مبارزه با چین Virus با ایمنی بهتر

توسط SALIL GEWALIیکی احساس می کند COVID قرنطینه مراکز بدون تامین ایمنی بوستر مثل این است که یک آشپزخانه بدون م

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

توسط SALIL GEWALI

یکی احساس می کند COVID قرنطینه مراکز بدون تامین ایمنی بوستر مثل این است که یک آشپزخانه بدون مواد غذایی است. طبق نتايج تا کنون COVID-19 مبارزه است تنها با ما قوی تر "سیستم ایمنی بدن" از آنجا که هنوز ما هیچ درمان مناسب برای ویروس. خوب قبل از اینکه ما به هر میدان جنگ ما باید به خوبی مسلح تا اول مبارزه با دشمنان ما. در حال حاضر ما دشمن است ووهان ویروس. ما هیچ سلاح های دیگر برای کشتن این ویروس به جز برای ایمنی بهتر. بنابراین صرفا داشتن مردم در قرنطینه که آورده شده است به ظن اینکه covid مثبت را ندارد اگر ما در نظر نمی کمک به آنها را به ساخت خود را به ایمنی. علاوه بر داشتن قفل شده در مراکز قرنطینه که بیش از حد "دور" از راحتی از خانه ممکن است برخی احساس می کنم بدجور تنهاتر و افسرده و در نتیجه آنها ممکن است بیشتر "از دست دادن" خود ایمنی است. بیرونی محیط زیست معمولا نقش عمده ای در ما آناتومیک سیستم. افسردگی معکوس متناسب با ایمنی بدن. بنابراین من خواست بر کارشناسان پزشکی به چشمان خود به این عامل مهم نیز هست.

ما را دنبال کنید در Facebook به نگه دارید تا با آخرین اخبار!!

از دوره های مختلف وجود دارد فرآورده های گیاهی و درمان های جایگزین است که بیشتر توصیه می شود به منظور بالا بردن سیستم ایمنی بدن به خصوص در کمک به درمان بیماری تنفسی. خرد شده پودر زردچوبه ashwagandha, زنجبیل, مقدس, ریحان, فلفل سیاه... مخلوط با عسل می تواند انجام دهد تعجب می کنم. من فکر نمی کنم آنها هر گزینه های گران قیمت. استنشاق بخار غنی شده با گیاهان خاص بسیار "ترمیمی" در اثر آسیب پذیر ریه ها. طب هومیوپاتی مانند آرسنیک Alb-30 بسیار توصیه می شود برای افزایش مقاومت به ویروس می آید و آن را "بسیار ارزان" — 100 ML هزینه Rs 170 اداره می شود را به حداقل میان 5 هزار نفر است. در اینجا ما نمی توانیم چشم پوشی از قدرت یوگا یا نه. آن می تواند به طور موثر افزایش سیستم ایمنی بدن. من تعجب می کنم که چرا دولت است و با در نظر گرفتن تمام چنین مفید و آسان درمان.

Fight China Virus With Better Immunity
جای تعجب نیست که بسیاری از پزشکان که واقعا انتخاب به نگه داشتن یک فاصله از عوارض allopathic قدردانی و انتخاب داروهای گیاهی و یوگا. Pixabay

حتی در غرب از درمان های جایگزین در حال به دست آوردن محبوبیت بیشتر و ترجیح داده از گزینه های درمان توسط علاج بضد پزشکی که مملو از بسیاری از عوارض جانبی است. کشورهای متمدن هستند و کشش اندام خود را با تنفس ریتمیک بر اساس یوگایی قصار مطالب توسط عقل از سر فرزانگان باستان هند است. هدف اصلی یوگا به "دفع کردن بیماری" و بیمار افکار. جای تعجب نیست که بسیاری از پزشکان که واقعا انتخاب به نگه داشتن یک فاصله از عوارض allopathic قدردانی و انتخاب داروهای گیاهی و یوگا.

همچنین بخوانید: بیماری های روانی می تواند مغز سقوط بیمار بیش از حد

خب خدا هرگز پر خود را طبیعی و محصولات گیاهی با sap که ما لطمه می زند زیست شناسی. در حالی که انسان ساخته شیمیایی قرص و کپسول ممکن است التیام بخشی از یک بیمار ارگان اما به آرامی آسیب دیگر ارگان های حیاتی است. بسیار جالب اینجاست که یک پزشک آلمانی و پژوهشگر ساموئل هانمن که اصطلاح علاج بضد حال منفور علاج بضد, علاقه هومیوپاتی و یا درمان های طبیعی. او همیشه اصرار بر افزایش ایمنی.

از این رو من صادقانه احساس می کنید, اگر دولت می تواند صرف هزاران نفر/لاخ از روپیه در هر فرد در قرنطینه و COVID مراکز درمانی, چرا که نه چند صد بیشتر و ارائه همه کسانی که تست مثبت یا منفی با گیاهی ایمنی بدن بوستر و معرفی درمان های طبیعی نیز هست. به آنها چنگ در پوشیدن ماسک آنها نیز باید چنگ بر اهمیت ایمنی بدن-افزایش روش های درمانی. بیا چه ممکن است ما نمی توانیم به ترک هر چیزی را به شانس در این مقطع. ووهان ویروس به راحتی می توانید گرفتن ما "غیر مسلح" در هنگام لاک زدن است بنابراین متخلخل بهانه جناس. بیایید ساخت "مقاوم دیوار" ایمنی در تمام طول!

درباره نویسنده: هند-بر اساس نویسنده و پژوهشگر Salil Gewali بهترین و شناخته شده برای پژوهش خود را بر اساس کار تحت عنوان " ذهن های بزرگ در هند است که در سراسر جهان به دست آورده قدرشناسی. ترجمه شده به دوازده زبان کتاب خود شده است مقدمه با یک دنیا تحسین ناسا دانشمند ارشد – دکتر Kamlesh Lulla, هوستون, ایالات متحده آمریکا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن