FGCU گزارش های زندگی دانشجویی در غرب دریاچه روستای خوابگاه تست مثبت برای COVID-19

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:34 PM EDT May 9, 2020فلوریدا و سواحل خلیج فارس, دانشگاه, دانش

توسط ABDOOSNEWS در 22 فروردین 1399

فلوریدا و سواحل خلیج فارس, دانشگاه, دانشجو, هنوز هم زندگی در غرب دریاچه روستای خوابگاه دارای آزمایش مثبت برای COVID-19.

رئيس دانشگاه مایک مارتین مشترک اطلاعات با دانشجویان و کارکنان در یک ایمیل در مدت کوتاهی قبل از ساعت 10 صبح روز شنبه. شناسایی اطلاعات در مورد دانش آموز از جمله نام و نام خانوادگی و جنسیت و سن و سال بودند به اشتراک گذاشته نمی شود با توجه به محرمانه بودن قوانین پیام متحده است.

دانش آموز باقی می ماند در دانشگاه مسکن است که "واقع در نزدیکی اما نه در اصلی پردیس" در فورت مایرز و مقامات مدرسه گفته شد دانش آموز "تا به حال تنها حداقل تماس با دیگران است."

این اولین بار است که مورد مثبت این دانشگاه را گزارش کرده است.

بیشتر: Coronavirus: FGCU, FSW به توقف در کلاس های حضوری از دانش آموزان بخواهید برای رفتن به صفحه اصلی

دانش آموخته تشخیص چهارشنبه و تصمیم به به اشتراک گذاری آن با دانشگاه شب گذشته مارتین گزارش شده است. زیر هدایت CDC دانش آموز است که جدا شده است.

"این مهم است که توجه داشته باشید که هر فردی که تست مثبت خواهد بود جدا شده و هر کسی که تصور می شود در معرض خطر قرار گرفتن در معرض تماس گرفته خواهد شد و به خواسته خود قرنطینه" مارتین توضیح داده شده در ایمیل خود. "ما در حال در نظر گرفتن این مراحل و همچنین کار با فلوریدا وزارت بهداشت است که انجام خواهد شد تماس با ردیابی روند."

اگر چه این دانشگاه منتقل شده به آموزش مجازی و کارمند که می توانید انجام دهید در حال کار از راه دور, دانشگاه باز می ماند. دانش آموزانی که به هیچ وجه دیگر زندگی خارج از دانشگاه شده اند مجاز به اقامت در خوابگاه.

بیشتر: FGCU به ارائه برخی از خوابگاه بازپرداخت خواستار استخدام یخ در میان COVID-19 تغییرات

در مورد 565 دانش آموزان هنوز هم زندگی می کنند در FGCU مسکن که شامل هر سه محل اقامت سالن توضیح داد سوزان ایوانز FGCU است رئیس ستاد. او تخمین زده است که حدود 250 دانش آموزان هنوز هم زندگی در غرب دریاچه ایجاد کرد که در آن تایید شده مورد گزارش شد.

ایوانز گفت: "سطح مناسب از نیروی انسانی" نگه داشته شده است در محل اقامت سالن و دانشگاه در ادامه به توضیح برای دانش آموزان و کارکنان این "نیاز حیاتی برای اجتماعی فاصله و اقدامات دیگر."

"هر یک از ما در FGCU مسئولیت را به خودمان و به هر یک از دیگر در این" ایوانز اضافه شده است.

این دانشگاه بوده است "خوشحال" برای دیدن دانش آموزان این وضعیت را به طور جدی.

"ما دانش آموزان شده اند مسئولانه درگیر و تعاونی در مواجهه با برخی از چالش های بزرگ و گمنام رو به آنها" ایوانز گفت. "در حالی که ما نمی توانیم از بین بردن COVID-19 ما می توانیم انجام همه چیز ممکن است برای حمایت از دانش آموزان ما و اجازه دهید آنها را می دانم که چقدر ما در مورد مراقبت از آنها. دانش آموزان ما قابل توجه بوده است و بنابراین ما اعضای هیات علمی و کارکنان است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن