Find اکنون، برای استخر پیش ساخته چه کاری باید انجام دهیدسریع؟

اغلب خواستار استفاده از رنگ های شیك و مواد با كیفیت در استخر خود می باشند بعلاوه آنها می خواهند حداكثر عملكرد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اغلب خواستار استفاده از رنگ های شیك و مواد با كیفیت در استخر خود می باشند بعلاوه آنها می خواهند حداكثر عملكرد را برای استخر خود داشته باشند. وجود سایبان با دكور كلاسیك و صندلی و مبل راحتی كه خودتان آن را انتخاب می كنید بعلاوه سیستم روشنایی برای استقبال از شما در بدو ورودتان به استخر تنها ایده هایی انگشت شمار می باشند كه زیبایی طراحی این استخر را دو چندان می كند. شنا برای حفط و تحرك بدن و ذهن به كار گرفته می شود. كار ساخت و ساز كوتاه و زمان نصب و راه اندازی آن نیز تنها چند ساعت می باشد. اجرای شکل و ابعاد استخر بر روی زمین، گودبرداری و اجرای ماسه بادی در بستر و نصب استخر و پر کردن فضای اطراف با ماسه بادی، اجرای تأسیسات استخر و در نهایت اجرای زیباسازیهای اطراف استخر از جمله عملیاتهای عمرانی برای نصب استخر پیش ساخته توکار هستند. در رابطه با انتخاب زمین برای نصب و راهاندازی استخر پیش ساخته بایستی در نظر داشته باشیم که آیا قصد دارید تا استخر پیش ساخته را بهصورت روکار نصب کنید یا توکار؟ این محصول را می توان روی سطوح صاف و بدون هرگونه آماده سازی در طول ساخت و ساز نصب كزد.

علاوه بر موارد ذکر شده، استخرهای پیش ساخته را می توان در هر فضایی نصب نمود و اگر بعنوان استخر روکار به کار برده شود، می توان آنها را بدون گودبرداری و ساخت و ساز، در فضاهای بسته، در حیاط منازل و حتی روی پشت بام منازل (با در نظر گرفتن مقاومت ساختمان) به کار برد. این قالب ها به صورت آماده وجود دارند شما می توانید پس از خرید آنها را به راحتی در جایگاه قرار دهید. این استخر مناسب افرادی است که ملک مناسب برای حمل استخر با کامیون و جرثقیل را دارند و حاضر هستند که پول بیشتری برای شنای خود به نسبت استخر پیش ساخته پی وی سی پرداخت کنند. استفاده از تورهای سایه بان که برای محافظت از آبزیان در برابر شکار پرندگان و نور مستقیم خورشید مناسب است. بطور کلی درجوامع آبزی پروری دنیا برای پرورش ماهی و انواع آبزیان بدلیل وجود محیط های مرطوب و آب، استخر های پیش ساخته با ورق زینکالیوم مورد استقبال قرار میگیرد، که این مسئله سبب طول عمر بالاتر و کاربردی بودن این استخرهای پیش ساخته می گردد. اگر می خواهید برای استخر خود تجهیزات دیگری نیز در نظر بگیرید، اینکار را می توانید بعد از اجرای کامل استخر انجام دهید.

This was creat ed wi th GSA᠎ Content Generator Demov᠎er si on.

برند اینتکس یکی از قوی ترین برند های بین المللی فعال در زمینه طراحی لوازم تفریحی و بازی به حساب می آید. همین موارد باعث شده اند تا استفاده از استخر پیش ساخته اینتکس به مسئله ای مهم و کلیدی تبدیل شود. در واقع انتظاری كه از یك استخر پیش ساخته می رود طراحی شیك و منحصر به فرد آن است كه در واقع تلفیقی از هنر و تكنولوژی است صرفه جویی و ایمنی با استفاده از عایق های پوششی و انرژی خورشیدی موارد دیگری است كه در اینجا رعایت شده است. استفاده از پیش سازههای بتنی برای ساخت استخر به جای احداث آن از اول، روند ساخت و ساز را سرعت میبخشد. طراحی استخر پیش ساخته بسته به اینكه می خواهید طولانی مدت از آن استفاده كنید و یا برای فعالیت تناسب اندام به آن نیاز دارید و یا تنها برای سرگرمی شما است متفاوت می باشد و نیازمند استفاده از تجهیزاتی مثل نور مخصوص، تجهیزات صوتی، فن آوری ماساژ، سالن آب های كم عمق ـ صندلی ماساژ می باشد تا در استخر پیش ساخته تعبیه شود.

تاثیر آرامبخش آب در كنار طبیعت، سبب شده تا استخر به عنوان عنصری در باغ ها مطرح شود. استخر به عنوان فضای جمعی در محیط باز كه در آن استخر كودك نیز تعبیه شده است تا تمام خانواده در كنار هم جمع شده و از آب لذت ببرند. پله ها به گونه ای هستند كه لغزش نداشته و حتی می توان از سنگ نیز در طراحی آن استفاده كرد. این استخر پیش ساخته تولید شده از پانل های فولاد ضد زنگ است كه می تواند در بالاتر از سطح زمین نصب گردد و در آنجا راه اندازی شود و به دلیل وزن سبك می توان آن را در پشت بام ساختمان نصب كرد. استخر Luxe دارای وزن سبك و حمل و نقل آسان می باشد. در زیر عكس هایی از این سبك را مشاهده می كنید. شکل ظاهری بسیار زیبای این استخر ها به دلیل قالب های ساخته شده ار CNC در نوع خود منحصر بفرد بوده و هیچگاه نمیتوان با سازه بتنی چنین استخر هایی را ایجاد کرد. تنوع در سایز و اندازه و رنگ آنها را منحصر به فرد ساخته است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402