Flipkart و آمازون را به اتخاذ اقدامات برای توانمندسازی فروشندگان

Flipkart و آمازون اعلام کرده اند چند اقدامات برای توانمندسازی lakhs از فروشندگان و موسسات کوچک و متوسط خود را

توسط ABDOOSNEWS در 29 فروردین 1399
Flipkart Amazon
Flipkart و آمازون اعلام کرده اند چند اقدامات برای توانمندسازی lakhs از فروشندگان و موسسات کوچک و متوسط خود را در بازار به عنوان آنها شروع ورزش به نمودار بهترین مسیر برای از سرگیری کامل عملیات. فلیکر

پس از آن دولت تصمیم به اجازه می دهد غیر ضروری موارد فروش بر روی سیستم عامل های تجارت الکترونیک از آوریل 20, Flipkart و آمازون اعلام کرده اند چند اقدامات برای توانمندسازی lakhs از فروشندگان و موسسات کوچک و متوسط خود را در بازار به عنوان آنها شروع ورزش به نمودار بهترین مسیر برای از سرگیری کامل عملیات.

Flipkart از جمعه اعلام کرد در سه ماه توقف در وام های موجود و امکانات ویژه در آن رشد سرمایه در برنامه ثابت و مشاور و در زمین پشتیبانی از تقریبا 2 لاخ فروشندگان در پلت فرم های خود را قبل از از سرگیری عملیات.

این etailer گفت که فروشنده حمایت از تیم ثابت ارائه مشاوره و پشتیبانی زمینی به فروشندگان در آن پلت فرم برای کمک به آنها از سرگیری عملیات در چند روز و کمک به مصرف کنندگان در این زمان نیاز به عنوان آنها همچنان به ماندن در خانه.

"به آنالیز تیم های در حال حمایت از فروشندگان بازار هوش برای اطمینان از صاف لیست بر روی سیستم عامل. همچنین زنجیره تامین تیم همچنان به حفظ تمرکز شدید بر روی ایمنی و سلامت روش در همه Flipkart امکانات و کارکنان است که به حمایت از جنبش کالا برای فروشندگان" این شرکت در بیانیه ای گفت.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

Flipkart فراهم کرده است فروشندگان انعطاف پذیری در انتخاب و به کار و یا کار نمی کند در طول مستند دوره بدون هر گونه نگرانی از معیارهای عملکرد مختل شده.

Flipkart Amazon
آمازون بیش از 6 لاخ فروشندگان و تعداد قابل توجهی از این فروشندگان شامل میکرو-کارآفرینان و همچنین کوچک و متوسط کسب و کار و همچنین زنان فروشندگان و صنعتگران و بافندگان و بسیاری دیگر. Pixabay

این شرکت همچنین چشم پوشی کردن ذخیره سازی هزینه برای ماه آوریل تحت عنوان 'آن را انجام شده توسط Flipkart' سرویس است که اجازه می دهد تا فروشندگان به فروشگاه موجودی خود را در Flipkart تحقق مراکز سریعتر تحویل.

تمام پرداخت های مربوط به لغو سفارش در مستند دوره در حال انجام و در حال حل و فصل در آینده پرداخت, چرخه, شرکت اطلاع داد.

"همچنین فروشندگان لازم نیست که صبر کنید برای 60 روز از تاریخ درخواست بازگشت به بالا بردن SPF ادعا می کنند و می تواند در بالا بردن آن را به عنوان به زودی به عنوان مستند آسانسور و شرکت به طور کامل رزومه عملیات خود گفت:" etailer.

در طول 21 روز اول این مستند تجارت الکترونیکی و سیستم عامل اجازه داده شد تنها به فروش کالاهای ضروری مانند مواد غذایی و دارو و دستگاه های پزشکی.

به عنوان محدودیت در برخی فعالیت های اقتصادی برداشته خواهد شد تا حدی شروع آوریل 20, e-commerce رشته قادر خواهد بود به فروش گوشی های تلفن همراه و موارد الکترونیکی از جمله یخچال و فریزر و تلویزیون و سیستم های تهویه مطبوع و کولر همراه با اقلام لوازم التحریر.

در یک پست وبلاگ اواخر پنجشنبه Gopal Pillai, VP, فروشنده, خدمات آمازون هند گفت: این شرکت در کنار آن فروشنده همکاران برای کمک به آنها حرکت به چالش های اقتصادی است که افزایش یافته است از گسترش COVID-19 بیماری همه گیر.

آمازون بیش از 6 لاخ فروشندگان و تعداد قابل توجهی از این فروشندگان شامل میکرو-کارآفرینان و همچنین کوچک و متوسط کسب و کار و همچنین زنان فروشندگان و صنعتگران و بافندگان و بسیاری دیگر.

Flipkart Amazon
Flipkart اعلام کرد سه ماه توقف در وام های موجود و امکانات ویژه در آن رشد سرمایه در برنامه ثابت و مشاور و در زمین پشتیبانی از تقریبا 2 لاخ فروشندگان در پلت فرم های خود را قبل از از سرگیری عملیات. Pixabay

"برای کمک به میکرو-کارآفرینان و دیگر موسسات کوچک و متوسط با جریان نقدی خود را به ما waiving کردن 50 درصد از فروش در آمازون (SoA) و یا ارجاع هزینه تا 30 ژوئن. این ابتکار می ایستد به نفع دهها هزار نفر از فروشندگان در آمازون است.در" Pillai گفت.

این هزینه است که همه فروشندگان پرداخت برای محصولات خود را به فروش در آمازون است که یک درصد از کل قیمت فروش است که توسط خریدار پرداخت می شود.

"SoA هزینه های متفاوت برای دسته بندی های مختلف است اما قابل استفاده برای تمام فروشندگان. این چشم پوشی را اعمال می شود به تمام فروشندگان که به طور متوسط GMS (فروش کالا ناخالص) برای Jan و Feb 2020 شد 10 ، 000 تومان و در زیر" اضافه شده Pillai.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

آمازون گفت: waiving کردن هزینه های ذخیره سازی برای همه محصولات در تحقق آن مراکز تا مارس 30.

"همانطور که ما اولویت بندی ارائه اولویت بالا را به مشتریان خود از جمله مواد غذایی, مواد غذایی, پزشکی و بهداشت و درمان موارد ما مجبور به لغو سفارشات حاوی پایین تر اولویت اقلام است. برای کمک به کاهش تاثیر این لغو در ما فروشنده همکاران ما استرداد از همه تحقق و ارجاع هزینه" مطلع آمازون است.

همچنین به عنوان خوانده شده - Snapchat همکاری با آمازون نخست تصویری برای ترویج آر

آمازون گفت که به طور موقت آرامش ادعا ویندوز برای انواع مختلف از بازپرداخت آن فروشنده شرکای فایل را برای.

"این انجام شده است برای اطمینان حاصل شود که بازپرداخت ادعا را تکذیب کرد اگر آنها دست به طور منظم ادعا ویندوز به دلیل اختلال ناشی از COVID 19" این شرکت اعلام کرد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن