فلوریدا به زودی می تواند ضربه 100,000 coronavirus موارد اگر سنبله ادامه

Sonja Isger پالم بیچ پستمنتشر شده 2:13 PM EDT Jun 21, 2020تعداد تایید COVID-19 مورد در فلوریدا رشد بیش از 3000

توسط ABDOOSNEWS در 1 تیر 1399

تعداد تایید COVID-19 مورد در فلوریدا رشد بیش از 3000 برای چهارمین روز متوالی یکشنبه — سرعت است که اگر پایدار فشار را از این بیماری را در سطح ایالت درک گذشته 100,000 علامت صبح روز دوشنبه.

اوایل یکشنبه فلوریدا به نظر می رسد به گزارش بزرگترین دستاوردهای ملت یک شبه از نزدیک دنبال آریزونا با بیش از 2500 موارد اضافی و کارولینای شمالی با حدود 1200 با توجه به Worldometer ردیاب که جمع آوری داده ها از سازمان های دولتی مختلف.

اما هیچ یک از این دو انتهایی متحده آماده است به آمار 100,000 موارد در روزهای آینده. تنها پنج کشور در حال حاضر وجود دارد: New York, California, New Jersey, ایلینوی و تگزاس.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: فلوریدا موارد سنبله, D. L. pablo newton farley فرو می ریزد روی صحنه آریزونا که تست مثبت نمی پوشیدن ماسک

در فلوریدا پالم بیچ, Broward و میامی-Dade شهرستان همچنان خانه به نزدیک به نیمی از 97,291 افرادی که آزمایش مثبت از دولت شروع ردیابی در ماه مارس است.

ایالت پس از سه روز مستقیم از گزارش 40 یا بیشتر مرگ و میر آورده یکشنبه 17 قرار دادن فلوریدا تلفات در 3,254.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis خطاب به افزایش تعداد مورد در طول یک شنبه در کنفرانس خبری در تالاهاسی. او گفت: اکثر عفونت های جدید افراد بدون علائم کمتر از زمانی که این بیماری همه گیر آغاز شد و کمتر در معرض این بیماری است.

"ما موارد در حال تغییر در یک رادیکال جهت جوان," او گفت:. "ما شاهد یک تغییر عمده در جهت از 20 - تا 30 سال جمعیت ... حتی اگر آنها توسعه علائم در گروه های جوان آن است که معمولا خفیف; عوارض کم است."

او همچنین گفت که در حالی که این ویروس همچنان به گسترش عفونت متفاوت است از آنچه در آن بود سه ماه پیش. DeSantis گفت: بیشتر بیمارستان تخت خالی تر از قبل همه گیر آغاز شد و بیشتر تخت ICU موجود از وجود دارد در ماه آوریل است.

DeSantis مانند رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین ویژگی افزایش در تعداد موارد به تست های بیشتر در حال انجام است. اما کارشناسان بهداشت و درمان در فلوریدا و در سراسر کشور می گویند اخیر سنبله نمی تواند مرتبط صرفا به گسترش از تست.

پالم بیچ شهرستان سلامت مدیر آلینا آلونسو اشاره کرد که زمانی که او روز خود را county کمیسیون روز سه شنبه.

"وقتی شما می شنوید که مردم به شما بگویم در این آزمون تعداد در حال بالا رفتن از آنجا که ما در حال آزمایش بیشتر است نه کل تصویر," او گفت:.

"ما با داشتن بیشتر موارد به دلیل وجود گسترده تر گسترش ویروس در جامعه است. و ما انتظار می رود که با باز کردن همه چیز."

پالم بیچ پست تحریریه اولیویا هیچکاک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن