ULTIMOPREZZO عبور از قانون اجازه می دهد بازیکنان فوتبال به بازی JV و بازی تیم اول دانشگاه یا دانشکده در همان هفته

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:56 PM EDT Jun 9, 2020دبیرستان بازیکنان فوتبال در حال حاضر خواه

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

دبیرستان بازیکنان فوتبال در حال حاضر خواهد شد مجاز به بازی در تیم اول دانشگاه یا دانشکده و تاریخ بازی تیم اول دانشگاه یا دانشکده در همان هفته.

فلوریدا ورزشی دبیرستان اعضای هیأت مدیره کانون رای دادند 11-2 جمعه در حمایت از یک سیاست است که اجازه خواهد داد که دانش آموز ورزشکار به شرکت در شش محله در هفته است. قانون قبلی محدود بازیکنان تنها به یک بازی در هر هفته است.

سیاست انتظار می رود که منافع فوری برای کوچکتر مدارس و یا مدارس به طور سنتی با کوچکتر فهرست اسامی تیم اول دانشگاه یا دانشکده.

جنسن بیچ تا به حال به لغو آن junior varsity برنامه میدوی از طریق 2018 فصل به دلیل آن نیست که به اندازه کافی بازیکن به دلیل آسیب دیدگی در تیم اول دانشگاه یا دانشکده و JV جوخه های. موقعیتهایی که تبدیل خواهد شد کمتر از یک موضوع در آینده است.

"این واقعا برای ما" جنسن بیچ مربی تیم Caffey گفت. "این به ما می دهد یک فرصت برای عمق بیشتر و نه فقط بدن اما بچه ها که می تواند بازی کند. شما همیشه باید کسانی که بچه ها که مرزی که می توانند در تیم اول دانشگاه یا دانشکده بلکه خوب JV بازیکنان و شما نمی خواهید به ترک JV برنامه خالی است. کودکان و نوجوانان خواهد شد نیاز به تجربه به دلیل پایین جاده زمانی که شما آنها را بکشید تا آن را نمی خواهد به عنوان یک شوک فرهنگی برای آنها است."

بیشتر: مربیان بلک در عمق قتل یک بازی در هر هفته قانون

مدارس که می خواهید را به استفاده از شش-سه ماهه سیاست نیاز به درخواست برای استفاده از آن با هفته 3 از فصل به طور منظم. برنامه تاریخ و زمان و قبلی فهرستی از اندازه خواهد شد یک عامل برای اینکه برنامه های در حال تایید شده است.

مشابه پیشنهاد رد شد توسط ULTIMOPREZZO را مدیران ورزشی کمیته مشورتی در سال 2019 اما شده است وجود دارد رشد فراخوان دولت برای اجرای این سیاست است. چندین ایالت در حال حاضر شش ماهه سیاست در محل.

بیشتر: ULTIMOPREZZO تصویب دختران کشتی کج, شن و ماسه والیبال به عنوان تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزش برای 2021-2022 سال تحصیلی

زمانی که لایحه مور وارد از آلاباما به مربی جنوب غربی فلوریدا مسیحی آکادمی در فورت مایرز او استفاده می شود به نیاز به انتخاب کنید که آیا یک بازیکن خواهد کت و شلوار برای یک تیم اول دانشگاه یا دانشکده و یا JV بازی. آلاباما دبیرستان ورزشی انجمن اجازه می دهد تا هر بازیکن 18 بازی کامل در هر سال است.

"این به ما می دهد فرصت برای پیدا کردن یک بچه در راهرو که ممکن است کمی نگران در مورد بازی و به او بگویید که شما می توانید بازی JV و دریافت امن خود را تکرار علیه دانشجویان سال اول و رشته و پس از آن هنوز هم یک جمعه شب تجربه" گفت: مور که پیش نویس یک قطعنامه در دو سال گذشته او امیدوار بود که افزایش توسعه و رشد این ورزش است.

فورت مایرز مربی سام Sirianni جونیور شده است دیرین طرفدار برنامه های داشتن یک دانشجوی سال اول JV و تیم اول دانشگاه یا دانشکده برای ایجاد ثبات و توسعه بازیکنان. او گفت: در شش ماهه حکومت را به برنامه های یک شانس برای انجام این کار است.

"وجود دارد هیچ جایگزینی برای بازی تکرار" Sirianni جونیور گفت. "طول می کشد مراقبت از دو چیز است. این مربیان در یک موقعیت بهتر در شب جمعه وقتی که پرداختن به عمق. وجود دارد هیچ چیز ترسناکتر از رفتن به یک شب جمعه با کمی به هیچ عمق. و بهتر است برای بچه ها به دلیل آن اجازه می دهد تا آنها را برای یادگیری در JV سطح."

برادن رودخانه مربی کورت برادلی گفت: تاثیر این قانون دیده خواهد شد نه تنها در دادن تیم های عمق در شب جمعه, بلکه در شیوه های.

"شما می توانید ترکیب برخی از قطعات از تمرین به بدن قادر به دریافت بیشتر انجام می شود در هر دو طرف از فوتبال" برادلی گفت. "شما رو به هشدار. شما باید مطمئن شوید که بچه ها هم به اندازه کافی به درمان و استراحت ، اما در بسیاری از اوقات آنها بچه های جوان تر که بیشتر انعطاف پذیر جسمی است که می تواند گزاف گویی کردن. اما شما باید به در نظر گرفتن سطح فیزیکی از JV بازی حمل به تیم اول دانشگاه یا دانشکده.

"من فکر می کنم این خوب است به خصوص برای تیم های که مبارزه با عمق و یا مبارزه برای بچه ها به اندازه کافی در تیم های ویژه. بدون داشتن یک بهار فصل فوتبال ما نمی دانیم که آنچه در آن رشته و یا به شود juniors قادر به. این بدیهی است که یک بازی متفاوت از JV به تیم اول دانشگاه یا دانشکده. بدون داشتن یک بهار به احساس می کنید که آن را برای رفتن به یک مزیت بزرگ است. فوتبال اعداد ممکن است پس از همه گیر. ما فقط باید صبر کنید و ببینید."

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا کارکنان نویسندگان آدم ریگان و دنیس Maffezzoli کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن