فلوریدا کشور هنرمند موسیقی گاوین لی به دنبال به آن را در متروپلیتن گورنمنت آاف نشویللدیویدسن بالانس

دیو Osborn ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 AM EDT مه 27 سال 2020فلوریدا دارای میراث غنی موسیقی از Lynyrd Skyny

توسط ABDOOSNEWS در 7 خرداد 1399

فلوریدا دارای میراث غنی موسیقی از Lynyrd Skynyrd در جکسنویل به PItbull یا K. C. و گروه آفتاب در میامی.

که بعد از تام پتی, Sam & دیو یا Allman Brothers? این است وطنی سری جدید این برنامه شامل up-and-coming گروهها و نوازندگان از دولت آفتاب ساخت راه خود را به بالا.

اگر شما می دانید هر فلوریدا نوازندگان ما باید در نظر پروفایل و ایمیل و نام خود را و اطلاعات تماس به dave.osborn@naplesnews.com.

گاوین لی

برای گاوین لی, موسیقی همیشه و لطافت روح خود را.

در استروئ مرد به یاد می آورد زمانی که او تبدیل به گیتار زدن و آواز خواندن به خصوص در پدر و مادر خود را' طلاق و خودکشی از خود دختر جیمی.

"او الهام بخش من بود از رفتن به نشویل و انجام کارهایی که من انجام می دهند در حال حاضر" لی گفت: اخیرا در یک مصاحبه تلفنی.

"من گذاشته و جوشکار و او گفت:" چرا شما نمی سعی کنید این کار ؟ ' و سقوط در عشق با آن است. من فقط آرزو می کنم او می توانست در اینجا در فرد شکل برای دیدن این اتفاق می افتد."

لی 27, ثبت آهنگ ها از جمله "Gone Fishin,' " "دیکسی Dreamin,' " "فقط به من نشان می دهد شما" و "میلیونر در مکزیک" با بخشی از آهنگ تصویری فیلم برداری در فورت مایرز ساحل.

سفر خود را آغاز کرد و در Midland, Michigan, جایی که او به دنیا آمد. او در ماونت پلزنت جایی که او هنوز هم بازدیدکننده داشته است خود را پدربزرگ و مادربزرگ و نقل مکان به کوه دورا فلوریدا زمانی که او جوان بود.

"من به یاد داشته باشید خیلی از بودن در اینجا و زندگی در اینجا او گفت:" در طول مصاحبه رانندگی را از طریق میشیگان و رفتن به نشویل. "خاطرات من شروع به زمانی که من زندگی می کردند در فلوریدا."

خانواده اش نقل مکان کرد به ناپل-منطقه زمانی که او 13 مورد زمان او شروع به آواز خواندن.

"من واقعا نمی در واقع شروع به نواختن گیتار به نقطه که در آن من می توانم انجام آن را در خود من تا زمانی که من 14 یا 15" لی گفت.

"من می خواهم آواز خواندن همراه با رادیو. من فقط نشستم یک روز و اساسا خودم آموخت که چگونه به بازی گیتار."

او لذت می برد موسیقی کشور ستاره با الهام از Jason Aldean به خصوص همراه با Eric Church, جاستین مور و تایلر فار. و در حدود همان زمان او یادگیری موسیقی پدر و مادر خود ازدواج شروع به سقوط از هم جدا.

بیشتر: فلوریدا Jac راس آواز می خواند soulfully مربوط به موسیقی یادآور سام کوک, Marvin Gaye

"من در بر داشت که یک راه آسان برای فرار از این واقعیت است که او گفت:" از پخش موزیک در اتاق خود.

لی فارغ التحصیل از جنوب فورت مایرز ، چند سال بعد او را سقوط در عشق با جیمی. سپس او رفته بود.

شش روز پس از خودکشی او شروع به دنبال توصیه های خود به دنبال موسیقی رویای; در اولین نمایش او خواند و گیتار "در بالای قفس مرغ در باکینگهام برای عروسی."

"است که رفت و در 2½ ساعت" او اشاره کرد. "این احساس از این چیزی بود که من فقط به عشق است. آن را به من اجازه داد به تمرکز بر روی چیزی است که من می خواستم به انجام است."

پس از این مرغ قفس عملکرد او در راس به موسیقی شهرستان در مورد زمان طوفان ایرما خروشان شد از طریق جنوب غربی فلوریدا در ماه سپتامبر 2017.

لی گفت که او انتظار می رود او در آنجا به "گذشته ، نزدیک به سه سال بعد او هنوز هم در نشویل و همکاری با رکورد تولید بیل مکدرموت, که همچنین با جورج تنگه, Brad Paisley, مارتینا مک براید و دیگر ستاره های کشور.

McDermott گفت که او شروع به کار با لی چند ماه پیش شده است و تحت تاثیر قرار با استعداد خود را.

"زمانی که من دیدن چیزی که واقعا جلب گوش من و چشم من برای بازار و برای چه خوب است, من را سریع پیگیری آن و این چیزی است که ما را با مسائل" McDermott گفت.

"او را به انجام این کار است و او واقعا فقط رو واقعا سریع است."

قبل از جهانی همه گیر لی گفت: او لذت می برد انجام در مکان هایی مانند سواحل Bar & Grill در فورت مایرز همراه با میله از فلوریدا به میشیگان در نزدیکی خود پدربزرگ و مادربزرگ, مکان هایی مانند چوب پنبهای را Beal شهرستان میخانه و رنگ سبز شبدری بار و رستوران در حد جزیره در شمال دریاچه میشیگان.

"هدف نهایی من این است که برای دریافت یک کمپانی ضبط و رفتن بر روی تور را بزرگتر نام برای خودم و شروع زندگی در راه است که من می خواهم به زندگی می کنند آن, او گفت:.

"من حدس می زنم ما می گویند من به اندازه کافی خوب به آن را. من به طور کامل ساخته شده اما من نزدیک است."

McDermott گفت: آنها در حال برنامه ریزی برای انتشار بیشتر از لی موسیقی این سقوط.

"چیزهای جدید او نوشتن قاتل است و آنها در حال بیرون آمدن فوق العاده تولید-حکیم" McDermott گفت. "این مرده-مرکز چه, بازار هیجان زده در مورد و به دنبال در حال حاضر.

"او واقعا پله از طریق شیشه به دنبال و پله به او هنرمندی در حال حاضر."

دیو Osborn منطقه ای ویژگی های ویرایشگر از ناپل اخبار روزانه و اخبار-مطبوعات. او را دنبال کنید Instagram @detroitdave88 و در توییتر @NDN_dosborn.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن