از نظر مالی مشکل هرتز انتصاب جدید رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت

لورا اشپزخانه فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:47 PM EDT مارس 18 سال 2020وجود دارد یک تغییر از گارد در مالی

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399

وجود دارد یک تغییر از گارد در مالی مشکل هرتز.

Hertz Global Holdings — پدر و مادر از هرتز Corp. — جدید رئیس جمهور و مدیر عامل موثر بلافاصله.

از نظر مالی مشکل شرکت مستقر در استروئ اعلام کرد که تعجب آور رهبری تغییر اوایل روز دوشنبه.

پل سنگ است که در حال حاضر در صندلی راننده. او اخیرا به عنوان هرتز اجرایی معاون رئیس جمهور و رئیس خرده فروشی افسر عملیات برای شمال امریکا است.

سنگ جایگزین کاترین Marinello که استعفا مارس 16 با توجه به نظارتی تشکیل پرونده با آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار.

Marinello برنامه به ماندن بگیرید به عنوان یک مشاور برای یک سال به "حمایت از یک انتقال آرام" با توجه به اخبار شرکت انتشار.

رهبری تغییر می آید یک هفته پس از شرکت — ضربه سخت با این بیماری همه گیر کوروناویروس مطرح شک و تردید جدی در مورد توانایی خود را برای زنده ماندن یک سال دیگر.

در 10-Q تشکیل پرونده با SEC هرتز فاش آن را نمی ممکن است قادر به بازپرداخت و یا تشکیلات جدید بکار تجاری خود را سنگین بدهی و "ممکن است کافی جریان های نقدی حاصل از عملیات و یا نقدینگی به حفظ آن عامل نیاز و یا برای دیدار با این شرکت تعهدات به عنوان تبدیل شدن آنها به دلیل" بیش از 12 ماه آینده.

هشدار در آمد که این شرکت اعلام کرد نتایج سه ماهه اول خود را که تنها برای نشان دادن شروع درد اجاره ماشین غول احساس از این بیماری همه گیر.

گسترش ویروس کشنده هر دو دلسرد و مانع سفر در سراسر جهان است. به عنوان یک نتیجه تقاضا برای اجاره خودرو عملا از بین رفت یک شب در ماه مارس — و بنابراین تقاضا برای اتومبیل استفاده می شود از طریق معمول خود را حراج کانال.

در روز دوشنبه مطبوعاتی هرتز ارائه نمی دهد دلیلی برای Marinello استعفای.

رئیس هیئت مدیره هنری کیزر گفت: مدیران "انتخاب پل منجر به هرتز را فصل بعد" از طریق آنچه که او به عنوان یک "جریان جانشینی فرآیند برنامه ریزی است."

"پل به ارمغان می آورد یک مشتری محور رویکرد به رشد کسب و کار است که رانده شده توسط فرایند تعالی و تعهد کارکنان," او گفت:. "پس از موفقیت اجرای بزرگترین ما در بخش کسب و کار برای دو سال گذشته پل کمک به تقویت مارک های ما با بالا بردن استانداردهای خدمات در سراسر آمریکای شمالی اجاره اتومبیل عملیات."

کیزر نوک کلاه خود را به Marinello برای او "به عنوان سهم استثنایی رهبر کسب و کار."

"پس از پیوستن به این شرکت در ماه ژانویه سال 2017 او نظارت موفق عملیاتی چرخش تبدیل هرتز فرهنگ و ساخته شده است بهترین در کلاس رهبری تیم است."

Marinello جانباز عمومی شرکت مدیر عامل گرفت از جان Tague موثر Jan. 3, 2017.

در زمان بالا سرمایه گذار Carl Icahn ستایش Marinello یک جانباز از, بانکداری, کسب و کار و خدمات فناوری نوین و صنایع به عنوان "حق فرد برای رهبری هرتز همانطور که ما حرکت رو به جلو است."

در یک بیانیه Marinello گفت که او مطمئن است که زیر سنگ رهبری هرتز خواهد شد "رستگار به آینده است."

"سخت ترین قسمت در مورد پله پایین است ترک های شگفت انگیز کارکنان که به دست آورده اند احترام من بیش از سه و نیم سال است. این یک افتخار برای آنها خدمت می کنند."

در یک پژوهش توجه داشته باشید تحلیلگر کریس Woronka با دویچه بانک تحقیق توصیف مدیر عامل گذار به عنوان یک شگفتی است.

"اگر چه ما تا به حال نشده است پیش بینی خانم Marinello خروج ارتفاع از آقای سنگ می تواند بسیاری از حس با توجه به وسعت خود و نظارت خود را در تازه ترین, نقش," او گفت:.

Woronka اشاره کرد که زمانی که Marinello وارد هرتز او را از اولویت های کلیدی بود برای دوباره رشد درآمد و به این منظور آن را "ماموریت انجام شد" با آن ایالات متحده درآمد رشد 16 درصد در سال 2018 و 2019 در ترکیب.

"ما فکر می کنیم این شرکت بسیار بهتر عملیاتی و از یک مشتری رو به نظر از آن پس خانم Marinello ورود اما تمرکز در حال حاضر به احتمال زیاد تبدیل به عملیاتی بازده بالقوه با یک رد پای کوچکتر در یک پست-COVID بهبود است."

او در توصیف سنگ به عنوان یک "کلید استخدام" توسط Marinello چرا که او بیش از 25 سال از "تجربه گسترده در صنعت خرده فروشی."

حرکت رو به جلو Woronka گفت هرتز عملکرد در دو حوزه خواهد بود برخی از کلید های آن در آینده موفقیت: درآمد حاصل از فروش خود را بزرگتر و بالاتر مسافت پیموده شده وسایل نقلیه و اجاره به استخدام رانندگان است. سنگ نظارت هر دو از کسانی که در مناطق سابق خود ،

در بیانیه ای سنگ گفت: او به دنبال به جلو به کار با همکاران به انجام آنچه هرتز مردم بهترین — پیش بینی که در آن تحرک حمل و فناوری و نوآوری به بهترین خدمت به مشتریان و ذینفعان و جوامع" در بیانیه ای.

در یک ایمیل اندرو هیل اندرو هیل مشاوران سرمایه گذاری در ناپل که به دنبال اتفاقات در Hertz گفت که او مطمئن است که تغییر در رهبری خواهد بود به اندازه کافی برای نجات این شرکت است. او آرزو هرتز و کارکنان خود را در "کشیدن یک معجزه است."

"متاسفانه هرتز مشکلات از بدهی های بیش از حد و عدم نوآوری و از دست دادن صنعت رهبری باعث می شود آن را یک سفر دشوار برای هر مدیر عامل" او گفت:. "با توجه به این عوامل است که جدید نیست سهام هرگز ملاقات معیارهای ما برای سرمایه گذاری است."

سنگ های 50 و تا به حال 28 سال کار حرفه ای با باشگاه سام/Walmart, جایی که او شروع به عنوان یک مدیر فروشگاه و به سرعت نقل مکان کرد و از طریق صفوف برای تبدیل شدن به یک بخش معاون ارشد رئیس جمهور برای غرب ایالات متحده منجر عملیات برای بیش از 200 مکان با بیش از 30 ، 000 کارکنان.

قبل از پیوستن به هرتز سنگ به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس خرده فروشی افسر در cabela's پیشرو و تفریحی خرده فروش.

به عنوان رهبر هرتز آمریکای شمالی اجاره اتومبیل عملیات او نظارت حدود 4500 مکان و 27,000 کارکنان. با توجه به انتشار اخبار سنگ با اعتبار تسهیل عملیات دوباره انرژی و توسعه استعداد و بالا بردن استانداردهای خدمات و در نتیجه این شرکت برنده آرزو J. D. Power جایزه در سال 2019 — برای اولین بار در 16 سال است. این جایزه به رسمیت شناخته شده آن از شماره 1 رتبه بندی رضایت مشتری برای اجاره اتومبیل در شمال امریکا است.

این هرتز. Corp. عمل هرتز دلار و صرفه جو مارک.

در پایان از 2019 شرکت کرده بود در مورد 38,000 کارمند در سراسر جهان با حدود 1100 از آنها مستقر در جنوب غربی فلوریدا.

هرتز گرفته است بسیاری از مراحل برای کاهش هزینه های خود را بیش از گذشته چند ماه از جمله کاهش سرمایه خود را صرف لغو ناوگان جدید سفارشات و کاهش آن تعداد کارمندان.

چند هفته پیش هرتز اعلام کرد 10,000 اخراج در سراسر شمال امریکا عملیات را پس از کاهش شغل در حال حاضر اتفاق افتاده است از جمله آنهایی که در آن مقر محلی.

این شرکت تخمین می زند تهاجمی مراحل آن گرفته شده به بریده بریده هزینه های آن خواهد شد در نتیجه $2.5 میلیارد دلار سالانه صرفه جویی. اما هرتز است که هنوز هم رو تپه از بدهی آن را مطمئن شوید که آن را می تواند بازپرداخت.

"به عنوان یک مسئول در تیم مدیریت ما باید به طور عملی در مورد زمان بندی اقتصادی, بهبود, بنابراین ما در حال انجام همه چیز را ما می توانیم به حفظ نقدینگی" Marinello گفت: در یک هفته گذشته است. "در همان زمان از یک عامل چشم انداز ما در ادامه به خدمات به مشتریان در بالاترین سطح با امن ناوگان در شیوه ای که آنها می آیند به اعتماد ما از یاد برند."

دو هفته پیش این شرکت اعلام کرد که آن وام دهندگان داده بود و آن را زمان بیشتری را در آن از دست رفته پرداخت اجاره در ماه آوریل برای جلوگیری از به طور پیش فرض است که می تواند باعث فروش بسیار هرتز ناوگان.

این شرکت تنها تا مارس 22 به آمده تا با یک استراتژی جدید و ساختار به پرداخت بدهی و آن هشدار داده است می تواند وجود داشته باشد "هیچ تضمینی" از آن خواهد شد قادر به مذاکره هر گونه امداد فراتر از آن تاریخ است.

از پرداخت های از دست رفته را هم زده تا ترس از ورشکستگی است.

در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ ، Marinello گفت: این شرکت در حال انجام است همه چیز را می تواند به صرفه جویی در پول و جلوگیری از تشکیل پرونده برای ورشکستگی در صنعت سفر سقوط.

"ما به دنبال حمایت از ما وام دهندگان و بانک ها," او گفت:. "ما همچنین به دنبال حمایت از دولت است. بله, ما می توانیم جلوگیری از ورشکستگی است."

در تحقیقات خود توجه داشته باشید Woronka گفت: معلوم بود که آیا Marinello خروج است چیزی برای انجام با آینده انقضای چشم پوشی مربوط به پرداخت های از دست رفته.

"ما انتظار داریم اطلاعات بیشتری در مورد پتانسیل نقدینگی اقدامات به آینده تا پایان هفته," او گفت:.

Woronka حفظ نگه دارید امتیاز در هرتز سهام توصیه نه خرید و نه فروش.

سهام شرکت بسیج در اخبار, رهبری تغییر, افزایش بیش از 18 درصد در بازار بورس نیویورک.

روز دوشنبه مودی صهیونیستی خدمات سرمایه گذاران بیشتر کاهش داد هرتز را رتبه بندی اعتباری است که نشان می دهد آن نظرات در مورد آینده این شرکت آمریکا ،

در این گزارش مودی گفته تحلیلگران ضعف هرتز اعتباری مشخصات آن را ترک کرده اند "آسیب پذیر به تغییر در تمایلات بازار در این بی سابقه ای در شرایط عملیاتی و شرکت باقی می ماند در معرض وقوع در ادامه به گسترش است."

آخرین جمع و جور کردن نشان دهنده شدت و وسعت COVID-19 و تاثیر آن بر هرتز که می تواند "گسترش از طریق و به طور بالقوه فراتر از بحرانی فصلی فصل مسافرت و می تواند طولانی مدت" در این گزارش آمده.

ارتقا نیست و انتظار می رود هر زمان به زودی.

چشم انداز منفی می تواند تغییر کند اگر "هرتز نشان می دهد که آن را به اندازه کافی می تواند ادعا با استرس بسیار بیشتر محیط زیست عامل و به وضوح بازگرداندن مسیر خود را به سمت بهبود اعتبار معیارهای" در این گزارش آمده.

این تحلیلگران با اشاره مختلفی از اقدامات این شرکت می تواند به تقویت موقعیت مالی خود را از جمله تنظیم سرعت ناوگان خود را اندازه و حفظ آن بهبود رضایت مشتری و موقعیت.

"سریع و گسترش گسترش coronavirus شیوع رو به وخامت اقتصادی جهانی چشم انداز کاهش قیمت نفت و دارایی کاهش قیمت در حال ایجاد یک شديد و گسترده اعتباری شوک در سراسر بسیاری از بخش های مناطق و بازارهای" در این گزارش آمده. "ترکیب اعتباری اثرات این تحولات بی سابقه ای است. اجاره اتومبیل بخش شده است یکی از بخش های بیشتر به طور قابل توجهی تحت تاثیر این شوک به دلیل حساسیت به تقاضای مصرف کننده و ضریب اطمینان."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب