ترس و نفرت غالب به عنوان ملخ حمله به ملت

ملخ هستند مخوف ترین آفات آن را تخریب و خوردن هر گونه مواد غذایی یا محصولات کشاورزی است که می آید در راه خود را

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399
Locusts
ملخ هستند مخوف ترین آفات آن را تخریب و خوردن هر گونه مواد غذایی یا محصولات کشاورزی است که می آید در راه خود را. Pixabay

توسط Varuni Trivedi

Swarms از ملخ پرواز کرده به هند از پاکستان وارد راجستان ماه گذشته تحت تاثیر چند منطقه. آنها را بیشتر به یکدیگر غربی و شمال غربی ایالت ماهاراشترا اوتار پرادش و پنجاب پس از هجوم سنگین در راجستان و گجرات, Madhya Pradesh, و, Haryana. این swarms در حال آسیب رساندن به محصولات کشاورزی و معیشت در آنچه به نظر می رسد بدترین حمله در سه دهه. پس از ایجاد آسیب گسترده در پاکستان آنها خیابان رهبری نسبت به کشورهای هند است.

اقتصاد هند که در حال حاضر در یک حالت رقت انگیز بود و گرفتار یک رکود اقتصادی با توجه به Covid-19 و پس از آن مستند است و در حال حاضر با خطر شدید ارضی بحران در دست این پرواز آفات است. کارشناس کشاورزی Devinder Sharma تلاش برای توضیح آنچه که منجر به این ناگهانی حمله ملخ در هند "تغییر آب و هوا را تسهیل پرورش و حرکت ملخ. نوروز با باران و افزایش چرخه فعالیت باید به آنها کمک کرد نژاد سریعتر. یک ملخ حمله هرگز رخ داده است در ماه دسامبر وجود دارد اما یکی در سال 2019," او گفت:.

با توجه به این اتحادیه و وزارت کشاورزی و کشاورزان رفاه وزارت کشاورزی و کشاورزان رفاه به طور فعال به شدت ملخ عملیات کنترل در بیاورد ایالت راجستان پنجاب گجرات و, Madhya Pradesh.

چه ملخ?

ملخ نگاه عادی مانند ملخ و در نظر گرفته مخرب ترین آفات مهاجر در جهان است. این حشرات سفر در swarms که سفر می تواند تا 150 کیلومتر در یک روز بسته به سرعت. آنها در بلعیدن و برگ و گل و میوه, دانه, پوست و رشد نقاط اساسا ویرانگر هر گونه محصولات است که می آید در راه خود را. آنها را ترک یک دنباله از تخریب باعث جدی کشاورزی خسارت در پی خود. ملخ می تواند منجر به قحطی و گرسنگی خود را به عنوان محض وزن عظیم اعداد است که سفر dooms محصولات.

locust
ملخ در نظر گرفته مخرب ترین آفات مهاجر در جهان است. Pixabay

بیابان ملخ را تهدید می کند یک پنجم زمین مساحت زمین و یک دهم از جمعیت جهانی آنها مسئول بسیاری از اقتصادی تخریب. در اصل آنها هستند که در آفریقا و خاور میانه و آسیا ساکن مساحت حدود شش میلیون مایل مربع است. به طور متوسط ازدحام کوچک از بیابان ملخ می خورد به عنوان غذا در یک روز به حدود 10 فیل 25 شتر یا 2500 نفر رسید.

ملخ به عنوان نمادی از رستاخیز از سنین

از آنجا که کتاب مقدس را ملخ در نظر گرفته شده است فال بد است که به ارمغان می آورد ویرانی و طاعون. "ملخ را پوشش چهره از زمین به طوری که آن را دیده نمی شود. آنها را ببلعند چه کمی شما را ترک کرده اند پس از تگرگ, از جمله هر درخت است که رشد خود را در زمینه" گفت: کینه توز خدا در عهد عتیق به عنوان او را لعنت کردند ، این را می دهد یک ایده عادلانه از انجمن ملخ با تخریب و عذاب.

تولید کننده بزرگ سیاه و سفید دیک معروف, مستند, نمایش 'زمین' گفت: "ملخ ضربه نیست و یا شما پرواز به شما به جای آنها بخشی مانند یک جریان در اطراف یک سنگ پرواز در عرض چند اینچ از شما." "همچنین صدا ساخته شده توسط بسیاری از میلیاردها بال ضرب و شتم همه در یک صدایی باور نکردنی است مانند یک غرش آبشار اما تقریبا در لبه شنوایی" او در ادامه اضافه شده است.

این موجودات مخوف شناخته شده برای گسترش وسیع تخریب گرسنگی و فقر و بحران اقتصادی که آنها را همراه هنگامی که عظیم خود swarms پرواز به هر ملت است.

چگونه است که هند در مبارزه با ملخ حمله ؟

ملخ حملات در هند از سال 1993 بوده است موضعی به راجستان اما این بار شرایط آب و هوایی مطلوب منجر شده و آنها را به سفر از راجستان به گجرات, Madhya Pradesh, Uttar Pradesh, و حتی, Maharashtra.

Locusts
راجستان به گجرات, Madhya Pradesh, Uttar Pradesh و حتی ماهاراشترا شده است تحت شدید ملخ حمله این سال است. کامپیوتر: PTI

با توجه به وزارت کشاورزی ملخ مهار اقدامات و آبپاش عملیات در حال انجام در 303 مکان در سراسر بیش از 47,000 هکتار تا پنج شنبه. آن است که اتفاق می افتد در 20 منطقه راجستان نه در Madhya Pradesh, دو, در گجرات و در اوتار پرادش و پنجاب. حدود 200 ملخ دایره دفاتر (LCO) در حال انجام بررسی و کنترل عملیات در هماهنگی نزدیک با دولت های منطقه و کشاورزی در زمینه ماشین آلات آسیب دیده متحده است.

دولت ادعا می کند که ملخ کنترل عملیات در نوسان کامل در هماهنگی با دولت در بخش کشاورزی و دولت محلی است. همانطور که در حال حاضر 89 تیپ آتش برای آفت کش اسپری 120 بررسی وسایل نقلیه 47 کنترل وسایل نقلیه مجهز به اسپری تجهیزات و 810 تراکتور با سم پاش مستقر شده اند برای فعال کنترل ملخ وضعیت. در سراسر بسیاری از مناطق هواپیماهای بدون سرنشین مستقر خواهد شد برای ردیابی و از بین بردن swarms.

چند متحده متوسل به استراتژی های خود را در برخورد با ملخ تهدید. دهلی نو و Chhatisgarh در آماده باش هستند برای locust حملات و در حال انجام اقدامات پیشگیرانه با استفاده از آفت کش ها. در میان دیگر اقدامات کنترل اسپری حشره کش در ملخ' شب استراحت مکان هایی مانند درختان نیز مستقر می شود.

همچنین بخوانید: عمیق دریای زندگی در معرض خطر به عنوان گرمایش جهانی می رسد اعماق اقیانوس: تحقیقات

این ویرانگر ملخ حمله که هند احاطه شده است در حالی که این کشور در تلاش برای مقابله با این بیماری همه گیر می تواند منجر به کمبود مواد غذایی سبوس دار و سبزیجات غرق شدن این کشور به تازه های اقتصادی مشکل است. اگر نه با برخورد به موقع و به طور موثر یک کشاورزی بحران با توجه به ملخ حمله بیشتر خواهد شد پرتاب دولت به قبر مشکلات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب