مربی تناسب اندام Chelston پینتو سهام نکاتی برای تناسب اندام در خانه

تناسب اندام, مربی و بازیکن فوتبال Chelston پینتو که بخشی از Decathlon سفیر برنامه معتقد است که این ممکن است سخ

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399
Chelston Pinto fitness
تناسب اندام, مربی و بازیکن فوتبال Chelston پینتو که بخشی از Decathlon سفیر برنامه معتقد است که این ممکن است سخت به شروع صفحه اصلی تمرینات است. IANS

بنگلور مبتنی بر تناسب اندام, مربی و بازیکن فوتبال Chelston پینتو که بخشی از Decathlon سفیر برنامه معتقد است که این ممکن است سخت به شروع صفحه اصلی تمرینات اما این بهترین راه برای اقامت مناسب در راحتی خود را.

به عنوان بخشی از دو و میدانی جامعه است که پشتیبانی از به ارمغان می آورد با هم رانده شخصیت های ورزشی و الهام بخش افرادی که به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات این مربی کمک می کند تا مردم ماندن مناسب آنلاین.

گزیده ای از خود IANSlife مصاحبه:

س: شما چه فکر می کنید رایج ترین اشتباهات مردم را در حالی که آموزش ؟

پینتو: مردم تمایل به تکیه زیادی بر روی آنچه که آنها آنلاین ببینید و می خواهید نتایج فوری, اما در واقعیت, تناسب اندام, همه چیز در مورد حفظ سالم و خوب و زندگی بسته به فرد و اهداف واقع بینانه. تناسب اندام در حال انجام فرایند مادام العمر نیست و فقط یک مد زودگذر تمرین!

Chelston Pinto fitness
Chelston پینتو احساس می کند که ورزش در خانه است که نیاز به ساعت. (بازنمودی تصویر). Pixabay

س: بسیاری از انتقالها تناسب اندام جهانی گزارش داده اند که کاهش در فعالیت های روزانه در طول مستند. چرا شما فکر می کنید این است ؟

پینتو: این طبیعی است که برای دیدن یک کاهش از مردم در خانه هستند که آن هم از نظر روانی یک محل برای استراحت. این یک تغییر عمده برای افرادی که بسیاری از آنها دويدن و ورزش در خارج از منزل. اما این مهم است به حرکت در اطراف در حالی که در خانه و توصیه من این است که مطمئن شوید که شما انجام هر 15-20 دقیقه و آیا تلاش برای تمرین از صفحه اصلی.

این است که چرا همراه با دو و میدانی ما ایجاد کرده اند یک سری از مجازی تمرینات به حفظ همه در حال حرکت و فعال از خانه به عنوان بخشی از #PlayItSafe ابتکار برای کمک به مردم به ماندن مناسب و فعال در حالی که ایمن ماندن در خانه. ما یک سری از مجازی تمرینات اعم از قدرت و تهویه مدار آموزش ورزش مطبوع و یوگا. این تمرینات در دسترس هستند در دو و میدانی وبلاگ و سراسر آن کانال های رسانه های اجتماعی. ما دریافت کرده اند فوق العاده, پاسخ, پس, آنها را بررسی کنید.

شکوه #PlayItSafe کمپین eeHallympics 2020' ابتکار عمل را به نگه داشتن هر کس رقابتی ارواح تا پس از به تعویق افتادن بازی های المپیک تابستانی سال جاری است. Hallympics شد یک سری از چالش های تناسب اندام در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی طراحی شده برای صفحه اصلی و به راحتی شدنی از یک سالن نشیمن و یا حتی از محدوده یک آشپزخانه. ما ehome' ورزشکاران داده شد دو چالش هر روز با سه ساعته پنجره برای تکمیل چالش ها و ویدئو های خود را. ما تا به حال بیش از چهار هزار شرکت کننده در بیش از 100,000 نمایش در سراسر کانال های رسانه های اجتماعی با مشارکت از نه شهرستانها.

س: شما مدافع زیادی برای صفحه اصلی تمرینات است. چرا آنها خیلی موثر است ؟

پینتو: به من می گویند آن ها نیاز به ساعت. برای عموم مردم که مشغول هستند و با تعهدات خود در محل کار یا خانواده وجود دارد که لازم است به تناسب اندام و تمرین در راحتی خود را و صفحه اصلی تمرینات بهترین هستند که آیا قبل از ثبت بالغ جلسات و یا آنلاین آموزش برنامه.

Chelston Pinto fitness
"مردم تمایل به تکیه زیادی بر روی آنچه که آنها آنلاین ببینید و می خواهید نتایج فوری می گوید:" Chelston پینتو. IANS

س: گرفتن یک ورزش است نه به آسانی از فکر به عنوان یک گزینه برای تناسب اندام. منافع آن چیست ؟

پینتو: فلسفه من این است همه چیز در مورد قرار دادن سطوح تناسب اندام خود را به آزمون در حالی که بازی های ورزشی می باشد. این کمک می کند تا یک مشتری به درک آنچه که آنها واقعا نیاز به کار بر روی در شرایط مطبوع و استقامت و قدرت تعادل و یا هر جنبه دیگر. ورزش همچنین اضافه کردن یک عنصر از سرگرم کننده و رقابت است که کلیدی برای تناسب اندام به عنوان یک فرایند مداوم است.

همچنین به عنوان خوانده شده - 88% هند متخصصان معتقدند داشتن ارتباطات مناسب مهم برای موفقیت: LinkedIn

Q. جدید وجود دارد 'عادی' و در همه چیز. شما چه فکر می کنم در حال رفتن به تناسب اندام جدید روند در حال حاضر ؟

پینتو: روند جدید خواهد بود تطبیق به عنوان یک مربی برای آموزش مشتریان در راه های مختلف. برای مشتریان به درک بدن خود و آنچه که برای آنها کار می کند به طوری که آنها می توانید با تمرین بر روی بروید بدون تکیه بر یک مربی و یا یک پورتال آنلاین به تنهایی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن