همه گیر هرگز احساس بیشتر حیاتی است.

"ما را دیده اند سازگار و ادامه داد: افزایش سفارشات و ما هنوز هم از دیدن آن به صورت روزانه" کروز گفت.

"مردم به دنبال گوشت که در آن آنها می دانند که آن را در حال آمدن از. آنها می دانند که چگونه عمل می کنیم با دست و انسانی اما در بالا از آن ما یک کارخانه بزرگ است. این است که برخی در مقیاس بزرگ و صنعتی فرایند در محل کار. آن را بسیار کوچکتر است. این خیلی بیشتر کنترل می شود."

بیشتر: گوشت کمبود انتظار می رود به عنوان coronavirus مختل تولید

و: شیرین گوجه فرنگی بوفه زنجیره بسته شدن 97 رستوران از جمله فورت مایرز, ناپل

به عنوان COVID-19 بحران های ماهواره های صنعتی پردازش گوشت ثابت کرده است که یک نقطه ضعف از مواد غذایی آمریکا-زنجیره تامین است. ایالات متحده کشتارگاه خام حدود یک میلیون کمتر از حیوانات در هفته پایانی آوریل از آنها در همان هفته 2019.

شیوع کروناویروس را توقیف تعداد نگران کننده ای از امریکا بسته بندی گوشت می آمد امکانات در هفته های اخیر با حداقل 4,400 کارگران سقوط بیمار در سراسر 80 گیاهان باعث 28 از آنها را به حداقل برای یک روز, با توجه به اطلاعات وارد شده توسط ایالات متحده آمریکا امروز و میانه مرکز خاطر گزارش های تحقیقی در یک مطالعه منتشر شده در آوریل 30.

"من نمی خواهد می گویند که سیستم غذایی در حال شکستن است اما حداقل گوشت بخش واقعی جدی است, وضعیت بحرانی در لحظه" Jayson Lusk رئیس گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه پوردو گفت: در مصاحبه ای با ایالات متحده آمریکا امروز. "این احتمال وجود دارد که در دسترس بودن محدود افزایش یافته است و این بستگی دارد به مقدار زیادی در جایی که شما زندگی می کنند."

نیاز به محلی

در حالی که این بیماری همه گیر است تنها باعث پر از لکه ملی کمبود گوشت تا کنون آن را تقویت کرده است, پروفایل های محلی مستقل تولید کنندگان مانند 130 هکتار دایره C و گلگون فرداها میراث مزرعه در شمالی فورت مایرز.

گلگون فرداها شناخته شده برای باکلاس در مزرعه, رستوران خود را بسته اتاق ناهار خوری در اواسط ماه مارس. به زودی پس از صاحب گل رز اودل شاه و تیم او ایجاد هفتگی گرفتن و رفتن "گلگون خوبی جعبه" پر شده با گوشت از 100 هکتار مزرعه میراث-نژاد خوک و گاو همراه با ماست و پنیر از گلگون نیوجرسی گاو است.

بیشتر: گلگون فرداها باز تعریف مزرعه به جدول در فلوریدا

"ما نمی تواند نگه دارید تا با تقاضا" اودل پادشاه گفت: با توجه به جعبه فروش شده اند در عنوان کمی تا 20 دقیقه.

"مردم متوجه می شوند باید به صورت محلی و منطقه ای سیستم های مواد غذایی. سیستم متمرکز ما در حال حاضر کار نمی کند. آن را فقط نمی کند."

در دایره C کروز به توافق رسیدند. مزرعه خود را نشسته بر روی لبه غربی Hendry شهرستان که در آن مرزهای ذغال سنگ و لی. او از حیوانات مطرح شده در مرتع بدون آنتی بیوتیک و یا هورمون.

دایره C یکی از تنها دو مزرعه در کشور با توجه به کروز با یک در محل وزارت کشاورزی ایالات متحده-بازرسی کشتارگاه است که اجازه می دهد تا آن را به فرایند مرغ و گوشت قرمز. آن حیوانات در حال ذبح و butchered در اموال بدون استرس بودن trucked در جای دیگر.

مزرعه عملیات خود شامل. این موقعیت دلخواهی را در حال حاضر و آن را یک دایره C تیم است که مراقب باشید برای حفظ.

"ما همه یکپارچه در قرنطینه" کروز گفت: از 11 کارکنان. "تیم ما و خانواده خود را در حال رفتن با افراد دیگر. اگر یک فرد می رود به فروشگاه مواد غذایی آنها در فصل مناسب (personal protective equipment). اگر بچه ها خسته شدم و نیاز به اجرا در اطراف آنها انجام این کار در مزرعه.

"ما کامل عملیاتی کنترل. که یک مزیت بزرگ است."

"این یک شغل است که دشوار است'

یکی از عمده زنجیره عرضه ضعف به کروناویروس در معرض این آسیب پذیری صنعتی کشتارگاه به عنوان واقعی رشد صورت بگیرد.

مقامات در آیووا بسته 1,031 coronavirus موارد به یک تایسون غذاهای گوشت خوک-پردازش گیاه در شهر واترلو. که حدود 37 درصد از گیاه 2,800 کارگران است. تایسون بود در ابتدا تخمین زده می شود تنها 444 مورد از واترلو تسهیلات. پس از دو هفته از بسته شدن کارخانه بازگشایی شد مارس 7, یک روز قبل از مقامات محلی منتشر شد بسیار بزرگتر تعداد کل موارد.

در حالی که رمان coronavirus شناخته شده نیست به انتقال از طریق مواد غذایی, تنگ شرایط کار در کشتارگاه صنعتی و پرداخت کم کار ایجاد امکانات به ویژه مستعد ابتلا به شیوع بیماری.

"جمعیت است که آیا این کار در درجه اول مردمی از رنگ و بخش بزرگی از نیروی کار مستند نشده است" گفت: کارمن مارتینو یک مدیر با راتگرز مدرسه کسب و کار و روابط کار. "این مردمی که بسیاری از عوامل خطر با توجه به این ویروس پس از آن قرار می دهد و آنها را در یک محل دشوار از سمت راست شروع."

"(W)orkers اصل کار در بالای هر یک از دیگر به معنای واقعی کلمه در کنار هم در خطوط مونتاژ, اگر شما خواهد شد و آنها را به عنوان بسیاری از 10,000 کاهش یک روز ... یک کار است که مشکل است."

بیشتر: کروناویروس در بسته بندی گوشت می آمد گیاهان بدتر از فکر اول

این 1,031 coronavirus موارد در تایسون واترلو گیاهی حساب برای تقریبا 70 درصد از مثبت آزمون در شهرستان Black Hawk که دارای جمعیت حدود 131,000. واترلو گیاه تایسون بزرگترین. این پروسه تقریبا 19,500 خوک یک روز با توجه به Des Moines ثبت نام کنید. که در حدود 3.9 درصد از آمریکایی گوشت خوک ظرفیت پردازش.

چنین تمرکز اودل شاه و کروز توافق یک مشکل است. و آن را یکی از آنها بر این باورند مزارع خود کمک می کند درست است.

پوشش نقره ای

کروز گفت: دایره C کارگران مانند آن مرتع مطرح حیوانات نیست کهنه به مزرعه کشتارگاه در حالی که کشتار و سلاخی. او توضیح داد که تیم او به عنوان کوچک اما توانا و تاکید بر آنها صرف روز خود را در خانه و یا در مزرعه به عنوان ارتباط کمی که ممکن است با جهان خارج است.

در حالی که سفارشات به طور کلی افزایش یافته و دایره C دیده می شود به خصوص بزرگ سربازان ارتش در تقاضا برای آن پردازش نیمی گاو. کروز گفت: خانواده ها و دوستان در حال باندهای با هم به تقسیم 190-برخی از پوند کاهش و سهم پس انداز. همه آنها نیاز است $1,976 و فریزر که مانند کاغذ توالت و سفید کننده شده است در تامین کوتاه مدت از اواخر.

بیشتر: دنبال یک فریزر به فروشگاه خود را ذخیره? شما به تنهایی در حال منجمد کردن

برای کسانی که فضای کروز نیست و محدود کردن دایره در C را تامین کند. مشتریان می توانند سفارش عنوان بسیاری از مزرعه گوشت و تخم مرغ به عنوان آنها می خواهم. در حالی که بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی محدود بسته های گوشت به تعداد انتخاب هر فرد کروز می خواهد مشتریان خود را به می دانم که آنها می توانند دوباره به او روز به روز که دایره C کالا همیشه در دسترس خواهد بود.

"ما قصد داریم در هر نقطه. ما کمبود" کروز گفت.

"ما 10-به علاوه هزار گوشت مرغ در اموال در یک زمان داده شده است. ما 3,000 مرغهای تخمگذار. ما خوک و گوسفند و اردک و بوقلمون. ما عرضه فراوان و کنترل کامل آن است."

دایره C حمل آن گوشت به تمام 50 ایالت و ناحیه کلمبیا در هفته های اخیر. آن را دیده مداوم ترافیک به آن بونیتا اسپرینگز فروشگاه مزرعه و افزایش پردازش و عملیات از چهار یا پنج روز در هفته به پنج یا شش.

گلگون فرداها آغاز شده توسط ارائه 50 از آن هفته نامه "گلگون خوبی جعبه" در ماه مارس. آن را به 100. اودل پادشاه گفت: "قبل از دستور هنوز هم از فروش در عرض چند دقیقه.

کشاورزان امیدوارم که یک نیاز شناخته شده برای مزارع محلی قوی تر منطقه ای مواد غذایی زنجیره ای و کیفیت بالاتر در گوشت ممکن است این بحران را پوشش نقره ای.

"مردم بیشتر از همیشه می خواهید سالم و بی خطر مواد غذایی" اودل پادشاه گفت:.

"این چیزی است که ما شاهد در حال حاضر مردم گفت: من نمی خواهم برای به دست آوردن غذا از فروشگاههای جعبه بزرگ هر بیشتر و دیدن وجود دارد راه های مختلف از غذا خوردن و خرید گوشت.

"این یک جدید, پویا, و من فکر می کنم آن را تنها برای گرفتن قوی تر است."

دایره C مزرعه گوشت در دسترس هستند به صورت آنلاین سفارش و حمل و نقل در سراسر ایالات متحده سفارشات نیز می توان برداشت تا در دایره C مزرعه, فروشگاه 10441 کنتاکی خیابان بونیتا اسپرینگز; تماس 239-776-9054 و یا بازدید circlecfarmfl.com برای اطلاعات بیشتر. گلگون فرداها میراث مزرعه "گلگون خوبی جعبه" در دسترس هستند از طریق آنلاین قبل از دستور. بازدید rosy-tomorrows.com به ثبت نام برای خبرنامه و پیدا کردن جزئیات بیشتر در مورد سفارش.

---

ایالات متحده آمریکا امروز Kyle Bagenstose ناتان Bomey و آسمان Chadde کمک, گزارش, آیا به عنوان Donnelle Eller از Des Moines ثبت نام کنید.

سوالی در مورد COVID-19 و تاثیر آن در محلی تامین کنندگان مواد غذایی و رستوران ها? تماس با این خبرنگار: atometich@news-press.com, @abellewrites (Instagram) یا @atometich (توییتر)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب